جاباما
۷۴۶۴۲۷
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

دستگیری ۲۳۸ نفر از اراذل و مزاحمان نوامیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۳۸ نفر از اراذل و مزاحمان نوامیس در مرحله دوم اجرای طرح دستگیری اراذل پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۳۸ نفر از اراذل و مزاحمان نوامیس در مرحله دوم اجرای طرح دستگیری اراذل پایتخت طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سردار حسین رحیمی در رابطه با جزئیات مرحله دوم طرح دستگیری اراذل و اوباش پایتخت اظهار کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته تیم عملیات پلیس تهران بزرگ موفق به اجرای ۵۸ عملیات در سطح شهر شد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری ۲۳۸ نفر از اراذل و اوباش و مزاحمان نوامیس افزود: متأسفانه ۵۰ نفر از این اراذل و اوباش جوانان و نوجوانان زیر ۱۸ سال بودند که با بررسی پرونده‌شان آن‌ها را تحویل خانواده‌شان دادیم.

سردار رحیمی در ادامه گفت: در این طرح ۱۱۷ واحد صنفی قهوه‌خانه که محل تجمع این افراد بود و همچنین ۶۲ باشگاه ورزشی و ۴۸ پارک و تفرجگاه واقع در شهر که توسط اراذل اوباش پاتوق شده بودند، توسط پلیس شناسایی و پاکسازی شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه گفت:‌ جرایم عمده این افراد تجاوز به عنف، تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، درگیری مسلحانه به ویژه در شهر تهران که در یکی از این درگیری‌ها که بین اراذل و اوباش صورت گرفته بود، چشم یکی از افراد دستگیر شده نیز در آسیب دیده بود.

وی گفت: موضوع برخورد با اراذل و اوباش به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و قاطعانه با این افراد برخورد خواهد شد که بسیاری از این افراد دارای سابقه شرارت و زورگیری هستند و مرتب تحت رصد پلیس قرار دارند.

سردار رحیمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه اصلاح مجرمان در زندان‌ها توسط مددکاران انجام می‌شود، اما این اصلاحات در مجرمان و فعالیت آن‌ها به وضوح دیده نمی‌شود، گفت: یکی از عواملی که می‌تواند این مجرمان را اصلاح و از کار خود پشیمان کند، خانواده‌ها هستند؛ خانواده‌ها می‌توانند با نظارت بر فعالیت مجرمان و به ویژه جوانان ، نسبت به پیشگیری از وقوع جرم اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: خود زندان‌ها نیز اقدامات تربیتی و اصلاحی مجرمان را انجام می‌دهند؛ همچنین میزان تنبیه و مجازات مجرمان متناسب با جرمی است که انجام می‌دهند و از این نظر نیز باید نگاهی جدید و ویژه در رابطه با تنبیه و مجازات مجرمان صورت پذیرد.

وی در رابطه با برخورد با دور دور کنندگان خیابانی در سطح شهر گفت: کسانی که دست به این اقدام می‌زنند، علاوه بر اینکه خودشان مورد اخطار قرار می‌گیرند، خودرو آن‌ها نیز به مدت یک ماه توقیف خواهد شد و در صورت تکرار این افراد به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سردار رحیمی در پایان گفت: مسئولیت برقراری نظم و امنیت بر عهده پلیس است. ما وظیفه داریم که با نزاع کنندگان برخورد کنیم و امنیت تفرجگاه‌ها و پارک‌ها و دیگر نقاط شهر را برقرار کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه بشدت برخورد بشه که خیلی خوبه دست مامورین پلیس درد نکنه آفرین

    • بدون نام

      خواهش میکنم موادفروشهایه شیرازرهم جمع کنید

    • بدون نام

      اکثر این ارازل و اوباش با پشتوانه دو منطق مخصوص خود دست به هنجار شکنی میزنند 1-دستگیر شدن و استراحت و خورد وخوراک خوب در زندان 2-در صورت دستگیر نشدن ،ادامه مال اندوزی با زورگیری .اما دستگیر شدگان نباید در زندان از وضعیت معیشتی خوبی برخوردار باشند .

    • بدون نام

      واقعا متاسم با این خبر های دروغتون

    • بدون نام

      خب ماشاالله بگیم خخ!

    • جورشری

      هی خبر تیتر کنید که این تعداد دزد وسارق ...و حالاهم این همه ارازیل واوباش رو دستگیر کردند آقا فکر کنم دیگه کسی تو ایران نمونده لطفا بیاین منو هم بگیرید آقا فقط من یه نفر موندم چقدر این شهرچقدر سوتو کوره .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج