۷۴۶۴۷۰
۱۰ نظر
۵۰۱۴
۱۰ نظر
۵۰۱۴
پ

باید مانع زیاده‌خواهی‌های بازرسان آژانس شویم

عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره بازرسی آژانس بین‌المللی انژری اتمی از دانشگاه‌های علم و صنعت و شریف گفت: آزمایشگاه یک دانشمند حریم شخصی اوست. این بازرسی‌ها فضای علمی کشور را ناامن می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: علیرضا سلیمی، درباره بازدید بازرسان آژانس بین‌المللی انژی اتمی از دانشگاه شریف گفت: از بازدید بارزسان آژانس بین المللی اتمی از دانشگاه شریف بی‌اطلاع هستم.

باید مانع زیاده‌خواهی‌های بازرسان آژانس شویم

وی عنوان کرد: این کار واقعا جای نگرانی دارد، این بازدیدها فراتر از همه پادمان‌ها و ان پی تی است، برجام معنی‌اش این نبود که بازرس‌ها هر زمان از هر جایی که می‌خواهند بازدید کنند!

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: این بازدیدها چه معنایی دارد؟ از بیان این مطلب عذرخواهی می‌کنم اما این یعنی این که اگر آنها به دفتر آقای رئیس‌جمهور هم شک داشته باشند باید آن را حفاری کنند و عملیات حفاری زیر میز رئیس‌جمهور راه بیاندازند؛ کدام کشوری چنین اجازه‌ای می‌دهد؟

وی خاطرنشان کرد: چنین بازدیدهایی باعث می‌شود که دانشمندان ما احساس امنیت نداشته باشند؛ آزمایشگاه یک اندیشمند و دانشمند، حریم اوست و نباید هرکسی وارد آن شود.

نماینده مردم محلات در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این گونه رفتارها علاوه بر اینکه منجر به سرقت علمی می‌شود، اتهام‌زنی به کشور را باب می‌کند، گفت: بازرسان آژانس نشان داده‌اند که دستورات قدرت‌های بزرگ را اجرایی می‌کنند.

وی یادآور شد: واقعا اگر سوال و ابهامی وجود داشته باشد، با بازرسی‌های تعریف شده و گفت‌وگوها می‌توانیم آن‌ها را برطرف کنیم و وضعیت عادی شود.

سلیمی با اشاره به برجام گفت: مگر ما در برجام همه چیزمان را نگذاشتیم؟ آیا اینها دست از دشمنی برداشتند؟ امروز آمریکا و اروپا با ما بازی می‌کنند؛ علاوه بر این تحریم‌ها را بازگرداندند تا صنعت هسته‌ای ما را به عقب برگرداندند.

وی افزود: این رفتارها نشان می‌دهد آن‌ها در واقع سوال و ابهامی ندارند،‌ بلکه با اصل پیشرفت علمی ما مخالفت دارند، نباید اجازه داد زیاده‌خواهی کنند، زیر این بار رفتن، مسیری است که انتها ندارد.

این عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات تاکید کرد: بازدید بازرسان از دانشگاه‌ها در فضای علمی ایجاد نا‌امنی می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سپهر

      حرفهای تکراری..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا به فکر نان شب مردم باشید

    • بدون نام

      مثل اینکه از مرحله پرتی و خبر نداری؟ یکم مطالعه و درس دشمن شناسی بخون تا متوجه بشی مدارک ادعایی روزنامه های امریکایی و اروپایی چطور بدستشون رسیده ! ضمنا اتاق رییس جمهور منافاتی نداره با ساختمان دانشمندان ایرانی یه مثال دیگه بزن : چطور در انبار متروکه و قدیمی که قبلا ساختمان فوق سری بوده سرقت صورت گرفته ! من خودم موندم شما که نماینده یی خبر نداری یا داری ادرس غلط میدی؟

    • بدون نام

      خدایا به توپناه میبرم کیا شدن وکسل مردم تو مجلس فرق پ با ب رو نمیدونن

    • بدون نام

      مردم اول اقتصاد پویا می خواهند انرژی هسته‌ای بماند بعداز عبور از این بحران ها

    • حمید

      دختر خوشگلا رو دیدی یا نه بالاخره جناب سلیمی؟؟؟

    • قلی

      ..حاج آقا هنوز در عالم هسته ای بسر میبرید ...الان در دوران پسا هسته ای و آغاز تحربم هستیم ..بازرگان فوت کرده ...جنگ تموم سده ....بم زلزله اومده ...آب سدها کم شده ...دلار هم نه هزارتومنه ....سلام علیکم

    • بدون نام

      چه خبرازدخترخوشگلا جناب دلقک

    • بدون نام

      باشه برو مانع شو کسی جلوتو نگرفته!!! البته اگه عرضه اش رو داری!!!!!!!

    • ناشناس

      دولت مردان ما نباید به بازرسان اجازه بدن هرجا را بازرسی کنند چون می خواهند از مطمعن باشند ایران چه دارد وچه ندارد ان وقت به ماحمله کنند این یک دسیسه بیش دنیست اینها به کدام شرط ما عمل کردند بس همه حرفهایشانچه امریکا باشد یا اروپا د روغ است .بس بیدار باشیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج