۷۴۶۵۰۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

اعتراض کارگران فیات علیه کریس رونالدو

به دنبال پیوستن کریس رونالدو به تیم یوونتوس، کارگران شرکت خودروسازی فیات-کرایسلر ایتالیا دست به اعتراض زده‌اند. دلیل این اعتراض این است که دستمزد رونالدو برای بازی در ۴ فصل حضورش در تیم یوونتوس سالانه ۳۰ میلیون یورو اعلام شده.

وبسایت دیجی‌کالامگ: وقتی حرف از فیات به میان می‌آید، احتمالا خیلی از ما به یاد محصول کوچک و بانمک فیات ۵۰۰ می‌افتیم، یا حتی فیات سینا که هیچ وقت دلیل آمدنش به ایران و استقبال سرد مردم از این خودرو را در نیافتیم! شنیدن فیات همان‌طور این تصاویر را در ذهنمان تصویرسازی می‌کند که کریستیانو رونالدو با درخشش خیره‌کننده‌اش در تیم رئال مادرید برایمان شناخته شده است. حالا این بار داستان فرق می‌کند و فیات و رونالدو، هر دو اسم‌شان با هم گره خورده و به تیتر داغ رسانه‌ها تبدیل شده‌اند.

اعتراض کارگران فیات علیه کریس رونالدو

به دنبال پیوستن کریس رونالدو به تیم یوونتوس، کارگران شرکت خودروسازی فیات-کرایسلر ایتالیا دست به اعتراض زده‌اند. دلیل این اعتراض این است که دستمزد رونالدو برای بازی در ۴ فصل حضورش در تیم یوونتوس سالانه ۳۰ میلیون یورو اعلام شده. این در حالیست که اوضاع مالی ایتالیا علی‌الخصوص خودروسازی این کشور چندان مطلوب نیست و در پی مشکلات مالی اخیر، عده‌ای از کارکنان شرکت فیات از کار بی‌کار شده‌اند.

صندوق سرمایه‌گذاری اکسور که به خانواده آنیه‌لی تعلق دارد، مالک سی‌ درصد خودروسازی فیات-کرایسلر و ۶۴ درصد باشگاه یوونتوس است. با این حال هر دو موسسه به طور مستقل از یکدیگر اداره می‌شوند. اعتراض کارگران گروه خودروسازی فیات-کرایسلر به این خاطر است که با توجه به اوضاع نابسمان اقتصادی ایتالیا و صنعت خودروسازی این کشور، چرا باید برای بازی یک فوق ستاره فوتبال چند صد میلیون یورو هزینه کنند!؟

ریز دریافتی کریس رونالدو توسط رسانه‌ها منتشر شده است و بر این اساس کریس ثانیه‌ای ۰.۸۴ پوند دریافت خواهد کرد، درآمد کریس در دقیقه ۵۰.۵۵ پوند، در ساعت ۳ هزار و ۳۳ پوند، در روز ۷۲ هزار و ۷۹۱ پوند، در هفته ۵۱۰ هزار و ۹۳۹ پوند، در ماه ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۷۰ پوند و در سال ۲۶ میلیون و ۵۶۸ هزار و ۸۴۰ پوند خواهد بود. اگر میزان درآمد رونالدو را به تومان محاسبه کنیم و قیمت روز پوند را حدود ۱۰ هزار تومان در نظر بگیریم، دستمزد کریستیانو رونالدو در هر ثانیه ۸۴۰۰ تومان، در هر دقیقه ۵۰۵ هزار تومان، در هر ساعت بیش از ۳۰ میلیون تومان و در روز حدود ۷۲۸ میلیون تومان خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      درست گفته واقعا در آمد بالا در فوتبال خیلی نامردیه و اصلا درست نیست !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج