جاباما
۷۴۶۵۴۰
۱۱ نظر
۵۰۰۱
۱۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دستگیری ۴۶ عضو باند مدلینگ در هرمزگان

فرمانده انتظامی هرمزگان از متلاشی شدن و دستگیری ۴۶ نفر از اعضای باندی خبر داد که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصویرهای مبتذل در فضای مجازی اقدام می کردند.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی هرمزگان از متلاشی شدن و دستگیری ۴۶ نفر از اعضای باندی خبر داد که در زمینه مدلینگ فعال بوده و نسبت به انتشار تصویرهای مبتذل در فضای مجازی اقدام می کردند.

سردار عزیزالله ملکی روز دوشنبه افزود: کارشناسان پلیس امنیت عمومی هرمزگان در پی رصد و کنترل فضای مجازی مطلع شدند افرادی به صورت گسترده و سازمان یافته اقدام به فعالیت در شبکه مدلینگ در سطح شهر بندرعباس کرده و تصویرها و کلیپ های آنان در اینستاگرام توسط خودشان منتشر شده است.

وی بیان داشت: این موضوع به صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و فنی مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی، ۳۸ واحد صنفی متخلف (عکاسان، آرایشگاه های زنانه و مزون عروس) و ۸ نفر از خانم های مدل شده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی یادآورشد: برابر قانون نظام صنفی با صنف های متخلف برخورد لازم صورت گرفت.

ملکی گفت: این اقدام با هدف سوء استفاده تجارت اقتصادی و از طرفی احتمال اغفال دختران و زنان برای ارتکاب به اعمال منافی عفت در پوشش حرفه مدلینگ صورت گرفته که با استناد ماده ۶۳۷ و ۶۳۸ قانون مجازات اسلامی باعث جریحه دار شدن عفت عمومی و اشاعه ضد فرهنگی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واه واه. ممنون از اینکه تمام وقتتتون صرف گشتن و دستگیر کردن باند های مخرب و قاتلین بالفطره و مزاحمین نوامیس و دزد های بزرگ ، مختلص کران ، رانت خواران نمیشه و دنبال مدل ها میگردین برای دستگیری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از پلیس ممنون هستیم بخاطر این اقدامات , با هرکسی که قوانین جاری کشور رو زیرپا میگذاره باید برخورد بشه , اونهایی که دست اندازی به جیب مردم هم می کنند همینطور , شما که به این برخورد اعتراض میکنی اطلاع داری که همین باندهای مدلینگ بعد از اغفال دختران بی گناه اونها رو به کشورهای حاشیه خلیج فارس برای چه کارهایی اعزام می کنند ؟؟؟ یک مقدار فهم و درک رو بالا ببری بد نیست

    • بدون نام

      یاد بامشاد افتادم همیشه میگفت اردل نامرد منو اغفال کرد

    • بدون نام

      خنده داره اینه که اینقدر سطح فرهنگمون پایین گذشته از گناهش، بدبخت شدن، اغفال و سوء استفاده رو در این زمان حالیمون نمیشه فقط یاد گرفتم سریعا از دزدیها و اختلاسها صحبت کنیم

    • بدون نام

      بینهایت ممنووون
      دیگه مشکل آب و برق و گرانی و معیشت و اختلاس و دزدی و رانت و ....کاملا حل شد و مملکت به زرق و برق افتاد
      بابا خجالت بکشین دیگه

    • بدون نام

      کاربر 17/36
      دختران را به کشورهای حاشیه صادر کردن نه اغفال

    • mzb

      اختلاس شده تبصره تحریف هر خلافی تا می گی بی نظمی در رانندگی می گن اختلاس تا می گی کنترل خشم می گن اختلاس بله اختلاسگران باید اعدام شوند ولی همه مشکل ما اختلاس نیست سالیانه چقدر هزینه تصادفات جاده ای می شود ولی روشنفکران ما ان را نمی بینند

    • معصومه

      باند؟!!!!!!

    • بدون نام

      ایران جایی برای زندگی نیس دیگه

    • بدون نام

      اگه اینقدربه فکربیکاری وبی ابی فقروکم بودجگی اخراج افغانیا بودین الان ایران میشدبهشت

    • باران

      دستشون دردنکنه باز یکم از فساد جامعه کم میشه که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج