۷۴۶۶۰۳
۵۰۲۸
۵۰۲۸
پ

دیدار وزیر ارشاد با هنرمندان پیشکسوت

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشست صمیمانه ای با هنرمندان پیشکسوت دیدار کرد.

خبرگزاری صبا: وزیر ارشاد ظهر امروز در آیین تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولد تیر با بیان اینکه برگزاری چنین نشست هایی منجر به گفت و گوهای دوستانه می شود، گفت: برگزاری چنین محفل ها و گفت و گوهایی احترام به هنرمند است و باید بیشتر ترویج پیدا کند. پیشکسوتان این حوزه باید در بخش ساختارها و زیرساخت های فرهنگ و هنر کشور نقش مشورتی بیشتری داشته باشند.

سید عباس صالحی با تاکید بر این مطلب افزود: پیشکسوتان سرمایه های اجتماعی و خط ارتباطی نسل ها با یکدیگر هستند.

دیدار وزیر ارشاد با هنرمندان پیشکسوت

وی ادامه داد: هنر یک معرفت متفاوت از جهان و انسان است و جهان به هنرمند به شکل دیگری توجه می کند زیرا مهارت ها و هنر هنرمند متفاوت است. پیشکسوتان در جامعه ایرانی مهم تر هستند زیرا خلاقیت های خاص و مهارت های ویژه ای که مختص یک هنرمند است همگی در هنرمند پیشکسوت ایرانی دیده می شود.

صالحی در عین حال تصریح کرد: هنرمندان پیشکسوت به دلیل اینکه هم هنرمند هستند و هم پیشکسوت از جایگاه و نقش ویژه ای در جامعه برخوردار هستند و باید آن را ارج نهاد و از تجربیات ایشان بهره برد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فعالیت های موسسه هنرمندان پیشکسوت ادامه داد: این موسسه به هنرمندان پیشکسوت توجه می کند و قدم های ارزشمندی در تکریم هنرمندان پیشکوت برداشته است. جان هنر به حرمت است و جان هنرمند به این است که ببیند مورد احترام قرار می گیرد.

وی افزود: هنرمندان نقش های بسیار با تجریات زیاد دارند، بنابراین باید بدانیم پیشکسوتان، بازنشستگان خانه نشین نیستند بلکه افرادی هستند که باید به کمک هنر بیایند. مشورت ها و تجربیات آن ها می تواند در ساختار تصمیم سازی و تصمیم گیری مهم باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ارتباط پیشکسوتان هنر با نسل جدید از اهمیت زیادی برخوردار است و نباید پیشکسوتان را به عنوان موزه های گذشته و تاریخی دید، بلکه باید نگاه حیاتی به این جریان خلاق داشته باشیم و آن ها را به جریان موجود وصل کنیم.

مراسم تجلیل از هنرمندان پیشکسوت متولدین تیرماه ظهر امروز به همت موسسه هنرمندان پیشکسوت برگزار شد. در این مراسم محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران، حجت الاسلام مازنی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، و حق شناس عضو شورای اسلامی شهر تهران و تعدادی از معاونان و مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج