۷۴۶۷۶۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

سعیدراد: دنبال نقش شیک نیستم

متأسفانه برخی از بازیگران ما حتی در لباس پوشیدن هم مبالغه می‌کنند. به نظرم باید به پروداکشن توجه کرد که چه می‌خواهد. در همین پروژه آقای معظمی، طراحی صحنه و لباس حرفه‌ای است و معلوم است که من حرف آ‌نها را گوش می‌کنم. دلیلی ندارد دنبال شیک بودن در نقش باشم.

روزنامه صبح نو: آقای «سعید راد» یکی از بازیگران مشهور سینمای ایران است. بازیگری که از قبل انقلاب شناخته شد و در سال‌های اوایل انقلاب در چند فیلم مهم مثل «عقاب‌ها» حضور داشت و سپس مدتی را در خارج از کشور گذراند و سال۷۹ باز هم به ایران بازگشت. راد به دلیل فیزیک، لحن و نوع خاص نقش‌آفرینی‌اش، یکی از بازیگران متفاوت سینما و تلویزیون کشور است.

سعیدراد: دنبال نقش شیک نیستم

درقبول نقش‌ها سخت‌گیر هستید؟

نمی‌گویم که در سینما یا تلویزیون سخت‌گیرم، اما باید رل‌هایی را بازی کنم که برای من مناسب باشند. اخیراً دو سینمایی که کارهای خوبی بودند و دستمزد قابل توجهی هم داشت رد کردم. آن کاراکترها به من نمی‌آمدند. یکی از این پروژه‌ها مربوط به پولاد کیمیایی بود. تاجاهایی هم پیش رفتیم ولی به این نتیجه رسیدیم این شخصیت که از یک سال و نیم پیش برای من درنظر گرفته شده بود، مناسب من نیست.

آمادگی بدنی خوبی هم دارید؟

درست است که ورزش می‌کنم، بدنم آماده است و دوست دارم که زبان بدنم برای نقش‌ها آماده باشد ولی این دلیل نمی‌شود که بی‌جهت چیزهایی به نقشم اضافه کنم که گل‌درشت شود. متأسفانه برخی از بازیگران ما حتی در لباس پوشیدن هم مبالغه می‌کنند. به نظرم باید به پروداکشن توجه کرد که چه می‌خواهد. در همین پروژه آقای معظمی، طراحی صحنه و لباس حرفه‌ای است و معلوم است که من حرف آ‌نها را گوش می‌کنم. دلیلی ندارد دنبال شیک بودن در نقش باشم. آنها نوع پوشش، حرف زدن، سوار ماشین شدن و... آن کاراکتر را می‌دانند و من هم به آ‌نها اعتماد می‌کنم. در واقعیت این مأمور امنیتی آرتیست نیست که به دنبال بازی و خودنمایی باشد!

حسرت اجرای رل خاصی را ندارید؟

هیچ کس جای کسی را تنگ نکرده است. رل‌هایی را قرار بوده، بازی کنم که به دلایلی اتفاق نیفتاده اما بعداً وقتی آن نقش‌ها را همکاران دیگرم بازی کرده‌اند، از نقش‌آفرینی‌شان لذت برده‌ام. باید سعی کنیم نقش جذاب بازی کنیم و به قول استاد کیمیایی، بازیگر باید مثل یک ویلون در دست کارگردان باشد که بتواند آن را به خوبی بنوازد. یک نقش سینمایی برایم در نظر گرفته شده که چند ماه پیش‌تولید دارد. از آذرماه کار آغاز می‌شود و اگر همه چیز سرجای خودش باشد فکر می‌کنم آن نقش در سینمای ما کار بسیار خوبی خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیر

      شما که توهر رژیمی وباهرنقشی حضور داریدوممنوع التصویری برای شمامعناندارد!؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج