۷۴۶۷۷۲
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

ملی‌پوشان سرخابی حق حضور در سوپرجام را ندارند

سازمان لیگ فوتبال، برای تعویق زمان برگزاری سوپرجام یک شرط مهم گذاشته است تا به برنامه های آماده‌سازی تیم ملی لطمه‌ای وارد نشود.

خبرگزاری مهر: سازمان لیگ فوتبال ایران همچنان درنظر دارد دیدار سوپرجام بین استقلال و پرسپولیس را در همان تاریخ ۲۹ تیرماه برگزار کند تا تکلیف نخستین قهرمان فصل پیش‌رو مشخص شود.

اما باشگاه استقلال با توجه به برنامه آماده سازی خود مخالف برگزاری این بازی بود و مدیران این باشگاه، فشار زیادی را برای به تعویق انداختن سوپرجام به فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش وارد کردند.

وینفرد شفر سرمربی استقلال تهران نیز برای اینکه نشان دهد سر حرفش مبنی بر نحوه آماده سازی آبی‌پوشان ایستاده تیم را به ترکیه برد تا از هیاهوی مربوط به این بازی دور باشند.

تنش های به وجود آمده سبب شد تا مدیران پرسپولیس نیز وارد ماجرا شوند و اعلام کنند تنها در صورتی زیر بار تعویق زمان بازی می روند که پس از پایان رقابت‌های نیم‌فصل که محرومیتشان به اتمام می رسد برگزار شود.

مسئولان سازمان لیگ نیز با توجه به فشارهای وارد شده توسط فدراسیون فوتبال و برخی مدیران وزارت ورزش قصد دارند جلسه نهایی در خصوص زمان برگزاری این بازی را تا ظهر امروز برگزار کنند تا هواداران دو تیم تکلیف خود را برای حضور در حساس ترین بازی فوتبال ایران بدانند.

از قرار معلوم سازمان لیگ فوتبال ایران تنها به شرط عدم حضور ملی پوشان سرخابی ها حاضر است دیدار سوپرجام بین تیم های استقلال و پرسپولیس را در تعطیلات نیم‌فصل هجدهم لیگ برتر برگزار کند.

آنها معتقدند با توجه به برگزاری جام ملت‌های آسیا در زمستان سال جاری و برنامه های تیم ملی برای اردوهای آماده سازی، امکان حضور ملی پوشان در دیدار سوپرجام وجود ندارد.

شرطی که قرار است در صورتجلسه امروز سازمان لیگ فوتبال نیز ذکر شود. در غیر اینصورت تیمی را که از حضور در بازی سوپرجام، انصراف دهد سه بر صفر بازنده اعلام می کنند و جام را به تیم قهرمان می دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهنگی

      آقایان پرسپولیسی به هیچ وجه بادرخواست سازمان لیگ موافقت نکنید.که هواداران شما را نمی بخشند.

    • مهرداد س

      اگر بدون ملی پوشان باشه باز هم پرسپولیس ضرر میکنه که چند بازیکن فیکسش رفتن و امیری و بیرو هم بازی نکنن که به سود سوکلی وزارت ورزش هست مگر کیسه چنتا ملیپوش داره که بتونن بازی کنن
      با وزیر کار راه بنداز هنیشه هنه چیز برای سوگلی

    • مهرداد س

      بهتر نیست سازمان لیگ خودش ارنج پرسپولیس رو بچینه و تاکتیک مد نظر کیسه رد اجرا کنن اونجور که دلسون میخواد تا سوگلیشون بیشتر فیض ببره؟؟؟؟

    • علی ش

      اگرفدراسیون هر تیم که حاضر به بازی نشد را 3 بر 0 بازنده کند و در تاریخچه دربی ثبتش کند آنوقت استقلال حاضر به بازی میشود هرچند همیشه ( 4 بار ) تا بحال فقط پرسپولیس را بدلایل انظباطی و بازی نکردن ( بازی نیمه تمام مساوی ) 3 بر 0 بازنده کرده اند و هر چند روئسای فدراسیون استتقلالی هیچ وقت تا بحال استقلال را بازنده نکرده اند ولی خوب پرروئی هم حدی دارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج