۷۴۶۸۴۹
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

کریمی: چرا ما را معاف نکردند؟

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: سال ۲۰۱۵ میلادی تیم کشتی آزاد ایران قهرمان جام‌جهانی شد آن‌هم در خاک آمریکا و گفتند جوانان تیم معاف می‌شوند، اما اصلا خبری نشد و عنوان شد که چنین قانونی نداریم.

خبرگزاری فارس: علیرضا کریمی با انتقاد از بی‌توجهی‌ها نسبت به او گفت: بعد از رقابت‌های امیدهای جهان به همراه وزیر ورزش به خدمت مقام معظم رهبری رفتیم و آنجا حضرت آقا فرمودند: «پاداش‌ باید بدهند» وزیر ورزش هم گفت: «بیشتر هم می‌دهیم» اما حالا پاداش‌ها را این‌طور می‌دهند.

وی افزود: ما اصلا به این مسئله که چرا به فوتبالیست‌ها پاداش می‌دهند کاری نداریم، اما تبعیض اینقدر فاحش بین رشته‌ها ورزشکاران را اذیت می‌کند. در همین بحث جوایز وزارت ورزش بابت هر سکه یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پرداخت کرده است، در حالی که الان سکه قیمتش در بازار خیلی بیشتر از اینهاست، اما بعدا می‌آیند می‌گویند ما به کشتی‌گیران ۱۰۰ سکه داده‌ایم.

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان تصریح کرد: اصلا نمی‌خواهم بیشتر به ما بدهند همان حق خودمان را بدهید. قرار بود به قهرمانی آسیا بروم، اما اتحادیه جهانی من را ۶ ماه محروم کرد و نتوانستم در مسابقات شرکت کنم قرار بود جایزه آن مسابقات را هم بدهند که ندادند.

کریمی خاطر نشان کرد: قرار بود پاداش مدال طلا را به من بدهند حالا که نداده‌اند و اصلا هم قرار نیست بدهند. برای وطنم و آرمان‌های کشورم محروم شدم، اما این برخوردها در ذهن آدم می‌ماند. همه وزارت ورزش برای کار فوتبالیست‌ها پیش قدم می‌شوند، اما ما جایزه خودمان را می‌خواهیم بگیریم، نمی‌دهند.

وی با اشاره به اینکه چرا سال ۲۰۱۴ میلادی که در رقابت‌های جوانان جهان مقابل حریف رژیم اشغالگر قدس حاضر نشدم، وزارت ورزش برای معافیت من کاری نکرد؟ گفت: مسئولان وزارت ورزش به کشتی علاقه ندارد که این‌طور با ما رفتار می‌کنند. سال ۲۰۱۵ میلادی تیم کشتی ایران قهرمان جام‌جهانی شد آن‌هم در کشور آمریکا، گفتند جوانان تیم معاف می‌شوند، اما اصلا خبری نشد و عنوان شد که چنین قانونی نداریم؛ حالا می‌بینید که چطور برای فوتبالیست‌ها نامه نگاری می‌شود.

دارنده مدال طلای جوانان جهان در مورد اینکه مگر امسال پس از رودرو نشدن با حریف رژیم اشغالگر قدس از خدمت سربازی معاف نشده، خاطر نشان کرد: معاف شدم، اما ۱۴ ماه خدمت کرده بودم و پدرم ۲۴‌ ماه سابقه جبهه داشت که اعلام کردند، معاف شده‌ام. در اصل اگر هم معاف نمی‌شدم چیزی از خدمتم باقی نمانده بود. کارت معافیت من چند روز پیش آمد در حالی‌که اگر همان پروسه عادی برایم طی می‌شد و طبق قانون از ایثارگری پدرم استفاده می‌کردم، خیلی زودتر کارت پایان خدمتم را می‌گرفتم. هم خدمت کردیم هم نگهبانی دادیم آخر هم این‌طور آقایان درموردم صحبت می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پاداد

      خاک تو سرشون این قهرمان معاف نکردن حقش بیشتر بود

    • جوان بی کار افسرده

      راست میگه دیگه امثال اینها قهرمان واقعی هستند؟ فوتبالیست ها کجا قهرمان هستن مثل آزمون که تو ناز ونعمت زندگی میکنن! حالا میخواید براشون معافیت بگیرید؟تو جام جهانی چه کاری کردن جز با یه گل خودی مراکش ویه پنالتی اشتباه با پرتغال ۴امتیاز گرفتن اونم که از مرحله گروهی نتونستن صعود کنن، دیگه چه قهرمانی؟ کم پاداش میلیونی دادید بهشون از بیت‌المال

    • مصطفی بادینی زاهدان

      چرت و چرند تر از قانون ایزان هیچ جایی نیست....سربازی باید برا همه یکی نکه اون روستایی بدبخت چون پول نداره بره اما اون بچه پولدلر چون پول داره نره....الانم معافیت قهرمان معنی مداره نرن مدال نیارن به ماچه .بعدمنتی هم سرمون میزارن

    • بدون نام

      اگر با اسرائیلی کشتی گرفته بودی الان داشتی برای یه کشور اروپایی کشتی میگرفتی لنگ پولم نبودی

    • بدون نام

      غلط کردی معاف بشی
      توبایددوسال خدمت کنی
      مگه چه غلطی کردی معاف بشی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج