۷۴۷۰۲۳
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

نامجو‌مطلق: فدراسیون تصمیمی سیاسی گرفت

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که تصمیم فدراسیون برای اعلام قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام یک تصمیم سیاسی بوده است.

خبرگزاری تسنیم: مجید نامجومطلق درباره اعلام سازمان لیگ مبنی بر انصراف استقلال از شرکت در بازی سوپرجام و قهرمانی پرسپولیس, گفت: پرسپولیس برای این بازی شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت, چراکه ثبات مدیریتی و فنی این تیم حفظ شده بود و بازیکنان زیادی از آنها جدا نشده بودند، اما استقلال در هفته‌های اخیر با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده است. اول اینکه آنها تمرینات‌شان را دیر شروع کردند, دوم, ستاره‌‌های‌شان را از دست داده‌اند و هنوز تکلیف‌ برخی از بازیکنان کاملاً مشخص نشده است.

وی با اشاره به عدم وجود ثبات فنی و مدیریتی در باشگاه استقلال, ادامه داد: دربی در هر حالتی یک بازی حیثیتی است، برنده و بازنده‌اش به نفع و ضرر زیادی می‌رسند و عواقب نتیجه این بازی تا هفته‌ها باقی خواهد ماند. برای همین استقلال به دلیل اینکه شرایط خوبی نداشت, می‌خواست که این بازی دیرتر برگزار شود، اما این کار را برای فدراسیون سخت می‌کرد، چون در ادامه بازی‌های لیگ آغاز می‌شد و در نیم‌فصل هم که با اردوی تیم ملی تداخل صورت گرفت و مشکلاتی گریبان‌گیر فوتبال ملی ما می‌شد. برای همین فدراسیون آسان‌ترین کار ممکن را انجام داد و خیلی راحت بازی را ۳ بر صفر به نفع پرسپولیس اعلام کرد و این اصلاً اتفاق خوبی نیست.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: فوتبال ما این‌قدر باید حرفه‌ای و منظم باشد که این مشکلات پیش نیاید. شاید اگر در سوپرجام تیم‌های دیگری به غیر از استقلال و پرسپولیس بازی می‌کردند, این مشکلات و حساسیت‌‌ها به وجود نمی‌آمد, اما این بازی تبعات زیادی دارد و تیم‌ها اگر آمادگی کامل نداشته باشند در آن شرکت نمی‌کنند. فوتبال ما دچار بی‌نظمی شده و آن‌وقت می‌گویند فوتبال پنج ستاره است. من فکر می‌کنم اگر ستاره‌های فوتبال ایران سه برابر هم شوند باز هم نقص در برنامه‌ریزی و عدم قاطعیت در این فوتبال وجود خواهد داشت.

نامجومطلق درباره اینکه استقلالی‌ها معتقدند که نامه‌ای برای انصراف از این دیدار به سازمان لیگ ارسال نکرده‌اند, گفت: فدراسیون اعلام کرده بود که اگر تیمی از بازی سوپرجام انصراف دهد با جریمه میلیاردی رو‌به‌رو خواهد شد. حالا می‌خواهند این مشکل را چگونه حل کنند؟ البته ممکن است مدیران استقلال برای دل‌خوشی هواداران‌شان گفته باشند که ما از رویارویی با پرسپولیس انصراف نداده‌ایم. فدراسیون باید در این شرایط اراده خوبی داشته باشد و تصمیمات سیاسی نگیرد.

وی افزود: فدراسیون با اعلام نتیجه ۳ بر صفر به سود پرسپولیس, یک تصمیم سیاسی گرفته است تا «سر و ته» قضیه را جمع کند آن هم در حالی که اگر قانونمند و حرفه‌ای بودیم باید این بازی برگزار می‌شد. استقلال هم وظیفه داشت که زودتر این مسائل را پیش‌بینی و تیمش را آماده بازی کند، اما مشکلاتی در این مدت پیش آمده که باعث نارضایتی هواداران شده است. فکر می‌کنم عدم مدیریت صحیح در استقلال باعث ایجاد این مشکلات شده است، چون به محض اینکه بازی‌های فصل پیش تمام شد, مدیران استقلال باید تکلیف بازیکنان را روشن می‌کردند، اما هنوز در فاصله کمی تا آغاز لیگ برتر وضعیت‌شان مشخص نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مونتلا

      از ترس فرار کردن رفتن ترکیه حالا زر هم میزنند چرا بازی نکردین ترسوها لعنت به این کیسه جماعت که رو دارن ..

    • ممدبلک

      خخخخخخخ.

    • بدون نام

      آخرش نفهمیدیم منظورتون چیه؟؟
      تصمیم سیاسی بوده یا ترس استقلال؟؟

    • بدون نام

      مزخرف نگو دیگه هر چیزی رو به سیاست ربط ندید که حالمون بهم خورد

    • شروین

      بهترین اتفاق چیه مجید جان ؟؟؟؟؟ برای شما که پرسپولیس بد نبوده عزیزم . یادته تیم محبوبت رو ول کردی اومدی پرسپولیس ؟؟؟؟؟؟ شما به اندازه هاشمی نسب منفوری پس لطفا اون دو سالی که از صدقه سر ما پرسپولیسی ها پای درب و داغونت رو معالجه کردی فراموش نکن. لطف کن ساکت بشین و فقط اخبار رو مطالعه کن .نظر شما برای کسی ارزش نداره حتی همون استقلالی ها که بهشون خیانت کردی و حالا پاچه شون رو می خارونی

    • بدون نام

      مگه مدیریت کیسه ومربیش ازپارسال مشخص نبود که میگی مال سرورت مشخصه دوم اینکه ستاره های ماکه بیشتراز کیسه جدا شدن بهترین پاسورلیگ مسلمان احمدزاده ومحرمی که هرکدومشون خیلی بهترازبازیکنای کیسه بودن اونا فقط ابراهیمی ونورافکن ازتیمشون رفته درحالیکه پرسپولیس کلا از نقل وانتقال محرومه وبازیکنی نگرفته واسه فصل اول درحالیکه کیسه یه گله بازیکن خریده بالای بیست بازیکن خریده اندازه دوتیم لیگ برتری بازیکن خریده فقط نفهمی کردن زودتمرین وشروع نکردن رفتن خوشگذرونی افتاد مطلق جان

    • مهرداد س

      وقتی زیر میزی ارز دولتی میگیرید تا گرونترین بازیکن تاریخ رو بخرید اچه نوع اقدامی هست سیاسی؟

    • بدون نام

      کیسه کشا ترسیدند.آبروشون بره

    • بدون نام

      ترس پرسپوليس از رويارويي با استقلال

      فتاحى گفته كه پرسپوليس بايد با تغيير تاريخ بازى موافقت كند. ، حالا بايد ديد مديران تيم سوم پايتخت با تاريخ جديد موافقت ميكنند يا از ترس رويارويي با استقلال دنبال سه هيچ شدن و بردن جام مفت به خانه هستند

      @esteghlal4taj
      @esteghlal4taj
      روح الله آقائی از همدان

    • سعید

      یک کلمه از آفتاب پرست سابق . خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج