۷۴۷۱۶۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بررسی پیکان در لیگ هجدهم؛ سوخت سبز

 ستاره‌های جلالی او را تنها گذاشتند و پیکان مجبور شد که فصل نقل‌وانتقالات را با جابجایی‌های زیاد سر کند.

وبسایت نود: پیکان در فصل نقل‌وانتقالات تقریبا همه مهر‌ه‌های ارزشمند و امتیازآورش را از دست داد. هر دو دروازه‌بان فصل قبل جلالی از این تیم جدا شدند، رحمان احمدی راهی پارس‌جم شد و پیام نیازمند پدیده فصل قبل هم به سپاهان پیوست، امیرحسین صادقی خداحافظی‌اش را از این تیم اعلام کرد، مرتضی آقاخان استقلالی شد و مهدی شیری هم پرسپولیسی. صادق بارانی هم صاحب شماره ده نساجی شد. جلالی کار دشواری برای پر کردن جای خالی ستاره‌هایش داشت. آقا معلم در این مدت عیسی آل‌کثیر و محمد قاضی را راضی به پوشیدن پیراهن پیکان کرد تا خیال‌اش را از بابت خط حمله تیم‌اش جمع کند. برای دو دروازه‌بان از دست رفته‌اش دست به دامان مهدی امینی و وحید شیخ‌ویسی شد. باتیستا را جایگزین صادق بارانی کرد و نریمان‌جهان را هم آورد.

لیست ورودی و خروجی پیکان

بررسی پیکان در لیگ هجدهم؛ سوخت سبز

نحوه آماده‌سازی

تمرینات پیکان از دوم تیرماه استارت خورد. کردانِ کرج، کمپ مورد نظر جلالی برای برپایی اردوی پیش فصل بود. پیکان در این بازه زمانی سه مسابقه دوستانه هم با پارس‌جنوبی‌جم، ذوب‌آهن و فولاد برگزار کرد که نتایج بدست آمده خیلی خوب نبود. هر چند که شکست خوردن در بازی‌های دوستانه اصلا نگران‌کننده نیست و فعلا بازیکنان در حال یادگیری و تمرین تاکتیک‌های مورد نظر آقا معلم‌شان هستند.

ستاره تیم: مهدی شیری

مهدی شیری با وجود توافق با پرسپولیس، بخاطر محرومیت این باشگاه از نقل‌وانتقالات مجبور است که نیم‌فصل اول همچنان در پیکان بازی کند. بازیکنی که فصل قبل با نمره عالی ۲،۹۴ جزو بیست بازیکن برتر لیگ از نگاه نمرات سایت نود بود. قطعا ستاره نیم‌فصل اول تیم جلالی، همچنان مهدی شیری خواهد بود. برای نیم‌فصل دوم هم پیکان باید فکری به حال خود کند. یا خریدهای جدید این تیم مانند شیخ‌ویسی و قاضی و آل‌کثیر کار را در بیاورند، یا مانند فصل قبل پیام نیازمندی پیدا شود که دست جلالی را بگیرد.

شماتیک

جلالی در بیشتر مسابقات فصل قبل آرایش ۱-۳-۲-۴ را برای پیکان در نظر گرفته بود. اگر مجید جلالی قرار باشد که همان آرایش را در فصل جدید هم پیاده کند، بازیکنان لیگ هجدهم باید در آن قالب جای بگیرند. یعنی با حضور محمد قاضی در نوک خط حمله، آل‌کثیر باید متمایل به چپ بازی کند. با حضور مگنو باتیستا، کار برای امیرحسین کریمی و ماهان رحمانی هم سخت‌تر می‌شود و فقط یکی از این دو به ترکیب فیکس راه پیدا خواهند کرد. مهدی مومنی هم احتمالا ذخیره وینگرهای این تیم می‌شود.

بررسی پیکان در لیگ هجدهم؛ سوخت سبز

سرمربی: مجید جلالی

سرمربی ۶۱ ساله پیکان در ۵۸ مسابقه‌ای که هدایت این تیم را به عهده داشت، ۲۳ بازی را پیروز شد و فصل قبل هم رکورد ۷ برد متوالی را ثبت کرد. پیکان با جلالی در نهایت ششمین تیم فصل شد و در این فصل در انتظار کسب اولین افتخار است. جلالی قبلا یک بار قهرمانی لیگ برتر را با پاس تهران، قهرمان جام حذفی و سوپرجام را هم با صبا باطری تجربه کرد.

هدف تیم: کسب سهمیه

از آخرین لمس جام توسط جلالی ۱۳ سال می‌گذرد. اتفاقی که بعید به نظر می‌رسد در این فصل هم رخ دهد. مگر اینکه پیکان در جام حذفی همه را غافلگیر کند و از آن راه به جام و آسیا برسد. در غیر این صورت همچنان هدف پیکان و جلالی حضور در جمع سه تیم برتر لیگ و رسیدن به لیگ قهرمانان آسیاست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج