۷۴۷۱۶۴
۱۸ نظر
۵۰۰۸
۱۸ نظر
۵۰۰۸
پ

شریعتمداری: باید با مردم با صداقت گفتگو کنیم

محمد شریعتمداری در حکمی، "پیام برازجانی" را به‌عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.

خبرگزاری ایسنا: محمد شریعتمداری در حکمی، "پیام برازجانی" را به‌عنوان سرپرست جدید مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب کرد و از زحمات فرزاد خلفی در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آورد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در این مراسم با تاکید بر استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت، افزود: باید دستاوردهای صنعتی و تولیدی به مردم اطلاع‌رسانی شود و همه رسانه‌ها هم می‌تواند در این زمینه همراهی مناسبی داشته باشند.

شریعتمداری با بیان این‌که روابط عمومی به عنوان چهره یک سازمان است، افزود: مرکز ارتباطات زبان وزارت صمت است و از این ظرفیت باید به شایستگی استفاده جدی شود.

شریعتمداری: باید با مردم با صداقت گفتگو کنیم

وی با اشاره به تحولات اخیر در عرصه بین‌الملل و فشارهای وارد بر مردم کشور، گفت: به دلیل این‌که این فشارها در برهه زمانی خاص با استفاده از ابزارهای خاص این زمان به وقوع پیوسته است کمی با تحولات از شروع انقلاب تاکنون تفاوت ماهوی دارد.

شریعتمداری با اشاره به این‌که با وجود پیچیدگی این تهدیدات، اما قوت و قدرت ما هم افزون شده است، اضافه کرد: حضور گسترده و همراهی ویژه مردم با نظام و انقلاب بسیار چشمگیر بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که امروز در زمینه ارتباطات با مردم و نسل جوانی که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند، ارتباط ما کامل و جامع نیست، یادآور شد: همه دارایی‌های نظام بر اساس آنچه که امام(ره) و حکومت محور قرار دادند، تکیه بر مردم به عنوان سرمایه عظیم کشور است. در این زمینه باید ارتباط شفاف با مردم را سرلوحه قرار دهیم و نواقص را برطرف سازیم و برای تامین منافع و حل مشکلات مردم حرکت کرد.

شریعتمداری با تاکید بر ضرورت نظام کارآمد و انتقال اطلاعات به مردم، افزود: با مردم باید با شفافیت و صداقت گفت‌وگو کنیم و برای تحقق ارتباط کامل باید شناخت کاملی از مطالبات آن‌ها داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مردم زمانی دستاورد دولت و رساندن تورم به زیر 10 درصد را احساس می‌کنند که ما در زمینه انتقال شفاف اطلاعات درست عمل کنیم و با این‌که اقدامات بسیار بزرگی انجام شده، اما نتوانسته‌ایم آن را به مردم اطلاع دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در شرایط فعلی وفاق ملی را در حال شکل‌گیری دانست و گفت: سران سه قوا و گروه‌های اجتماعی ارتباط نزدیک‌تری برقرار کرده‌اند و در این شرایط که تهدیدهای خارجی شکل گرفته است می‌تواند به یک فرصت برای تجمیع نیروهای معتقد به نظام اسلامی تبدیل شود.

شریعتمداری با اعلام این‌که بالا بردن سطح زندگی مادی و معنوی مردم هدف مشترک همه خدمتگزاران است، گفت: با رفتار همراه کرامت و توان‌افزایی نیروها می‌توانیم امید و نشاط را در حوزه تولید ایجاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نسل سوخته

      شماهم تنهاحسنتون اینه که بامردم روراستین.

      پاسخ ها

      • میثم

        سوره احزاب آیه ۷۰ ... سخن حق بگویید ...

    • رضا

      باید با مردم با صداقت رفتار کرد.؟
      تو رو خدا دیگه ما ملت رو مسخره نکنید.....
      گناه داریم

    • بدون نام

      از کرامات شیخ ما اینست
      شیره را خورد و گفت شیرین ست !!!

    • پیری

      خب الان ایشون میگن صادق باشید الان از نظر من کفش تولید میکنن مربوط به کی میشه گه چند نفر فعلا بیگار کردن دیگه وارداتی که مربوط به کفش‌ میشه وتولید میشه چرا بهم خورده دیگه فکر مردم نمیکنن خوبه الان بیکارشدن دلار عامل ابنجور چیزا شده بخدا فامیل من ناراحت

    • بدون نام

      5 ساله دارند به مردم دروغ میگند حالا که اقتصاد را منفجر کردند متوجه شدند باید با مردم صادق باشند .

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخ پس تو این چندین سال همش دروغ گفتین

    • r.s

      عجب
      ؟؟

    • بدون نام

      والا ما آنچه را که از شما دیدیم همش کذب و دورغ و نیرنگ و مکر و عوام فریبی بوده و دیگر هیچ

    • مهران

      مگر تا بحال دولت با مردم صادق بوده راست میگی دولت کارهای بزرگی انجا م داده منجمله حقوقهای نجومی، رانت خواری گسترده، با خاک یکسان کردن پول ملی ،خالی شدن سفره های مردم ، اعلام آمارهای غلط وووو

    • بدون نام

      بسه دیگه .. دروغ گفتین

    • بدون نام

      اربگین همه چی اروم ماچقدرخوشبختیم

    • بدون نام

      صحت خواب

    • سپهر

      صداقت..؟؟؟؟!!!!!!*.شما اینکاره نیستی...ورحمت اله و برکاته..

    • خدا

      صداقت یعنی اینکه بگید که وقتی ورود خودرو را یک شبه ممنوع میکنید ،پسر فلانی با احتکار 1000دستگاه خودروی وارداتی 1000میلیارد تومن یک شبه به پولهاش اضافه میشه/وزیر محترم بازرگانی می دونید صادقانه اش چیه؟ باید اول مجوز فروش خودرو را از شرکتها می گرفتید و بعد اجازه می دادید که خودرو فقط برای سفارش های قبلی وارد کنند/نه یک شبه رفقا را 1000 میلیاردی پولدار تر کنید وهزاران نفر مردم خریدار خودر از سال پیش را بدبخت کنید/شرکتها نه الان ماشین میدن نه پولهای مردم را،فهمیدید؟؟؟

    • بدون نام

      چه تیتر حال بهم زنی او،ووووووق

    • بدون نام

      اگه اوضاع براتون بی دردسر و سکه بود باز با مردم رو راست می شدید حالا که فشار ترامپ زیاد شده ، دم از این حرف ها می زنید . گند زدید به صنعت و اقتصاد .

    • بی نام

      از کرامات شیخ ما چه عجب شیره را خوردو گفت عجب شیرین است مرد تا حالا کجا بودی که میگی با مردم باید با صداقت رفتار کرد تامیگی باید یعنی شک داری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج