۷۴۷۲۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اولین پوستر رسمی «آکوامن» منتشر شد

اولین پوستر رسمی فیلم آکوامن، محصول استودیو برادران وارنر و دی‌سی منتشر شده است. در این پوستر آکوامن (با بازی جیسون موموآ) را می‌بینیم که جلوتر از ارتش موجودات دریایی ایستاده است.

سینما گیمفا: اولین پوستر رسمی فیلم آکوامن، محصول استودیو برادران وارنر و دی‌سی منتشر شده است. در این پوستر آکوامن (با بازی جیسون موموآ) را می‌بینیم که جلوتر از ارتش موجودات دریایی ایستاده است. این شخصیت به کوسه‌ها، وال‌ها، لاک‌پشت‌ها، دلفین‌ها و موجودات اقیانوس‌ها دستور می‌دهد. بله، درست شنیدید، هرچند باید ببینید تا باورتان شود.

اولین پوستر رسمی «آکوامن» منتشر شد

پیتر سفران به کامیک‌بوک گفته:

فکر می‌کنم نسخه New 52 آکوامن، سنگ محک و نقطه آغاز ما بود. هرچند این فیلم اقتباس مستقیمی از آن نسخه نیست اما آن قطعا ریشه‌ی این آکوامن است، کسی که تام کاری پدرش است و آتلانتا مادرش. همه اینها از New 52 هستند. قطعا موجوداتی از آن الهام گرفته شده‌اند و تاثیر بزرگی داشته است.

هرچند جیسون موموآ در این فیلم و هربار این نقش را ایفا کرده سعی داشته شخصیت کمیک دی‌سی را مجددا تعریف کند‌. این شخصیت است که علاقمندان به سینما بعد از دیدن یک روز سخت برای نجات دنیا دلشان خواهد خواست که با او بنشینند و نوشیدنی بنوشند.

موموآ گفته:

شما نمی‌توانید بنشینید و با سوپرمن چیزی بخورید، متوجه منظورم که هستید؟ این شخصیت جوک نیست یا کسی که سر سری گرفته شود. من تمام تلاشم را کردم آکوامن خاص باشد. او عالی است. همه چیز او عالی است، پدرش او را بزرگ کرده و با او روی دوچرخه‌ها، ماشین‌های قدیمی کار کرده و در سن خاصی این هدیه به او داده می‌شود. او نمی‌داند چطور با این قدرت کنار بیاید. پدرش نمی‌خواهد او داخل آب برود چون دوست ندارد از او دور باشد. تنها چیزی که می‌داند این است که مادرش کشته شده است. او کاری با مردم ندارد، از آن‌ها متنفر است. آکوامن ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) اکران می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج