۷۴۷۳۲۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سرمایه گذاری گوگل در کابل‌های دریایی

گوگل به تازگی اعلام کرد در حال ساخت کابل زیردریایی خصوصی از ساحل ویرجینیای آمریکا به ساحل اقیانوس اطلس در فرانسه است. این اولین دفعه ای است که شرکتی غیر مخابراتی اقدام به ایجاد کابل خصوصی در بستر اقیانوس نامبرده می کند.

وب سایت سایبربان: گوگل به تازگی اعلام کرد در حال ساخت کابل زیردریایی خصوصی از ساحل ویرجینیای آمریکا به ساحل اقیانوس اطلس در فرانسه است. این اولین دفعه ای است که شرکتی غیر مخابراتی اقدام به ایجاد کابل خصوصی در بستر اقیانوس نامبرده می کند. این کابل داننت (Dunant) نام دارد و تا اواخر سال ۲۰۲۰ به بهره برداری می رسد.

سرمایه گذاری گوگل در کابل‌های دریایی

داننت دوازدهمین کابل زیردریایی گوگل و دومین پروژه ی کابل خصوصی آن به حساب می آید. اولین کابل خصوصی در اوایل سال جاری با نام کیوری (Curie) معرفی شده بود. کیوری لس آنجلس و شیلی را به یکدیگر متصل خواهد کرد. این شرکت ادعا می کند در طول 3 سال گذشته 30 میلیارد دلار در زمینه ی زیرساخت های این نوع کابل ها سرمایه گذاری کرده است.

داننت در یکی از شلوغ ترین مسیرهای اینترنتی، یک ظرفیت شبکه ی انحصاری را در اختیار گوگل قرار می دهد. ساخت چنین کابلی مزایای مختلفی را ارائه می دهد. گوگل به کمک این دستاورد می تواند برای مدتی طولانی ظرفیت و اتصالی قابل اطمینان را برای مشتریان خدمات ابری خود فراهم کند. به علاوه تأخیر زمانی دستیابی به خدمات این شرکت تا حد زیادی کاهش پیدا می کند.

سرمایه گذاری گوگل در کابل‌های دریایی

گوگل همچنین قصد دارد روی کابل های کنسرسیوم (consortium cables) سرمایه گذاری کند. سرمایه گذاری گذشته در این بستر، سامانه ی کابلی ژاپن-گوآم-استرالیا (JGA) را شامل می شود. از دیگر پروژه های مشابه می توان به کابل های هافری (Havfrue) و هنگ کنگ گوآم (Hong Kong-Guam) اشاره کرد. کابل اول بین آمریکا، دانمارک و ایرلند را به یکدیگر متصل کرده و دومی یکی از بزرگ ترین اتصالات هاب های آسیا به حساب می آید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج