۷۴۷۴۲۴
۴۰ نظر
۵۰۰۴
۴۰ نظر
۵۰۰۴
پ

سخنگوی تعزیرات: مردم گرانفروشی را گزارش دهند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن هشدار به تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی گفت: مردم گرانفروشی و فروش اجباری چندمحصول (فروش سبدی) را به سازمان های تعزیرات، حمایت و صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا به عنوان فروش اجباری اقدام به تشکیل پرونده تخلفاتی شود.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن هشدار به تولیدکنندگان و واردکنندگان لوازم خانگی گفت: مردم گرانفروشی و فروش اجباری چندمحصول (فروش سبدی) را به سازمان های تعزیرات، حمایت و صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند تا به عنوان فروش اجباری اقدام به تشکیل پرونده تخلفاتی شود.

یاسر رایگانی روز چهارشنبه در حاشیه بازرسی و گشت مشترک تعزیرات از فروشگاه های لوازم خانگی در محدوده سه راه امین حضور تهران در جمع خبرنگاران افزود: در راستای اجرای مصوبات ستاد تشدید مبارزه با اختفا و احتکار شرکت هایی که با نرخ ارز دولتی و مرجع کالا وارد می کنند و تولیدکنندگانی که با ارز دولتی اقدام به ورود قطعات می کنند، رصد بازار لوازم خانگی انجام می شود و این بازدید و بازرسی ها از همه صنوف ادامه دارد.

وی با بیان اینکه از امروز تک تک انبار‌های این شرکت ها در معرض گشت‌های مشترک تعزیرات قرار می‌گیرد، ادامه داد: هدف ما این نیست که آرامش بازار را برهم زنیم بلکه علاقمندیم در تعامل با اصناف، اتحادیه ها و کاسبانی که در سطح عرضه فعالیت می کنند، به آرامش بازار کمک کنیم.

رایگانی اظهار داشت: می‌خواهیم بدانیم چه اتفاقی افتاده که شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده که تا چند ماه قبل با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها اقدام به شرایط اقساطی فروش می‌کردند، در حال حاضر و در وضعیت موجود حرف از فروش سبدی محصولات می‌زنند و عملا از ارائه محصول به بازار خودداری می‌کنند.

*هیچ پرونده‌ای در مورد واردکنندگان موبایل به تعزیرات ارجاع نشده است

سخنگوی سازمان تعزیرات درباره آخرین وضعیت پرونده‌های واردکنندگان تلفن همراه با ارز دولتی گفت: از ۴۰ شرکت فعال در این عرصه، هشت شرکت یا ارز نگرفتند یا کالا وارد کشور نکردند یا اینکه ترخیص شده و در مرحله گمرک هستند و عملا این هشت شرکت تخلفی نداشتند.

وی ادامه داد: درباره ۱۵ شرکت دیگر نیز منتظر استعلام ارزیابی و تعیین قیمت سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم و تا این لحظه هیچ پرونده‌ای به تعزیرات ارجاع نشده است.

رایگانی اظهار داشت: پرونده ۱۰ شرکت برای مطرح شدن در کمیته بازبینی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در اختیار این سازمان قرار دارد که هنوز به تعزیرات ارجاع نشده است.

رایگانی اضافه کرد: بقیه پرونده‌ها در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قرار دارد که برای اعلام نظر کارشناسی شرکت‌های واردکننده برای ارائه مدرک از این سازمان مهلت ارسال مدرک گرفته اند. از این مرجع پرونده‌ای به سازمان تعزیرات ارجاع نشده است.

گشت مشترک نظارت و بازرسی تعزیرات با حضور سخنگوی سازمان تعزیرات، رئیس گشت های سازمان تعزیرات، نمایندگان دستگاه های نظارتی، بازرسان سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف امروز از بازار لوازم خانگی انجام شد.

شهروندان می توانند شکایات خود را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی یا شماره تلفن ۱۲۴ بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ثبت و پیگیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر این مملکت تعزیرات هم دارد؟
      که معاون آن افاضه فرموده است

      پاسخ ها

      • میثم

        این مملکت فقط حرف زن دارد .هیچی ندارد .
        دعا کنید به مقامی برسم خودم همه مشکلات را حل میکنم .

    • بدون نام

      مگر تعزیرات هم داریم؟

    • بدون نام

      خودتون گرونفروشی میکنین

    • بدون نام

      شما تحقیق نکنید . ....
      همه چی آرومه زندگی هم زیباست .

    • امیر پور

      مردم گزارش کند بی سواد اولین معازه برو فاکتو دو ماه پیش و الان رو بکیر ببین همه کار خونه ها کرون کردن اب معدنی همه چی و بعد اون های که گرفتین ازاد گونین خنده داره یارو از مردم که بیتول مال خورد فقت جریم میشه نه اعدام

    • امیر پور

      خجالت داره ...

    • علی جاده

      ببین آقای مسعول نیازی به گزارش مردم نیست بقالی ها سیگار بهمن را از ۳۵۰۰الی۵۵۰۰می فروشند از بقالی سر کوچه خود بپرسید .یکی از مشکلات مردم اینه که هیچ چیز قیمت ندارد چون قیمت ندارد هر کس هر قیمتی بخواهد می فروشد می پرسیم چرا میگوید امروز گران شده.

    • بدون نام

      تمام کالاهای اروپا در تمام اروپا یک نرخ واحد دارند....خدای اونا با خدای ما یکسانه در سال۱۹۹۸ تاجر انگلیسی از وزیر اقتصاد کشورش شکایت کرده بود که دولت از من کم مالیات گرفته و لطمه به کشورم وارد شده.....این ایمانه یا ایمان ما؟.....بازار و بخش خصوصی ایران چه قدر پول دستشه و چه قدر مالیات میده؟ کارمندا چه قدر از پول مملکت دستشونه و چه قدر مالیات میدن؟ این ایمانه؟ مالیاتشو نمیده حسینیه می سازه....این وضع ما ایرانیاس....‌

    • بدون نام

      آخه کدوم جنس راگزارش بدیم همه اجناس گرون شدن....نمونه بارزش روغن نباتی قبل عید ۴کیلویی ۱۸تومن بود الان ۲۷تومن........اینم گزارش........ میتونیدکاری کنید بسم الله نمیتونید علی یارتون........

      پاسخ ها

      • قادر

        پوشک بچه قیمت روش زده 12500مغازه دار میفروشه
        بسم الله اینم گزارش قیمت بیاریید پایین میتونید 250000تومن

    • بدون نام

      من موندم اصلا معنی تعزیرات چیه یعنی چی...حقوق مفت گرفتن یاکاری کردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای سخنگو شما چه جور مسئولی تشریف دارید که نمیدونید گرانی وگران فروشی مثل وبا کل کشوررا گرفته انتظار داری گزارش بدیم ملت گزارشگر نیست صد رحمت به اطاق اصناف قبل انقلاب خودشون نظارت نموده احتیاج نداشتند گزارش بشه. چیزی که عیانه چه حاجت به بیان. (به گزارش)

    • بدون نام

      خدمت برادرم عرض کنم تا گفتن طرف دار برنج خارجی داره قاطی می کند زنگ زدن دارند می اینده طرف در مقازش را بسته ال فرار
      خدا تورا قوت بده چقدر تو دل برویی
      ماچت کنم

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ای خدا پوکیدم از خنده خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ....

    • بدون نام

      بسه تورو خدا شما دیگه به زخم مردم نمک نپاشید به جوک شبیهه
      این مردم همونایی هستن که برا انتخابات وراهپیمایی ها بهشون نیاز پیدا میکنید اونوقت جواب دندون شکن اونارو میبینین

    • بدون نام

      متوجه منظور تعزیرات نشدین میگه اگه جنسی رو دیدین که از نرخ اعلامی دولت گرانتر میفروشه گزارش کنین.نفر اول گرانفروشان بانک مرکزی که طلا و ارز رو گران میفروشه.

    • بدون نام

      تعزیرات به پرونده آنهایی رسیدگی کند که دولار ویورو را به قیمت دولتی خریداند واکنون به قیمت بازار سیاه میفروشند وکالاهای وارداتی را هم که باقیمت ارز دولتی وارد کرداند کالا ها را با قیمت دولار بازار آزاد میفروشند

    • ایرانی

      فقط تو تلویزیون دیدم نشون میده و مینویسه زیرش تعزیرات ...، زنگ زدم از هر موردی که اعلام شد ه بود نتیجه نگرفتم وقصه حسین کرد برام تعریف کردید که ببین کنار لب فروشنده اگه خال هست ما بیایم ! این سازمان کاغذی یا تعطیل و یا بصورت تمام وقت و با نیرو انسانی کار کند نه با دوربین و ده نفرنیرو و تهران بزرگ !، ادمای خوبی هستند وازهمان وزارت بازرگانی نفرات رو بیشتر کنن تا ازشعار خارج وبه عمل نزدیک شود.یاعلی مدد

    • شهین سیفی

      که تو حق حسابت بگیری

    • بدون نام

      سازمان تعزیرات باید کلا منحل بشه حیف این پول نیست دارین میدین به کارمنداش عرضه هیچ کاری ندارن درشو تخته کنید اقا

    • بدون نام

      گران‌فروش شماره یک دولت.

    • بدون نام

      برای گزارش گرانفروشی باید مدرک و شاهد داشته باشی وگرنه به ریشت میخندن ...
      اگه راست میگید قیمت اصلی کالاها رو منتشر کنید تا ببینیم چی میشه

    • بدون نام

      داداش چشم‌داری برو میدان تره بار یا سطح شهر خودت ببین چرا مردم را دنبال نخود سیاه میفرستی یعنی وجود نداره و تو نمیدونی اها دنال کسی میگردی اطلا ع دهد خودتی

    • بدون نام

      خواهشا مردمو قاطی نکنید مگه مردم حالو هستند یعنی تا بحال خواب بودید؟تما م گرونیها رو مسعو لش خود مسعولینن و وظیفه دارن حلش کنن مردم چکاره اند؟

    • بدون نام

      سیاست پلیسی هنوز نفهمیدین جوابگو نیست ...تا کی بگیر و ببنند.مردم میدانند جریمه ها میره تو جیب یکسری از خدا بی خبر...کجای دنیا با این سیاست اصناف رو کنترل میکنن شما میکنید...

    • بدون نام

      اقایون مسعول بنزین هر لیتر هزار تومن دارن میدن برنج پلاستیکی ده لیلویی هفتاد هزار تومنه کولر و یخچال ده میلیونه لطفا رسیدگی شود

    • محمد

      گرفتی مارو

    • محمد

      چرا مردم باید گزارش بدهند ، قبلا که گزارش دادند نتیجه نگرفتند و حالا از این کار خسته شده اند چرا ساز و کاری در دولت نیست که قیمت اجناس را در هر برهه زمانی لبست کند و عواملش بصورت سر نزده و بعنوان خریدار معمولی برود خرید کند و وقتی گران فروش دید او را ادب کند تا عبرت دیگر فروشنده ها باشد . وقتی ما عرضه نداریم این کار را انجام دهیم می گوییم لنگش کن . در دولت حضرت امیر /ع/ چطور عمل می کردند خوب عمل کنید مگر الگوی ما دولت ایشان نبست. چرا پاچه خوران و کار نابلدان و نا اهلان و بی دینان را سر کار نگه داشته اند . آهن داغی که حضرت امیر /ع/ نزدیک صورت برادرش برد چه درسی برای دولت ما دارد.

    • امیر

      داداش اشتباه کردی همه گران فروشن باید بگی ارزان فروش گزارش کنید

    • بدون نام

      گزارش تعزیرات همه چی گرونه از یک کنار .
      بعد خودتان از کجا خرید می کنید .
      اول که می خواهید خرید کنید کارت تعزیرات را نشان می دهید .
      بعد رفیق میشید . بعد می فهمید تا الان تو بهشت بودید .

    • بدون نام

      کدام گرانفروشی؟ کدام کالا قیمت ثابت ومعینی حداقل برای 24ساعت دارد... شعر نگوئید لطفا

    • م.ل

      اخه چه نظارتی ده تا مغازه ده تا قیمت داره این را اسمش را چی می گذارید کدامش را گزارش کنیم اصلا علت وجود تعزیرات را برا ی مردم روشن کنید عزیزان بزرگوارم کدام گران فروش ازشما حساب میبرد که از مردم حساب ببرند به هرکی میگی چرا گرانه میگه دلار گران شده نمیدانم اجناس داخلی چه ربطی به دلار و سکه فرجام سرانجام دارد اعتماد نیست همین والا

    • بدون نام

      تعزیرات هم داره فیلم بازی میکنه همه می دونن توی این مملکت چه خبره

    • سعید

      نه بابا !مگه داریم!!! جوک جالبی بود.

    • وحید

      از خودتون به خودتون شکایت کنیم

    • بدون نام

      چرا خودتان سر نمی زنید و کنترل و مجازات نمی کنید؟ آخر مردم دیگر حال دارن چیزی را گزارش کنند؟

    • بدون نام

      یک کلام از مادر عروس

    • ناشناس

      بابا درد مردمو به کدوموتون بگیم اقایون ریس رواسا والا این مردم گناه دارن باحقوقز1200چیکار میتونن کنن خجالت داره بخدا

    • لوده کار کنهه؟ فریاد از حال و روز کارگران مظلوم کشورم.

      تعزیراتهم مثل اداره بهداشت که در زمینه بهداشت حرفه‌ای کارخانجات برای حمایت از کارگران و اصلاح وضعیت بهداشتی محیط کار کارگران هیچ کاری انجام نمیدن. فقط حقوق مفت میگیرن و در مقابل کارفرماها سکوت میکنن و حق کارگر بی پناه ضایع میشه و مجبور به خاطر امرار معاش تو یه محیط آلوده کار کنه آخر شم به خاطر چندر غاز سلامتی خود شو از دست میده. عدالت کجاست؟ کی میخواد به داد کارگر برسه. فریاد از حال و روز کارگران مظلوم کشورم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج