جاباما
۷۴۷۵۰۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ریزش ساختمان در حال تخریب ۴ نفر را مصدوم کرد

سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران اعلام کرد: ریزش ساختمان در حال تخریب ۴ مصدوم برجای گذاشت.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتشنشانی تهران اعلام کرد: ریزش ساختمان در حال تخریب ۴ مصدوم برجای گذاشت.

جلال ملکی در گفت وگویی در این باره گفت: در ساعت ۱۶ و ۴۱ دقیقه امروز چهارشنبه حادثه آوار در یک ساختمان در خیابان سوسن آبادی به سامانه آتشنشانی شهرداری تهران اعلام می‌شود که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه قدیمی در حال تخریب بود و کارگران بسیاری از قسمت‌های آن را از جمله درها و دیوارها را تخریب کرده بودند. در این حادثه کارگران مشغول تخریب بخش پاگرد و راه پله‌ها بودند که به ناگهان کل این بخش تخریب می‌شود و چهار تن در زیر آوار گرفتار می‌شوند.

به گفته ملکی، خوشبختانه با توجه به اینکه محل ریزش آوار مشخص بود و قسمت‌های از بدن کارگران بیرون از آوار مانده بود، تا قبل از رسیدن ماموران آتشنشانی، کارگران در حال خارج کردن همکاران خود از زیر آوار بودند که با رسیدن ماموران، کار رهاسازی تکمیل شده و هر چهار کارگر از زیر آوار خارج می‌شوند و خوشبختانه هر چهار نفرشان زنده هستند.

سخنگوی سازمان آتشنشانی با بیان اینکه مصدومان در سنین ۲۰ تا ۳۵ سال بودند گفت: دو نفر از کارگران به علت شدت جراحت به ماموران اورژانس تحویل داده شد. آتشنشانان نیز پس از اطمینان از اینکه کارگر دیگری در زیر آوار محبوس نشده و ایمن سازی محل را به مالکان تحویل دادند.

ملکی در خاتمه از مالکانی که قصد تخریب ملک خود دارند، خواست که برای اینکار از کارگران دارای تجربه تخریب‌ ساختمان استفاده کنند. ضمن اینکه کارگران نیز حین کار باید از تجهیزات ایمنی استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ..شب نه ناظر و صاحب کاری هست یک کارگر هم بذارن برای علامت خیلی خیلی ممنون میشیم؛ این خراب کردن و اجر در آوردن سالم هم که بحث خودشو داره وکسی ایمنی کارگر را لحاظ نمیکنه ...شعاری حرف میزنیم.تیراهن خالی کردن و تانکر سیمان تو کوچه پنج متری هم کسی نمیگه صاحب کار یا پیمانکار بجز نظارت یک حقوق اضافه هم برای ایجاد معبر برای مردم هم دیده وگفته نمیشه ....مهندس ناظرم رو تابلو تبلیغاتی هست و حداقل کمتر دیدیم در جنوب شهر چون همه به فکر ریال هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج