۷۴۷۵۱۸
۵ نظر
۵۰۰۸
۵ نظر
۵۰۰۸
پ

حجت الاسلام تقوی:

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاستی نیست

رئیس ستاد زکات کشور گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاستی نیست بلکه باید درست مصرف کرد و بهره وری را افزایش داد.

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام سید رضا تقوی بعد از ظهر چهارشنبه در همایش بزرگ زکات فارس افزود: جایی که برادری، احسان، خدمت به مردم باشد آنجا مدینه است و مدینه بار فرهنگی دارد.

وی افزود: آیا این مدینه است که برخی نان شب ندارند و برخی میخورند آنقدر می خورندکه از حلقومشان بیرون میزند.

رئیس ستاد زکات کشور با اشاره به اینکه فضای مجازی در به بد نشان دادن مسئولین کمک می کند اظهار داشت: دشمن خط تخریب مسئولین را دنبال می کند و آنان می خواهند جمهوری اسلامی را بی اعتبار نشان دهند و هر جا یک خدمت یا فرد موثری باشد آنجا مورد هجمه قرار می گیرد.

اقتصاد مقاومتی، اقتصاد ریاستی نیست

حجت الاسلام تقوی یکی از بزرگ ترین مشکلات موجود در جامعه را بزرگ جلوه دادن آمریکا دانست و گفت: هنوز با شروع نشدن تحریم ها بلوا می کنند آیا وضع کنونی از زمان جنگ بدتر است، چرا دل مردم را خالی،می کنند.

وی در ادامه گفت : برخی فضا سازی می کنند که نهادهای زیر مجموعه نهاد رهبری مالیات نمی دهند و هر کسی که به نهاد رهبری وصل است را مورد هجمه قرار می دهند حتی نهادهای غیر دولتی استان قدس مالیات می دهد همه تشکیلات زیر مجموعه رهبری،مالیات می دهند چرا که اعتقاد داریم همه باید مالیات بدهند

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه کشور با مالیات اداره می شود اظهار داشت: اگر خدمات و امنیتی است از برکات مالیات است و این مهم باید نهادینه و به شکل گفتمان شود.

رئیس ستاد زکات کشور تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی اقتصاد ریاستی نیست اقتصاد درست مصرف کردن است اشرافی گری اصلا مناسب نیست و باید بهره وری را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه وعده های انتخاباتی یک معضل است و توقعات را بالا می گیرد افزود: هر کاندیدایی که وعده بی جا میدهد باید همان لحظه رد صلاحیت شوند.

حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه خط تخریب برای بد نشان دادن مسئولین وجود دارد اظهار داشت: برخیالکی می گویند مسئولین فاسد هستند و به انتشار دامن می زنند.

وی با اشاره به اینکه زکات نیز مانند نماز واجب است و چند جنبه دارد گفت: زکات در راستای فقر زدایی کمک می کند ،زکات وابسته به تقویت حاکمیت است و حاکمیت به فکر فقرا هم هست .

رئیس ستاد زکات کشور با اشاره به اینکه کشاورزی یکی از راه های استقلال کشور و ارکان اقتصاد دینی است تصریح کرد: باید کشاورزی رونق پیدا کند تا زکات داشته باشیم در این جنگ اقتصادی و اقتصاد مقاومتی به نگاه مدیر و ضوابط جهادی می خواهیم و ضوابط جهادی یعنی حرکت تسهیل شود.

حجت الاسلامتقوی،گفت: از آسیب های اقتصاد مقاومتی دولتی کردن اقتصاد و اتکا به نفت است.

وی افزود: ۳۷۰ میلیارد تومان زکات سال گذشته بوده و امیدواریم امسال تلاش بیشتر باشد تا یک هزار میلیارد تومان زکات جمع شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تایید یک خبر فقط توسط خبرنگاری آزاد امکان دارد .

    • بدون نام

      حاج اقا قسم حضرت عباس یا دم خروس

    • پیری

      اخ که دیگه دل ما خال بشه اینا لذت میبرن اخه یکی سرمغازه بره میوه بخره با سوپر مارکت بره وسیله بخره ۶۰هزار تومان میره از دستش اقتصاد مقاومتی کجا بود بعدا میگن خطر در کمین ایرانیها هست همدلی کجا بود زیاده روی کردم ادم بادیوارخرف بزنه

    • محمدرضا بختیار

      حاج آقا تقوی فضای مجازی جلوی رشد بیشتر فساد و برخورد مسئولین را به خوبی انعکاس داده است چرا همیشه عادت به سرکوب این فضا را دارید چون از هشتاد و پنج میلیون ایرانی انگشت شمارانی سو استفاده از این فضا می گردد!!!!حاج آقا اقتصاد بدون ریس و مدیر مگر در جایی از دنیا وجود دارد که شما تعبیر خاص از آن دارید

    • بدون نام

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج