۷۴۷۵۴
۵۳۲۰
۵۳۲۰
پ

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (۵)

در این مطلب که به صورت سریالی در چند بخش به شما ارایه خواهد شد، ۵۰ تا از بهترین بازی های سیستم‎عامل اندروید را به شما معرفی می کنیم. این فهرستی است که گاردین منتشر کرده است و بر اساس آمار سال ۲۰۱۳ میلادی، یعنی سال جاری تهیه و تنظیم شده است.

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)





برترین ها: در این مطلب که به صورت سریالی در چند بخش به شما ارایه خواهد شد، 50 تا از بهترین بازی های سیستم‎عامل اندروید را به شما معرفی می کنیم. این فهرستی است که گاردین منتشر کرده است و بر اساس آمار سال 2013 میلادی، یعنی سال جاری تهیه و تنظیم شده است.

اندروید برنامه نویس و توسعه دهنده نرم‌افزار بی‌شماری دارد که از سراسر دنیا برنامه و بازی های خود را در گوگل پلی به دوستداران و کاربران اندروید ارایه می دهند.

با ما همراه باشید تا با 50 بازی برتر اندروید از سال 2013 میلادی به بالا آشنا شوید.

Dungeon Hunter 4

(رایگان)


برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

سردابه های Gameloft با هیجان بسیار زیاد خود به گوشی های موبایل بازگشته اند و نسخه چهار این بازی نیز همچون نسخه سوم، رایگان است. این نسخه فضای فانتزی تر دارد وکاربر باید زیر زمین با سختی حرکت و دشمنان را نابود کند.

Into the Dead

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

این بازی در واقع رستاخیر زامبی ها است و برای سیستم عامل اندروید به صورت رایگان ارایه می شود. هیجان بالا، فرارهای تمام نشدنی و تیراندازی از جمله ویژگی های این بازی است.

The Sandbox

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

سندباکس یکی از بازی های پیکسلی گوشی های هوشمند است که تم اصلی آن از Minecraft الهام گرفته است. البته این بازی بیشتر بر دنیای دوبعدی تاکید دارد تا سه بعدی. سندباکس، ۷۱ مرحله دارد و کاربر باید هرم بسازد.

Brave Heroes

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

این بازی رنگی اکشن- RPG، گروهی از قهرمانان را در کنار یکدیگر جمع می کند و تاکتیک ها و مهارت های آنها را به دقت بررسی و هر کدام را برای مبارزه ویژه ای آماده می کند. این بازی را موسسه کره ای Com۲uS طراحی و منتشر کرده است.

Frozen Synapse

(۲.۵۰ پوند)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

اگر دوستدار مبارزه واقعی هستید، Frozen Synapse یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. این یک بازی استراتژیک است که ابتدا و در اصل برای کامپیوتر طراحی و عرضه شد و اکنون نسخه اندرویدی آن عرضه شده است و این بازی ۵۵ ماموریت دارد و می توان چند نفره (۵ نفر) آن را بازی کرد.

Angry Birds Friends

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

دوستان پرندگان خشمگین، بازی جدیدی نیست. این بازی مدتی در فیس بوک وجود داشت. اکنون نیز نسخه اندرویدی آن برای گوشی های موبایل عرضه شده است. در هر دو نسخه، کاربر باید به واسطه پرندگان خشمگین به طور هفتگی با رقبای فیس بوکی خود مبارزه کند.

Might & Magic Clash of Heroes

(۲.۹۹ پوند)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

این بازی جزو بازی های قانون محور دسته بندی می شود که هر کارکتر وظیفه ای ویژه ای در طول بازی به عهده دارد. کاربر در این بازی با هیولاها در زیرزمین و دخمه های سرد و تاریک مبارزه می کند. طراح این بازی کمپانی Ubisoft است. این بازی شامل بیش از ۲۰ ساعت مبارزه و جنگ های چندنفره با دوستان است.

Chuck's Challenge ۳D

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

این بازی را همان کمپانی تولید کننده بازی Chip's Challenge طراحی و تولید کرده است. این بازی فکری محبوب ۱۲۵ مرحله دارد و کاربر باید معماهای هر مرحله را حل و به مرحله بعدی صعود کند. این بازی همچنین امکان ساخت مرحله جدید و به اشتراک گذاری آن با دیگران را به کاربر می دهد.

Magic ۲۰۱۴

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

این بازی کارتی کاربران بسیاری در دنیا دارد. در نسخه ۲۰۱۴ آن کارت های بیشتری در اختیار گیمر قرار می گیرد تا مبارزه های بیشتری انجام دهد و مهارت های خود را به چالش بکشد. این بازی رایگان است اما برای داشتن کارت های بیشتر باید پول هزینه کنید.

Plants War

(رایگان)

برترین بازی های سیستم عامل اندروید (5)

این بازی را نیز شرکت کره ای Gamevil طراحی و عرضه کرده است. در این بازی باید از خانه خود در برابر یورش دیوها محافظت کنید. شاید بتوان آن را به بازی Plants vs Zombies شباهت داد. زیرا دقیقا مشابه آن استراتژیک است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج