۷۴۷۶۷۳
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«شرایط خاص»، بزودی روی آنتن شبکه سه سیما

به تازگی مراحل تدوین و صداگذاری سریال تلویزیونی «شرایط خاص» به ترتیب توسط خشایار موحدیان و حسین ابوالصدق به پایان رسید.

بانی فیلم: به تازگی مراحل تدوین و صداگذاری سریال تلویزیونی «شرایط خاص» به ترتیب توسط خشایار موحدیان و حسین ابوالصدق به پایان رسید.

«شرایط خاص»، بزودی روی آنتن شبکه سه سیما

این سریال به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی سید مرتضی فاطمی هم اکنون مراحل ساخت موسیقی را پشت سر می گذارد تا بزودی روی آنتن شبکه سه سیما برود.

تازه‌ترین سریال کمدی تلویزیون با زوج هنری کامبیز دیرباز و بهرام افشاری، مجموعه‌ای پربازیگر و پرلوکیشن است که از اسفند ماه ۹۶ در تهران جلوی دوربین رفت و دیرباز پس از چندین سال دوری از بازی در نقش کمدی، با این سریال دوباره به این تجربه بازگشته است.

«شرایط خاص» در ابتدا قرار بود در ۱۵ قسمت ساخته شود اما براساس ظرفیت های فیلمنامه تعداد قسمت های سریال تا ۲۲ قسمت افزایش یافته است.

پروانه معصومی، نادر سلیمانی، سیروس گرجستانی، کاظم سیاحی، مریم سعادت، شهره سلطانی، سوگل قلاتیان، معصومه رحمانی، صحرا اسدالهی، مصطفی ساسانی، وحید آقاپور و اسدالله یکتا سایر بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

«شرایط خاص» که نگارش فیلمنامه آن برعهده حسین تراب‌نژاد و احسان لطفیان بوده، یک کمدی قصه‌گوی موقعیت است که نگاهی گذرا به دفاع مقدس دارد و برخلاف کمدی های اخیر تلویزیون، مخاطب یک قصه درام را دنبال می کند که داستان مشخصی دارد و مضامین جدی اجتماعی در قالب موقعیت‌های طنز شکل می‌گیرد.

امیرخانی پیش از این در نخستین تجربه سینمایی خود، در سال ۹۴ کمدی «در مدت معلوم» را کارگردانی کرده بود که توانست در گیشه سینماها موفق باشد و باید دید در تجربه تلویزیونی خود نیز می تواند رضایت مخاطبان را کسب کند یا خیر.

عوامل سریال تلویزیونی «شرایط خاص» عبارتند از؛ تهیه‌کننده: سیدمرتضی فاطمی، کارگردان: وحید امیرخانی، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، نویسندگان: حسین تراب‌نژاد، احسان لطفیان، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل‌سفیدی، تدوین: خشایار موحدیان، طراح گریم و چهره پردازی: محمود دهقانی، مدیر صدابرداری: محمدرضا امامی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار تولید: حمید سرپیران، برنامه‌ریز: سامان تفرشی، دستیار کارگردان: ایمان غیرتمند، منشی صحنه: سمیه شهرابی، مدیر تدارکات: علی رضایی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: حمید ضرابی، ساجده مصفا، مدیر روابط عمومی: هادی فیروزمندی.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج