۷۴۷۸۰
۵۰۹۴
۵۰۹۴
پ

«ماهی خانم» جای گوهر خیراندیش را گرفت!

در حالی که گوهر خیراندیش این روزها دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی را می گذراند فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» یعنی فیلمی که خیراندیش سرصحنه آن آسیب دیده بود همچنان ادامه دارد.

شبکه ایران: در حالی که گوهر خیراندیش این روزها دوران نقاهت بعد از آسیب دیدگی را می گذراند فیلمبرداری «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» یعنی فیلمی که خیراندیش سرصحنه آن آسیب دیده بود همچنان ادامه دارد.

در این فیلم خیراندیش بنا بود دو نقش ایفا کند؛ یکی نقش شهدخت و دیگری نقش خواهر دوقلوی «شهدخت»! وی بخش عمده ای از «شهدخت» را ایفا کرد اما سانحه ناخواسته سبب ساز آن شد که این نقش فعلا معلق بماند اما در اقدامی جالب توجه بهروز افخمی که نمی خواست از برنامه فیلمبرداری اش عقب بماند نقش خواهر دوقلوی «شهدخت» را به شهین تسلیمی ایفا کرده و تسلیمی این روزها مشغول بازی در این نقش است.

«ماهی خانم» جای گوهر خیراندیش را گرفت!

تسلیمی بازیگر میانسال سینمای ایران است که به واسطه ایفای نقش در مجموعه «زن بابا»ی سعید آقاخانی و ایفای کاراکتر «ماهی خانم» نزد مخاطبان عام به «ماهی خانم» شهره است. از آنجا که شهین تسلیمی شباهت چندانی با گوهر خیراندیش ندارد به نظر می رسد در مسیر فیلمنامه هم تغییری مبنی بر دوقلو نبودن این دو خواهر ایجاد شود.

اولین حضور تسلیمی در جلوی دوربین به سریال «باغ مظفر» برمی گردد.الیزابت امینی وی را برای ایفای نقش در این سریال به مهران مدیری معرفی کرده بود. «طلا و مس» مهمترین کار سینمایی این بازیگر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج