جاباما
۷۴۷۸۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۵
۱۰ نظر
۵۰۰۵
پ

حجتی: حق‌آبه شرق اصفهان را جای دیگری می‌دهند

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حق آبه شرق اصفهان را کامل می‌گیرند و به جای دیگر اختصاص می دهند که در هیچ جای کشور اینگونه نیست، البته در شیراز نیز چنین مشکلی وجود دارد.

خبرگزاری ایسنا: وزیر جهاد کشاورزی گفت: حق آبه شرق اصفهان را کامل می‌گیرند و به جای دیگر اختصاص می دهند که در هیچ جای کشور اینگونه نیست، البته در شیراز نیز چنین مشکلی وجود دارد.

محمود حجتی در مراسم افتتاحیه کشتارگاه صنعتی مجتمع زنجیره ای طیور اسپادانا، اظهار کرد: یکی از گلوگاه های بخش کشاورزی، تولید است؛ به ویژه تولید انبوه در بازار ایران و خارج است.

وی ادامه داد: امروز با توجه به میزان تقاضا و وضعیت تولید دیگر تولیدکننده کشاورزی فقط در مزرعه نیست و مشکلات زیادی چه قبل از تولید چه بعد از تولید، وجود دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کشاورز با موجود زنده سروکار دارد، ادامه داد: کشاورز ناچار است محصول اش را با هر قیمتی بفروشد. تنها بخشی که در کشور کمتر دولتی است، بخش کشاورزی است؛ اما سیاست گذاری با دولت است تا کشاورز دغدغه خوراک مرغ را نداشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت بحث زنجیره ها، افزود: بحث زنجیره ها پاسخ تمام مشکلات را می دهد و هزینه تمام شده مرغ را پایین می آورد زیرا تمام واسطه ها حذف شده اند و قیمت های منطقی در پایین و بالادست عرضه و تقاضا می شود.

حجتی با بیان اینکه باید نهاده ها را با پشتیبانی وزارتخانه وارد کنیم، گفت: در این بخش باید واسطه ها حذف شوند.

وی افزود: مرغ ایران ارزان ترین مرغ دنیا است. باید بحث برندسازی در این حوزه را مد نظر قرار دهیم زیرا مردم باید بدانند همانطور که هر محصولی کیفیت های متفاوتی دارد قطعا در بخش غذا نیز همین گونه است.

وزیر جهادکشاورزی با اشاره به اهمیت معرفی محصول، افزود : امروز جنگ اقتصادی است و دشمن عزم خودش را جزم کرده است، اما ما به هیچ وجه نباید در تامین مواد غذایی سهل انگاری کنیم.

وی با بیان اینکه در تولید و پرورش طیور رتبه هشتم دنیا را داریم، افزود: ۲.۵ میلیون تن در این بخش در کشور تولید داریم.

حجتی با بیان اینکه باید به مصوبه شورای نهم مصوب سال ۹۳ بازگردیم که تاکید دولت نیز همین است، گفت: حق آبه شرق اصفهان را کامل می‌گیرند و به جای دیگر اختصاص می دهند که در هیچ جای کشور اینگونه نیست، البته در شیراز نیز چنین مشکلی وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حق نان ما را کجا میدهند؟

    • میثم

      حق تمام مردم را نمی‌دهند
      دعا کنید به مقامی برسم خودم مشکلات را حل میکنم

    • بدون نام

      توضیح میدادین چه صداهایی

    • بدون نام

      از هر جهنم دره ای که میخواند وارد کنند از مال ایران وارد نکنه والله به خدا اونا امام حسین رو شهید کردند آب ما رو بهشون میدند بجای اینکه آب فرات رو بما بدند

    • بدون نام

      ایران کشورخشک وکم ابی هست نبایدکشاورزی کنیم هم وطنان ازبیکاری وفقرمجبورن وگرنه ازگرسنگی میمیرن اگه افغانیابذن وبفرستین کشورشون حدود۱۰ملیون شغل یابیشترکه اینهااشغال کردن رفع میش ودرست میش ومجبورنیستن کشاورزی کنن وبه قول وزیرکاراینهابرن برن مشکل بزرگ بیکاری رفع میشودوبه قول نمایندگان یعنی چی که بیش از۴ملیون شغل وافغانیافقط توکارساختمانی گرفتن وچندبرابران توشغلهای دیگه واین تعدادبه هرایرانی سالی بالای۳۰۰ملیون تومان ضررواینهاخرج ایران بش ایران بهشت میش ودیگه کم ابی بیکاری فقرجرم وجنایت فسادناامنی ناامیدی نداریم وقتی ۱عددگوجه فرنگی۲۰لیتروسیب زمینی۵۰لیترو۱کیلوخیار۲۰۰لیتروگندم ۳۰۰لیتروگوشت۸۰۰لیترببینیددرروزچقدراب ایران این افغانیامصرف میکنن واستانداردجهانی روز۱۵۰لیترواینهادرروزبالای۵میلیاردلیترمصرف میکنن وهمه شغلهایی که مشغولن همهشون اب مصرف میش مثل یاختمان تولیدیهاگاوداریها..‌‌‌وعوضش اینهاحق ابه ایران نمیدن هیلمن وهامون سیستان خشک کردن واسم وسرطاانی کردن خاک عالم توسرایرانی بی غیرت وبی عرض کاربده

    • بدون نام

      اصفهان باعث نابودی یخچالهای طبیعی ایران وتخریب محیط زیست ایران وباعث گرمای کشور شده واز طرفی آب را غارت میگند وهروز به وسعت ابن استان به سمت زاگرس گسترش پیدا میکند وحق آبه می گیرد .
      آب لرستان . چها رمحال بختیاری.کهگلوبه وبویر احمد .
      این استان از اول انقلاب تا کنون به سمت این سه استان در حال پیشروی هست سندش در تقسبنات کشوری هست می بیشتر دقت کنید مافیای آب

    • بدون نام

      توی شرق اصفهان نه اب خوراکی هست برقم بصورت نصف روزه خاکیم که از زمینها بلند میشه کل منطقه را گرفته روستاهای شرق اصفهان تاریخی بالای دارند ولی دارن خالی میشن این منطقه به بزرگترین منطقه ای تبدیل میشه که هوا را با خاک تبدیل میکنه از ما گفتن تمدن و فرهنگ را از بین نبرید بخدا قابل جبران نیست

    • بدون نام

      جوابگوی این همه بی عدالتی کیه چرا هیچ کس پاسخگو نیست حق این کشاورزان بیچاره کجا میره؟

    • بدون نام

      اقای حجتی اب از ان چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان هست واینقدر حق ابه نکنید

    • بدون نام

      هر کی به هر کیه ، هر چی به هر چیه ! یه وضعیه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج