۷۴۷۸۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

یک جسد از حادثه سنندج شناسایی نشد

رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی پیکر جان باختگان به خانواده‌های آنها تحویل داده شد، گفت: یکی از اجساد باقی مانده که احتمالا مربوط به راننده تریلی است از سوی خانواده وی شناسایی نشد که پس از جواب آزمایش DNA ، هویت وی اعلام خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی پیکر جان باختگان به خانواده‌های آنها تحویل داده شد، گفت: یکی از اجساد باقی مانده که احتمالا مربوط به راننده تریلی است از سوی خانواده وی شناسایی نشد که پس از جواب آزمایش DNA ، هویت وی اعلام خواهد شد.

‌به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از تصادف دلخراش اتوبوس مسافربری سنندج - تهران با تانکر حمل نفت مازوت در یکی از بلوارهای شهر سنندج که به آتش گرفتن مسافران آن منجر شده بود، مأموران تشخیص هویت پلیس آگاهی استان کردستان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کاری خود قرار دادند .

وی به اعزام دو اکیپ از تیم دی‌وی‌آی و بررسی صحنه جرم اداره تشخیص هویت با کلیه امکانات و تجهیزات به محل حادثه اشاره کرد و گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم و انتقال اجساد، از ۱۱ پیکر شامل دو زن، یک پسر بچه و ۹ مرد توسط کارشناسان نمونه برداری شد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا شدت سوختگی قربانیان این حادثه را شدید عنوان کرد و اظهارکرد: کارشناسان تیم دی وی آی پس از انجام آزمایشات و بررسی‌های لازم و با توجه به علائم و مشخصه‌هایی که از سوی خانواده‌های مسافران ارائه شد، تعداد ۱۰ نفر از اجساد را شناسایی کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، مقیمی با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی پیکر جان باختگان به خانواده‌های آنها تحویل داده شد، گفت: یکی از اجساد باقی مانده که احتمالا مربوط به راننده تریلی است از سوی خانواده وی شناسایی نشد که پس از جواب آزمایش‌DNA ، هویت وی اعلام خواهد شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج