۷۴۷۸۶۹
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

یک روانشناس:

جلوی عمه‌درمانی‌ها و خاله‌تراپی‌ها را بگیرید

یک روانشناس گفت: جلوی عمه‌درمانی‌ها و خاله‌تراپی‌ها را بگیرید.

خبرگزاری ایسنا: صابری امروز در نشست مراکز غیردولتی و سازمان‌های مردم‌نهاد سازمان بهزیستی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی که در اداره‌کل بهزیستی استان برگزار شد، با اشاره به اینکه «۲۶۰ مرکز و دفتر مشاوره در استان و ۱۱۰ مرکز و دفتر مشاوره در مشهد داریم»، اظهار کرد: کسی که مجوز این مراکز مشاوره ر می‌گیرد، چقدر توانایی تشخیص دارد؟ گاهی به شوخی می‌گویم اگر طلاق در جامعه زیاد است بخشی از آن به روانشناسان برمی‌گردد. بحث من عمه‌درمانی‌ها و خاله‌تراپی‌هایی است که در خراسان رضوی انجام می‌شود و می‌تواند ابعاد سیاسی و امنیتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه « پزشک عمومی در درمانگاه‌ها دارد زوج درمانی انجام می‌دهد و...»، افزود: اگر در یکی از این مراکز اتفاقی بیفتد و خبرگزاری‌های جهانی آن را منتشر کنند، ابعاد سیاسی و اجتماعی به‌وجود می‌آید. جلوی عمه‌درمانی‌ها و خاله تراپی‌ها را بگیرید.

نماینده مراکز مشاوره خراسان رضوی تصریح کرد: امنیت مراکز مشاوره باید تامین شود. ‌اگر پلیس مجبور است به طلافروشی‌ها سرویس دهد باید این اقدام برای مراکز مشاوره‌ای هم که در موضوع طلاق کار می‌کنند، صورت بگیرد زیرا دیده شده دعوای زن و شوهربا سلاح سرد در مراکز مشاوره اتفاق افتاده است.

‌فعالیت 5000 عطاری غیرمجاز در کشور

در ادامه این نشست محدث، رئیس انجمن صنفی درمان‌گرایان اعتیاد خراسان رضوی بیان کرد: بیش از ۷۰۰ کلینیک درمان اعتیاد در استان داریم که ۳۰۰ مورد متعلق به بهزیستی است. در مجموع ۷۰ هزار نفر تحت پوشش درمانی هستند که از نیمی از انها بیکار هستند.

وی در خصوص مداخله در درمان توسط عطاری‌ها گفت: ۱۵ هزار عطار در کشور که ۵ هزار غیرمجاز هستند اکثرا مشغول فروختن داروی متادون و.. هستند که باعثآسیب به بیماران می‌شود. این تخلفات همچنان ادامه دارد و باید جلوی آن گرفته شود.

محدث یادآور شد:آموزش مدیران و ادارات باید انجام شود که بدانند با کارمند معتاد چگونه رفتار کنند.

رئیس انجمن صنفی درمان‌گرایان اعتیاد خراسان رضوی گفت: قرارداد بیمه با کلینیک‌ها چهار سال است بین معاونت درمان و بیمه‌ها پاسکاری صورت می‌گیرد. در اینجا نیاز به مداخله یک مقام بالاتر است که با کلینیک‌ها قرارداد بیمه درمانی بسته شود.

وی تصریح کرد: شربت اپیون یکی از زنجیره‌های درمانی است که در تمام استان‌ها وجود دارد اما به خراسان رضوی نیامده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لان را ه نمیشه رفت تو مشهد و حالت رباتی باید رفت که باجلویی برخورد نکنی. جمعیت صدبرابری ظرفیت میدونیدچیه؟ ( مثل قطار های فقیر نشین هند که رو سقف هم میشنن) مشهد هم همونجوری شده! اگه میخواید مشکل حل کنید واقعیت رو بگید لااقل به خودتان

    • مریم

      لبندید در این عطاریهای مواد فروش رو

    • مریم

      ببندید عطاریهارو

    • کاظم

      خوب مجوز این مراکز را چه کسی میدهد تمام پرسنل حراست و بازرسی و معاونتهای علوم پزشکی بدون استثنا مرکز درمان دارند که شناسنامه اقوام خودشونرا میگیرند بعنوان معتاد و چندین سال قرص متادون انهارا میفروشند. دانشگاه علوم پزشکی لرستان اینطوره تمام کارکنان بازرسی و حراست که خودشون کثیفترین ادمها هستند مرکز دارند الان سیگار فروشها همه متادون 5.20.40 را میفروشند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج