جاباما
۷۴۷۸۸۳
۶ نظر
۵۰۰۶
۶ نظر
۵۰۰۶
پ

کواکبیان: مردم در عمل باید احساس عدالت کنند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را ضروری دانست و گفت: شعار و دستورالعمل مورد قبول مردم نیست، باید کاری کنیم تا آنها در عمل احساس عدالت کنند.

خبرگزاری ایرنا: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی را ضروری دانست و گفت: شعار و دستورالعمل مورد قبول مردم نیست، باید کاری کنیم تا آنها در عمل احساس عدالت کنند.

«مصطفی کواکبیان» روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار در خصوص شفاف سازی و عزم دولت برای مبارزه با فساد، افزود: معتقدم یک اقدام عملی باید انجام شود، دیگر وعده، شعار و دستورالعمل مورد قبول مردم نیست.

وی تصریح کرد: باید با آنهایی که تخلف کردند و بدون ضابطه خودرو وارد کردند یا حتی افرادی که ارز چهار هزار و۲۰۰تومانی گرفتند و ارز و کالاهای وارداتی را به قیمت آزاد فروختند، برخورد شود. مردم از وعده و وعید عبور کرده اند و به دنبال عمل هستند.

کواکبیان: مردم در عمل باید احساس عدالت کنند

دبیرکل حزب مردم سالاری به این بخش از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای هیات دولت اشاره کرد که «علاج واقعه قبل از وقوع است».

کواکبیان اظهار داشت: چند ماه پیش در مجلس من درمورد ورود خودروهای بدون مجوز تذکر دادم و گفتم فردی که به آنها مجوز داد بی جا کرده آن موقع کسی متوجه نشد چه می گویم اما بعدها مشخص شد چهار تا پنج هزار خودرو بدون مجوز وارد کشور کرده اند.

وی همچنین با تاکید بر بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی برای ارائه تصور کارآمدتر از دولت، گفت: ارائه تصویر کارآمدتر از دولت، بخشی به رسانه ها به ویژه صدا و سیما و بخشی هم به دولت باز می گردد. باید عملکرد مثبت وزارتخانه ها برای مردم ملموس و محسوس باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس یادآور شد: در این چهارچوب دولت باید بخشی از اعضای کابینه را ترمیم کند تا کارآمدی دولت بهتر جلوه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیگه حناتون پیش مردم رنگ ندارههههههههه

    • بدون نام

      نگوووووووو

    • بدون نام

      برای احساس عدالت کردن خیلی دیرشده چون مردم نسبت به مسولین بی اعتمادشدن البته مسولین اکثرابدنیستندولی بزگرگله راگرمیکندوگله گرشده

    • بدون نام

      برای احساس عدالت کردن خیلی دیرشده چون مردم نسبت به مسولین بی اعتمادشدن البته مسولین اکثرابدنیستندولی بزگرگله راگرمیکندوگله گرشده

    • بدون نام

      امیدوارم دولت در برابر مردم خود را مسوول تر بداند

    • علی جاده

      اگر در عمل میخواهی ثابت کنید شما نماینده ۳۰ برابر ما حقوق میگرید.یا حقوق مارا ترمیم کنید یا حقوق خود را کم کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج