۷۴۸۰۱۵
۶ نظر
۵۰۰۴
۶ نظر
۵۰۰۴
پ

اصغرخانی: استقلال را گوشت قربانی کردند

پیشکسوت استقلال با انتقاد از شرایط کنونی این باشگاه از وزیر ورزش خواست تا هرچه سریعتر تکلیف آن را روشن کرده و به باشگاه سر و سامان دهد.

خبرگزاری مهر: با استعفای سیدرضا افتخاری شرایط بحرانی استقلال، بحرانی‌تر هم شد. حالا دیگر معلوم نیست ادامه مذاکرات با بازیکنان بر عهده چه فردی است و این در حالی است که تیم استقلال کامل نشده و نقل و انتقالات آن بلاتکلیف مانده است.

ایوب اصغرخانی پیشکسوت این باشگاه با اشاره به این موارد گفت: متاسفانه استقلال را کرده اند گوشت قربانی و هیچ کس نیست به داد این تیم برسد. نمی‌دانم چرا وزیر ورزش که رییس مجمع باشگاه است تکلیف این تیم را روشن نمی‌کند؟ ۲۰، ۳۰ میلیون هوادار این تیم حق دارند نگران آن باشند و متاسفانه به نوعی با این باشگاه برخورد می‌شود که انگار این تیم متعلق به این مملکت نیست.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: تاریخ چنین وضعیتی را از این باشگاه سراغ ندارد. در هیچ برهه تاریخی این تیم با این قبیل مشکلات دست به گریبان نبوده است. متاسفم از این که باید شاهد چنین روز‌هایی باشم.

وی در خصوص استعفای افتخاری بیان داشت: استقلال مصداق کامل ضرب المثل «گل بود به سبزه هم آراسته شد» شده است. الان چه وقت استعفا بود آقای افتخاری؟ اگر شما می‌خواستید استعفا بدهید باید زودتر این کار را می‌کردید تا حداقل مدیران بعدی قدرت مانور داشتند و برای بهبود شرایط زمان کافی در اختیارشان بود. حالا که تا الان مانده‌اید باید می‌ماندید و نقل و انتقالات را تمام می‌کردید.

هافبک سابق آبی‌ها بیان داشت: متاسفم از این که باشگاه در قبال سوپرجام موضع منفعلانه گرفت. گذاشتن تنها یک بیانیه روی سایت باشگاه شد اعتراض به تصمیم سازمان لیگ برای سوپرجام؟ حق استقلال را از سازمان لیگ باید مدیران می‌گرفتند نه این که هواداران در فضای مجازی و چهارتا پیشکسوت با مصاحبه. این درست است که وظیفه من پیشکسوت مصاحبه است تا از تیمم احقاق حق شود. اما تا مدیران باشگاه نخواهند این حمایت‌ها کارساز نخواهد بود.

اصغرخانی در خصوص دلایل استقلال برای درخواست تغییر زمان سوپرجام گفت: این هم متاسفانه به خود باشگاه و عملکرد آن باز می‌گردد. بعضی‌ها در باشگاه زمان مناسب برای تمدید قراداد با بازیکنان مورد نیاز را از دست دادند و در خصوص نقل و انتقالات اهمال کردند. برای همین زمان آماده شدن برای این بازی از دست رفت و تیم آماده این بازی نبود. وگرنه شرایط باشگاه پرسپولیس هم شبیه ما بود، اما آن‌ها برای این بازی تیم شان را آماده کردند.

پیشکسوت آبی‌ها در ادامه بیان داشت: امیدوارم این روز‌ها که مثل کابوس می‌ماند هرچه زودتر به پایان برسد و بتوانیم روز‌های خوب تیم مان را ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جناب اصغر خانی وزیر وزیر ورزش عمدا یه پیرمرد صد ساله که حتی رو صندلی هم میخوابید از فرط بی حالی گذاشت مدیر عامل استقلال تا نابودش کنه وگرنه جرا هرچی پیرمرد از کار افتاده ومغز شستشو داده است رو میذارن بالا سر استقلال؟ اون از افشار زاده که استقلال نابود کرد ورفت الان هم پاش لب گوره ومنتظز عزرائیله این هم از این افتخاری خل مغز بخدا دیگه نمیدونیم چکار کنیم انشاءالله خود خدا دشمنان استقلال رو نابود کنه.

    • m

      سلام.بجای کلمه وزارت ورزش کلمه وزارت پرسپولیس سردر این وزارتخانه بزنید چون بیشتر از تیم ملی خرج این تیم میشه

    • بدون نام

      باسلام
      والا هرچی میکشیم ازآقای سلطانی فره درسته پیروزی نیم فصل ازنقل وانتقالات محروم شده دیگه قرارنیست که به باشکاه استقلال ضربه بزنید آقای سلطانی فر.

    • مهرداد س

      طمعکار به دام طمع خودش گرفتار میشه و این حکایت چرتقلال هست

    • binam

      این تیم مشکل حکومتی داره ، همونطور که حکومت با شمال و جنوب ایران بدلیل علاقه حاکم قبلی مشکل داره با تاج کبیر هم به همون دلایل مشکل داره و کمر به نابودی اون بسته ولی این آرزو ....

    • فـقـط امیدمون به خـدا

      دوستان استقلالی
      حاضرم قسم بخورم
      ب پرسپولیس بیشتر رسیدن تا استقلال
      پرسپولیسی ک ب زور پول مقام آورده و چ کسایی ک سود بردن اختلاس کردن
      خوشحالم ک تو بد شرایطی هستیم ولی ن اعتبار باشگاه زیر سوال میره و ن حیثیت باشگاه
      ای کاش با این شرایط بتونیم ب سختی جام بیاریم این ارزشش داره و اینو بدونید حتما پرسپولیس حسرتش میخوره
      پرسپولیس جام هاشون خریدن ولی ما هر جامی ک آوردیم ب زحمت آوردیم ن اینکه بابتش پول بدیم

      با افتخار ی هوادار کوچک (

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج