۷۴۸۲۰۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کلوپ در مسیر مورینیو

کلوپ در سال ۲۰۱۶ به انتقاد از مشی باشگاه‌هایی مثل چلسی و منچسترسیتی پرداخت که با خریدهای گران به دنبال میانبر زدن به سوی موفقیت هستند، ولی به نظر می‌رسد مشی متفاوتی را انتخاب کرده است.

ایران ورزشی: آنچه طرفداران یورگن کلوپ به عنوان امتیاز بزرگ این مربی یاد می‌کنند، توانایی مربی آلمانی در ساختن تیم با بازیکنان گمنام بود. او در دورتموند و لیورپول اهل خریدهای گران نبود، با این حال توانست تیم‌هایی بسازد که به عنوان رقیب مدعیان مطرح شد.

کلوپ در سال ۲۰۱۶ به انتقاد از مشی باشگاه‌هایی مثل چلسی و منچسترسیتی پرداخت که با خریدهای گران به دنبال میانبر زدن به سوی موفقیت هستند و گفت: «تیم‌های دیگر می‌توانند پول زیادی خرج کنند و بهترین‌ بازیکنان را جمع کنند. من ترجیح می‌دهم روش دیگری را انتخاب کنم.»

کلوپ در مسیر مورینیو

با این حال به نظر می‌رسد سرمربی لیورپول در ماه‌های اخیر مشی متفاوتی را انتخاب کرده. فصل گذشته او ویرجیل فان‌دایک را از ساوتهمپتون به قیمت 75 میلیون پوند خرید که به گرانترین مدافع جهان تبدیل شد. او حالا آلیسون را هم با قیمت 67 میلیون پوند از رم خریده تا او را به گرانترین دروازه‌بان تاریخ تبدیل کند. فابینیو دیگر خرید جدید لیورپول است که با 44 میلیون پوند از موناکو خریده شده. این هافبک برزیلی قرار است ستون فقرات تیم را تقویت کند. شکیری با 13 میلیون پوند خرید گرانی محسوب نمی‌شود، ولی هافبک سوئیسی با هدف تقویت نیمکت تیم خریده شده و جزو گزینه‌های بازی در ترکیب اصلی نیست.

لیورپول با این خریدهای جدید یکی از مدعیان جدی قهرمانی خواهد بود، ولی از نظر بودجه و سیاست نقل و انتقالات شبیه تیم‌های قبلی کلوپ نیست. ظاهرا نتایج دو فصل اخیر باب میل این مربی نبوده و او حالا ترجیح می‌دهد مسیر مربیانی مثل مورینیو را در پیش بگیرد، هرچند هنوز آن را به زبان نیاورده است.

کلوپ در رقابت با تیم‌هایی مثل چلسی، منچسترسیتی و منچستریونایتد سرنجام تسلیم شد. او متوجه شد که امکان رقابت با تیم‌های پرستاره با بازیکنان گمنام و متوسط وجود ندارد و چاره‌ای جز پذیرفتن واقعیت بازار نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امین تااجی

      الانه لنگی ها برن یه ستاره دیگه بزنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج