۷۴۸۲۱۹
۴ نظر
۵۰۱۲
۴ نظر
۵۰۱۲
پ

نیویورک‌تایمز گزارش داد:

تلاش ترامپ برای لاپوشانی‌ فساد جنسی

رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند اف‌بی‌آی فایل ضبط‌شده‌ای از مکالمه ترامپ با وکیل شخصی‌اش درباره لاپوشانی فساد جنسی‌اش در اختیار دارد.

خبرگزاری فارس: «مایکل کوهن»، وکیل شخصی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا دو ماه قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶، مکالمه خودش با ترامپ که درباره پرداخت حق‌السکوت به مدل سابق مجله «پلی‌بوی» برای جلوگیری از افشاگری‌های او درباره روابط جنسی‌اش با ترامپ بوده را ضبط کرده است.

روزنامه نیویورک‌تایمز با گزارش این خبر افزود این فایل ضبط‌شده جزو اسنادی است که «اف‌بی‌آی» در جریان حمله فروردین‌ماه به دفتر کار و منزل «مایکل کوهن» به دست آورده است.

مأموران اداره تحقیقات فدرال آمریکا، فروردین‌ماه برای به دست آوردن اسنادی درباره اقدام ترامپ برای پرداخت حق‌السکوت به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن به دفتر کار «مایکل کوهن» یورش بردند.

تلاش ترامپ برای لاپوشانی‌ فساد جنسی

وزارت دادگستری آمریکا در حال تحقیق درباره نقش آقای «کوهن» در پرداخت حق‌السکوت به چند زن، برای جلوگیری از افشاگری‌های آنها درباره روابط جنسی‌شان با ترامپ، قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ است.

دادستان‌های آمریکایی به دنبال تحقیق درباره این موضوع هستند که آیا این پرداخت‌ها، قوانین فدرال در زمینه مسائل مالی ستادهای انتخاباتی را نقض کرده‌اند یا خیر. هر گفته‌ای از ترامپ درباره چنین پرداخت‌هایی برای آنها حائز اهمیت است.

وجود این فایل ضبط‌شده، از سوی دیگر باعث ایجاد تردیدهای بیشتر بر سر تاکتیک‌هایی خواهد شد که ترامپ و دستیارانش از آنها برای پنهان کردن فسادهای جنسی او استفاده کرده‌اند.

این فایل، همچنین نمایانگر خطراتی است که کوهن اکنون ممکن است برای ترامپ ایجاد کند. او که زمانی کلیددار بسیاری از رازهای ترامپ محسوب می‌شد، اکنون بیش از پیش به سمت همکاری با دادستان‌ها علیه رئیس‌جمهور ترامپ متمایل شده است.

«رادولف جولیانی»، وکیل شخصی ترامپ در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز گفت‌وگوی ترامپ بر سر پرداخت این پول را تأیید کرده، اما مدعی شده که این پول در نهایت پرداخت نشده است. او گفت که فایل ضبط‌شده که کمتر از دو دقیقه است نشان می‌دهد که ترامپ هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

این مکالمه ضبط‌شده مربوط به پرداخت پول به «کارن مک‌دوگال»، مدل سابق مجله «پلی‌بوی» برای ساکت کردن او درباره روابط جنسی‌اش با ترامپ است. نیویورک‌تایمز به جزئیات بیشتری از محتوای این مکالمه اشاره نکرده است.

«مک‌دوگال» قبلاً مدعی شده که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۷ بیش از ۱۰ ماه با دونالد ترامپ رابطه جنسی داشته است. ترامپ در همین بازه زمانی با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن هم رابطه داشته است.

این روابط در حالی برقرار شده‌اند که ترامپ با سومین همسر خود، «ملانیا ترامپ» زندگی می‌کرده و «بارون»، پسرشان چند ماهه بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هر چقدر هم مزخرف و دروغ به ترامپ نسبت بدهید نه نظر مردم آمریکا و نه نظر مردم ایران را در مورد ترامپ مقتدر و بزرگ نمیتوانتید عوض کنید

      پاسخ ها

      • پرهام

        دمش گرم

      • کاظم

        ریسس جمهور کشوریکه یک سوم اقتصاد جهان زیر دستشه اینقدر مشعله فکری دارهکه فرصتی برای رسیدن به محرم خود را هم ندارد.این خبرها تاثبر منفی زیادی بر جامعه خودمون دارد

      • اسی م

        شما نمیتوانید مردم ایران رابه ترامپ بدبین کنید تر امپ خیلی ادم خوبی اگر نبود رییس‌جمهور بزرگ ایالات امریکا نمیشد شما کمی از مسئولان کشور خودمان تعریف کنید ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج