۷۴۸۲۴۱
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حماس: جواب بمباران، بمباران است

جنبش مقاومت حماس شامگاه جمعه بعد از اقدام جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در بمباران غزه، در بیانیه‌ای بر حق خود برای دفاع تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: جنبش مقاومت حماس در بیانیه‌ای در ساعات پایانی جمعه بر حق دفاع از خود در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

در این بیانیه که بخش انگلیسی‌زبان روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست آن را منتشر کرده آمده است: «حق داریم از خودمان دفاع کنیم. وظیفه ملی ما، دفاع از منافع مردممان و ایجاد معادله‌ای برای بازداری است که در آن بمباران با بمباران پاسخ داده خواهد شد.»

بیانیه حماس ساعاتی پس از آن صادر شد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه منطقه نوار غزه را به شدت بمباران کردند. این جنگنده‌ها چند هدف در منطقه «الزیتون» که به احتمال زیاد متعلق به گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس است را بمباران کردند.

حمله رژیم صهیونیستی در پی موفقیت تک‌تیراندازان فلسطینی برای هدف قرار دادن یکی از نیروهای گشت رژیم صهیونیستی در مرکز غزه اتفاق افتاد. این نظامی صهیونیست ساعاتی بعد در بیمارستان به درک واصل شد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای تأکید کرد: «ما بر حقمان برای محافظت از خود و پاسخ‌دهی به تجاوزهای تروریستی تأکید می‌کنیم.»

ارتش رژیم صهیونیستی مرتباً نوار غزه را بمباران می‌کند. در این حملات که همیشه با نقض قوانین بین‌المللی صورت می‌گیرد، معمولاً غیرنظامیان کشته یا زخمی می‌شوند.

غزه از سال ۲۰۰۷ در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد و این امر علاوه بر افزایش فقر و بیکاری، سطح رفاه زندگی مردم غزه را کاهش داده است.

حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار فلسطینی در نوار غزه که بزرگترین زندان رو بازِ جهان نامیده می‌شود و در محاصره هوایی، زمینی و دریایی اسرائیل قرار دارد زندگی می‌کنند و از حقوق اساسی همچون حق جابجایی، شغل مناسب و امکانات بهداشتی و آموزشی کافی محروم هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      با این سکوتی که از جامعه جهانی وجود دارد چی دارین برای جواب

    • بدون نام

      برید همدیگر را نابود کنید به درک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج