۷۴۸۳۸۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

جدیدترین پوستر دنباله فیلم The Predator

کمپانی فاکس قرن بیستم روز گذشته در کامیک کان سن دیگو ۲۱۰۸ از جدیدترین پوستر دنباله فیلم The Predator (غارتگر) به کارگردانی شین بلک (Shane Black) رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

سینما گیمفا: کمپانی فاکس قرن بیستم روز گذشته در کامیک کان سن دیگو ۲۱۰۸ از جدیدترین پوستر دنباله فیلم The Predator (غارتگر) به کارگردانی شین بلک (Shane Black) رونمایی کرد. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید.

جدیدترین پوستر دنباله فیلم The Predator

از طریق فضای خارج از خیابان‌های حومه یک شهر کوچک، شکار و غارت این دفعه به وسیله بازسازی انفجاری شین بلک از سری The Predator (غارتگر) به خانه‌ها بازگشته است. درحال‌حاضر، تعداد زیادی از شکارچیان مهلک جهان، قدرتمندتر، باهوش‌تر و کشنده‌تر از همیشه بازگشته‌اند و علاوه‌بر‌این با بهره‌مندی از DNA دیگر گونه‌ها، خود را به صورت ژنتیکی نیز ارتقاء داده‌اند. زمانی که یک پسر جوان با بازی جیکوب ترمبلی (‌Jacob Tremblay)، به طور تصادفی باعث بازگشت آن‌ها به زمین می‌شود، تنها یک سرباز سابق ارتش و یک معلم علوم پایه ناراضی می‌توانند از انقراض نسل بشر جلوگیری کنند.

تیم بازیگری The Predator (غارتگر) عبارتند از: بوید هالبروک (Boyd Holbrook)، تریوانت رودز (Trevante Rhodes)، کیگان-مایکل کی (Keegan-Michael Key)، الیویا مان (Olivia Munn)، استرلینگ کی. براون (Sterling K. Brown)، آلفی آلن (Alfie Allen)، توماس جین (Thomas Jane)، آگوستو آگولرا (Augusto Aguilera)، جیک بیوزی (Jake Busey) و ایوان استراهوفسکی (Yvonne Strahovski).

بلک که فیلمنامه این فیلم را با همکاری فیلمنامه‌نویس فیلم Monster Squad (گروه هیولا) یعنی فرد دکر (Fred Dekker) به رشته تحریر درآورده است، تایید کرد که این فیلم در تداوم دو فیلم اول است و بازنگری کاملی نسبت به تمامی قسمت‌ها نیست. او همچنین تصریح کرد که مرجعی برای فیلمنامه وجود دارد و از همین روی فیلم عنوان منحصر به فردی خواهد داشت و البته فیلم دارای درجه‌بندی R خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی اکران میشه ؟؟

      پاسخ ها

      • Sasa

        شنبه.سینما ازادی بهمراه خانواده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج