جاباما
۷۴۸۴۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ناصر الخلیفی: رابطه‌ی نیمار و امباپه عالی است

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن‌ژرمن می‌گوید نیمار و کیلین امباپه رابطه‌ی بسیار خوبی دارند و خبرهای مربوط به ناسازگاری این دو ستاره دروغ است.

ورزش سه: امباپه و نیمار هر دو اعلام کرده‌اند که فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را در پاری سن‌ژرمن سپری کرده‌اند. رئال مادرید هم با انتشار بیانیه‌ای اقدام برای جذب این زوج را تکذیب کرده است. پاری سن‌ژرمن فصل گذشته با هدایت اونای امری در فرانسه هر سه جام ممکن را فتح کرد آنهم با اینکه نیمار اواخر فصل را به دلیل شکستگی پایش از دست داده بود.

الخلیفی می‌گوید این دو مهاجم در فصل جاری در خدمت سرمربی جدید پاری سن‌ژرمن توماس توخل خواهند بود که جانشین امری شده است.

رئیس باشگاه پاری سن‌ژرمن گفت " نیمار و امباپه رابطه‌ی خیلی خوبی دارند و با هم به خوبی سازگار شده‌اند. به جز این هر چیز دیگری که می‌شنوید داستان‌هایی است که روزنامه‌نگارها سر هم کرده‌اند. ناسازگاری بین آنها غیرممکن است. آنها از بازی در کنار هم راضی هستند. ورود دوباره‌ی نیمار و امباپه به ترکیب اصلی تیم برای شروع ماه آینده برنامه‌ریزی شده است. چیزی که قطعی است این است که هیچکدام از آنها جایی نمی‌رود ".

در حالیکه فرانسه جام جهانی ۲۰۱۸ را فتح کرد امباپه به عنوان بهترین فوتبالیست جوان تورنمنت انتخاب شد ولی نیمار نتوانست برزیل را از مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی عبور دهد.

الخلیفی گفت:" بازیکنان من در جام جهانی خیلی خوب بودند. فرانسه به شدت تحت فشار بود. ولی فرانسه جام جهانی بی‌نظیری را پشت سر گذاشت و با شایستگی قهرمان دنیا شد. امباپه در روسیه فوق‌العاده بود و نیمار هم با وجود مصدومیت در اوج آمادگی قرار داشت. او برای تیمش از جان و دل مایه گذاشت ".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج