۷۴۸۶۷۶
۵ نظر
۵۰۱۰
۵ نظر
۵۰۱۰
پ

واکنش ترامپ به سند FBI درباره فساد جنسی‌اش

رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه در صفحه توئیترش به سند جدیدی که «اف‌بی‌آی» درباره فساد اخلاقی او به دست آورده واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا روز شنبه به گزارش‌های منتشرشده در رسانه‌ها درباره اینکه «اف‌بی‌آی» فایلی از مکالمه او با وکیلش در خصوص پرداخت حق‌السکوت به یک معشوقه سابقش در اختیار دارد واکنش نشان داد.

روزنامه نیویورک‌تایمز روز جمعه گزارش داده بود «مایکل کوهن» وکیل ترامپ یکی از مکالمه های تلفنی خود با ترامپ قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا را به صورت مخفیانه ضبط کرده و این مکالمه تلفنی هم اکنون در اختیار پلیس فدرال آمریکا قرار دارد.

این فایل صوتی حاوی مکالمه ترامپ و وکیلش درباره پرداخت حق السکوت به «کارن مک داگل» مدل نشریات غیراخلاقی است که مدعی است ترامپ با او رابطه جنسی داشته است. «اف‌‌بی‌آی» این فایل را در جریان حمله به دفتر کار و منزل «کوهن» در فروردین‌ماه سال جاری به دست آورده است.

واکنش ترامپ به سند FBI درباره فساد جنسی‌اش

ترامپ در توئیتر نوشت: «قابل درک نیست که حاکمیت (دمدمه‌های صبح) به دفتر کار یک وکیل یورش ببرد، چنین چیزی تقریباً به گوشمان نخورده است. این یکی حتی غیرقابل‌ درک‌تر است که وکیلی صدای مشتری‌اش را ضبط کند؛ این هم چیزی است که اصلاً به گوشمان نخورده و احتمالاً غیرقانونی هم هست. خبر خوش اینکه رئیس‌جمهور محبوب شما هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.»

روزنامه نیویورک‌تایمز روز جمعه نوشته بود «کوهن» که زمانی رازدار ترامپ در نزدیک‌ترین مسائل خصوصی و زندگی شخصی‌اش بود، اکنون با توجه به احتمال همکاری‌اش با دادستان‌ها در این پرونده علیه ترامپ هر چه بیشتر و بیشتر برای او خطر به شمار می‌رود.

پلیس فدرال آمریکا در حال تحقیق درباره پرداخت حق السکوت به چندین زن می باشد که ادعا کرده‌اند با رئیس جمهور آمریکا رابطه نامشروع داشته‌اند. اف‌بی‌آی می‌خواهد بداند آیا ترامپ با انجام این کار قوانین فدرال مربوط به ستادهای انتخاباتی را نقض کرده است یا خیر.

ترامپ پیش از این گفته بود که از پرداخت شدن این پول‌ها به این زن‌ها خبر نداشته است اما فاش شدن این فایل صوتی این اظهارات رئیس جمهور آمریکا را زیر سوال برده و وی را متهم به دروغگویی کرده است.

«مک داگل» که مدل نشریات غیر اخلاقی است اعلام کرده در سال 2006، هنگامی که دونالد ترامپ با سومین همسرش «ملانیا» زندگی می‌کرده و چند ماهی از تولد پسرشان «بارون» می‌گذشته به مدت 10 ماه با او رابطه جنسی داشته است. ترامپ در هنگام مبارزات انتخاباتی قصد داشته با پرداخت حق‌السکوت به زنانی مانند «مک‌داگل» از افشاگری‌های آنها علیه فساد اخلاقی‌اش جلوگیری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا بافسادجنسی ترامپ سرملتوسرگرم کنید....

    • بدون نام

      رییس جمهور امریکا یک حیوان مثیفه وبرای انتخاب مردمش متاسفم

      پاسخ ها

      • عباس

        فعلا برای خودمون تاسف بخور به انتخاب مثیف دیگران کاری نداشته باش

    • قلی

      اگر این خانم بیوه بوده و رابطه بر اساس صیغه بوده ..و ترامپ هم قصد خدمت داشته و مثلا پول رهن خانه این خانم و خانمهای دیگر را میداده ....نوار چبه ..چه ارزشی داره ؟؟ میخواسته مشکل اینها را حل کنه ..گفته بیان دفتر خصوصی مذاکره کنند ...ببخود شلوغش کردن روزنومه چی ها..

    • محمود

      اونا امريكايي هستن و شايد اينجور خيانتا براشون عادي باشه ولي تو مملكتي كه ادعاي اخلاق مداريش گوش فلك رو كر كرده فايل صوتي نماينده مجلس منتشر ميشه كه زني رو كه باهاش رابطه داشته داره تهديد ميكنه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج