۷۴۸۷
۴ نظر
۵۰۸۲
۴ نظر
۵۰۸۲
پ

همه خانم ها بخوانند

ده قانون آرایش در تابستان

هر چه هوا گرم‌تر و روزها بلندتر می‌شود، مضرات نور آفتاب هم افزایش پیدا می‌کند. در این فصل و در این آب‌وهوا باید از صورت و ناخن‌های خود بیشتر مراقبت کنید و نحوه مراقبت از آنها را مطابق با فصل تغییر دهید.

ده قانون آرایش در تابستان


ده قانون آرایش در تابستان

پودر زدن ‌را تعطیل کنید

یکی از بهترین روش‌ها برای زیباتر جلوه دادن چشم‌ها، استفاده از سایه‌های پودری است. سعی کنید سایه‌هایی را انتخاب کنید که براق و روشن هستند و سراغ رنگ‌های تیره نروید. بهتر است سایه‌ها حاوی مواد ضدآفتاب باشند. درضمن چون در تابستان زیاد عرق می‌کنید، هر چند روز یک‌بار به چشمان خود استراحت بدهید و اصلا از هیچ پودری استفاده نکنید تا در چشمان‌تان حساسیت ایجاد نشود. استفاده از خط چشم باعث می‌شود تا سایه و چشمان زیباتر به نظر برسد. می‌توانید در زیر چشمان نیز از خط چشم استفاده کنید.


به ابروها توجه کنید: گریمورهای حرفه‌ای معتقدند اگر در فصل تابستان ابرو روشن‌تر باشد، صورت زیباتر به نظر خواهد رسید. برای رسیدن به این هدف می‌توانید از کرم‌پودرهای روشن و یا مدادهای مخصوص ابرو که رنگ روشنی دارند استفاده کنید.

لب‌ها را مرطوب نگه دارید: در تابستان به جای استفاده از انواع رژها از برق لب و لیپ‌استیک چرب استفاده کنید. حواس‌تان باشد که اجازه ندهید لب‌ها خشک شوند. می‌توانید از برق لب‌های دیور استفاده کنید.

از رنگ‌های گرم استفاده کنید: معمولا در فصل تابستان باید از رنگ‌های گرم ولی ملایم استفاده کنید. اما به شما توصیه می‌کنیم از سایه‌ها، کرم‌پودرها و پودرهایی استفاده کنید که حتما دارای ضدآفتاب باشند. در ضمن منظور از رنگ‌های گرم، رنگ‌های تند نیست.


سولاریوم ممنوع

معمولا در تابستان برنزه شدن مد می‌شود. سریع‌ترین راه برای این کار، حمام آفتاب یا دستگاه سولاریوم است. اما به جای استفاده از این راه‌های خطرناک می‌توانید از کرم‌های مخصوص و لوازم آرایش براق استفاده کنید.


کرم‌پودرتان را درست انتخاب کنید

در تابستان نور آفتاب بیشتر و روشن‌تر از زمستان است. بنابراین رنگ کرم‌پودرتان باید متفاوت‌تر باشد، چرا که گرمای هوا سرعت‌ تعریق را بیشتر می‌کند.

کرم‌پودر خود را با سرم‌های فاقد چربی یا کرم‌های فاقد چربی مخلوط کنید تا روی صورت‌تان حالت چسبندگی و ماسیدگی پیدا نکند. برای این کار می‌توانید از سرم‌های احیاکننده کلینیک استفاده کنید.


از پوست در برابر آفتاب محافظت کنید

در تابستان نور آفتاب بیشتر و روشن‌تر از زمستان است. بنابراین رنگ کرم‌پودرتان باید متفاوت‌تر باشد، چرا که گرمای هوا سرعت‌ تعریق را بیشتر می‌کند. کرم‌پودر خود را با سرم‌های فاقد چربی یا کرم‌های فاقد چربی مخلوط کنید تا روی صورت‌تان حالت چسبندگی و ماسیدگی پیدا نکند. برای این کار می‌توانید از سرم‌های احیاکننده کلینیک استفاده کنید.


صورت خود را تازه کنید

در پایان روز برای این‌که صورت خود را دوباره تازه کنید، با یک پنبه آغشته به شیرپاک‌کن مخصوص چشم، آرایش چشم و اطراف چشم‌تان را پاک کنید. سپس با استفاده از کرم دور چشم، اطراف چشم خود را مرطوب کرده و آرایش صورت خود را با شیر‌پاک‌کن مخصوص پاک کنید. در آخر هم با استفاده از یک مرطوب‌کننده مناسب صورت خود را مرطوب نگه دارید.


ناخن‌های خود را دوست بدارید

معمولا در فصل تابستان، ناخن‌ها کمی شکننده می‌شوند. برای جلوگیری از این حالت، جدا از این‌که باید به تغذیه خود اهمیت بدهید از محصولات تقویت‌کننده ناخن استفاده کنید و هفته‌ای یک یا دو مرتبه با این محصولات سطح ناخن خود را تقویت کنید. اگر می‌خواهید لاک بزنید، از محصولات مرغوب و برندهای معروف و معتبر استفاده کنید.


از محصولات ضدآفتاب استفاده کنید

اگر زیاد استخر می‌روید، به شما توصیه می‌شود از محصولات آرایشی بهداشتی ضدآب استفاده کنید. کرم‌ها و مرطوب‌کننده‌های ضدآبي را انتخاب کنید تا با رفتن به داخل آب،‌ از بین نروند و آب استخر را نیز آلوده نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • solmaz

      پاییزم بگین ممنون میشم

    • mahdieh

      alllli bood mersii.rajebe payizam begin

    • shaghayegh

      chera motaghedin k solariyom khatarnake?
      dar surati k hamame afftab hich khatari nadare...

    • لیلا

      عاااالی وبه دردبخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج