۷۴۸۷۲۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

هشدار اولمرت نسبت به جنگ احتمالی علیه غزه

«ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی عصر شنبه با اذعان به نتایج جنگ احتمالی تل آویو علیه نوار غزه هشدار داد: اگر جنگ با غزه یک ماه به طول بینجامد، اسرائیل هدف موشک های بی شمار گروه های فلسطینی قرار می گیرد و ما به نقطه اول باز می گردیم.

ایرنا: «ایهود اولمرت» نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی عصر شنبه با اذعان به نتایج جنگ احتمالی تل آویو علیه نوار غزه هشدار داد: اگر جنگ با غزه یک ماه به طول بینجامد، اسرائیل هدف موشک های بی شمار گروه های فلسطینی قرار می گیرد و ما به نقطه اول باز می گردیم.

به گزارش پایگاه خبری 'فلسطین الیوم'، اولمرت که در گفت و گو با شبکه ۱۰ رژیم صهیونیستی سخن می گفت، در خصوص تنش به وجود آمده میان غزه و ارتش تل آویو اذعان کرد: اسرائیل برنامه سیاسی منسجمی جز جنگ با غزه ندارد و در صورت وقوع همچون اتفاقی، هیچ چیز تغییر نمی کند و تاثیری بر شرایط این منطقه نخواهد داشت.

هشدار اولمرت نسبت به جنگ احتمالی علیه غزه

وی با بیان این که اگر جنگ جدیدی در غزه رخ دهد، شمار زیادی از اسرائیلی ها کشته خواهند شد، تاکید کرد: تلفات این جنگ بسیار زیاد خواهد بود.

این اظهارات مقام صهیونیستی پس از آن صورت می گیرد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جهاد اسلامی آمادگی خود را از ساعات اولیه امروز شنبه برای برقراری آتش بس با رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

اعلام آمادگی گروه های فلسطینی در پی گسترش حملات رژیم صهیونیستی به غزه روی می دهد که در جریان آن چهار تن از نیروهای مقاومت به شهادت رسیدند.

ارتش اشغالگر صهیونیست جمعه شب در پی کشته شدن یک نظامی خود در مرز غزه با سرزمین های اشغالی، حملات خود به این منطقه از فلسطین را افزایش داد و مراکز زیادی را بمباران کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کردی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج