۷۴۸۷۴۴
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

رسانه‌ها درباره عملکرد مدیران افشاگری کنند

شهاب‌الدین طباطبایی گفت: افشاگری باید در زمینه کارآمدی مدیران کشور هم وجود داشته باشد. رسانه‌ها باید بگردند و کارآمدی مدیرانی که به دنبال حل مشکلات مردم هستند را افشا کنند.

ایسنا: دومین نشست «رسانه، افکار عمومی و بازنمایی رویداد»، با حضور علی سرزعیم، معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سید محمد صادق الحسنی اقتصاددان، شهاب‌الدین طباطبایی روزنامه‌نگار و فعال سیاسی، سعید لیلاز استاد دانشگاه شهید بهشتی، روزبه کردونی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از فعالان حوزه رسانه‌ای در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

رسانه‌ها درباره عملکرد مدیران افشاگری کنند

برای زندگی در این کشور چاره‌ای جز امیدواری نداریم

شهاب‌الدین طباطبایی در این نشست با بیان اینکه رسانه‌ها در این فضا در افشاگری از هم جلو می‌زنند، گفت: افشاگری باید در زمینه کارآمدی مدیران کشور هم وجود داشته باشد. رسانه‌ها باید بگردند و کارآمدی مدیرانی که به دنبال حل مشکلات مردم هستند را افشا کنند.

او افزود: باید این را هم افشا کنیم که در فلان دستگاه دولتی کسی توانسته فلان مشکل را حل کند. وقتی مدیری کار خوبی انجام می‌دهد، رسانه به آن بپردازد.

طباطبایی با بیان اینکه امیدواری با نگرانی تفاوت دارد، اظهار کرد: ممکن است یک نفر نگران باشد ولی همچنان امیدوار باشد. آدم‌ها می‌توانند امیدوار باشند ولی منتقد سرسخت باشند. ولی نمی‌شود کسی ناامید باشد و همچنان مدیریت کند. بعضا مدیران عالی‌رتبه، خودشان بیشتر باید امیدواری را القاء کنند.

طباطبایی ادامه داد: مدیران جدید، رسانه‌های جدید را می‌فهمند و متناسب با آن رفتار می‌کنند و انگیزه دارند در داخل کشور زندگی کنند اما مدیرانی که افکار عمومی را نمی‌شناسند، به رسانه‌های جدید پاسخ‌های قدیمی و کلیشه‌ای می‌دهند.

این روزنامه‌نگار از رسانه‌ها خواست امید را القاء کنند و گفت: اگر می‌خواهیم در این کشور زندگی کنیم چاره‌ای جز امیدواری و موفقیت نداریم.

در جامعه فعلی نمی‌توان با تریبون مرکزی با مردم حرف زد

سپس رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع‌بندی این نشست گفت: دوران تریبون مرکزی به پایان رسیده است. نمی‌توان در جامعه فعلی با تریبون مرکزی با مردم حرف زد. برای گفت‌وگو موثر با مردم، باید دید گوینده کیست، چگونه تحلیل می‌کند، با چه ابزاری صحبت می‌کند و چه گروه هدفی مورد مخاطب است.

او ادامه داد: هاول وقتی رییس جمهور چکسلواکی شد، گفت «وظیفه من این است که نیک سرشتی نهفته در مردم را زنده کنم» و نگفت رفاه ایجاد کنم. او بیان کرد نیک سرشتی، را باید زنده کرد و باید مسؤولیت‌ها را در مردم برانگیخت. چرچیل هم در جنگ جهانی دوم گفت دفاع از وطن در گرو این است که هر کس کار خود را درست انجام دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      افشاگری هم کنند کی گوشش بدهکاره ...

    • بدون نام

      جالبیش اینجاست چرا فقط مدیران هستن که می تونن کار خوبی انجام دهن وگر نه اون جاسم بدبخت که ته چاه داره بیل میزنه اصلان کارش به چشم نمیاد

    • فریبا

      خوبیها رو هم باید گفت تا مردم از این دلزدگی بیان بیرون. خوبیها زیاده که ما امروز به اینجا رسیدیم.قیاص کنید ایران امروز رو با ایران زمان شاه! حتی در خیابانها و آسفالتها.... و دلسوز در این مملکت زیاده. اونها رو هم باید کشف کرد و عیان کرد. چون خودشون مطرح شدن رو نمیپسندن و فقط به فکر خدمت هستن...اینکه هنر نیست خبرنگارا فقط قتل و جنایت و دزدی و بدیها رو کشف کنن!!!

    • بدون نام

      کدوم خبرنگار ما حتی یک خبر نگار مستقل نداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج