جاباما
۷۴۹۲۱۱
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

فرمانده سپاه: آل‌سعود و منافقان برای ناامنی کشور هزینه می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران: منافقان و سلطنت‌طلبان به شدت برنامه‌ریزی می‌کنند و آل‌سعود خائن هم برای توسعه ناامنی در کشور هزینه می‌کند؛ برنامه‌های زیادی نیز در تیرماه و مردادماه داشتند اما کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است. در واقع نجابت، بصیرت و عشق به نظام اسلامی از سوی مردم مانع حرکت و توسعه ناامنی‌ها می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سرلشکر عزیر جعفری عصر امروز در بیست‌و‌سومین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی در رواق دارالهدایه حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و مخاطبان این جلسه با شکوه نیروهای جوان انقلابی و دانشجویان بسیجی هستند که آینده کشور به دست شما سپرده می‌شود و خود را برای این مهم آماده می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچکدام از اهداف دشمنان در منطقه کنونی غرب آسیا محقق نشده و شکست پشت شکست برای دشمن رقم خورده و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان در شرایط اقتصادی ملتهب فعلی اقداماتی را انجام می‌دهند. حدود ۸ ماه است که فعالیت می‌کنند و اتفاقا دی ماه سال گذشته این فعالیت‌ها ‌شروع شد، با این فضای مجازی رها شده و وضعیت اجتماعی ملتهب و مشکلات مردم و سوء‌مدیریت، نارضایتی‌هایی وجود دارد اما ناامنی وجود ندارد.

فرمانده سپاه: آل‌سعود و منافقان برای ناامنی کشور هزینه می‌کنند

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: منافقان و سلطنت‌طلبان به شدت برنامه‌ریزی می‌کنند و آل‌سعود خائن هم برای توسعه ناامنی در کشور هزینه می‌کند؛ برنامه‌های زیادی نیز در تیرماه و مردادماه داشتند اما کشور ما از امنیت بالایی برخوردار است. در واقع نجابت، بصیرت و عشق به نظام اسلامی از سوی مردم مانع حرکت و توسعه ناامنی‌ها می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه قرآن می‌فرماید دشمنان با فتنه‌انگیزی که بزرگتر از جنگ است به دنبال این هستند که دین و ایمان را بگیرند، گفت: تهدیدات سخت و مسائل امنیتی مانند فتنه 88 به فرصتی برابر ایدئولوژی اسلامی و انقلابی تبدیل شد. جنگ 8 ساله بر ما تحمیل شد و به خیال خودشان می‌توانستند جلو ظهور انقلاب را بگیرند اما جنگ به بزرگترین فرصت برای صدور انقلاب تبدیل شد؛ حضرت امام در پایان جنگ فرمودند ما انقلابمان را در جنگ به دنیا صادر کردیم پس جنگ علاوه بر خسارات به یک فرصت بزرگ برای انقلاب اسلامی تبدیل شد.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه دشمنان ما احمق هستند و نمی‌فهمند که اینگونه تهدیدات حتی نوع نرم آن اثر ندارد، افزود: اخیراً یک نشریه آمریکایی اشاره کرده براندازی در ایران چیز تازه‌ای نیست، آرزوی ناکام مانده تمامی دولت‌های آمریکاست، بارها و بارها از این اعترافات کرده‌اند و نمی‌توانند در برابر این حرکت عظیم الهی ساکت باشند و طبیعی است هر چه در توان دارند برای وارد کردن فشار می‌گذارند اما آنکه ملت ما تجربه کرده این است که باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر سپاه.

    • بدون نام

      عجب

    • بدون نام

      مسلم است که عربستان هزینه میکند، چرا نکند؟!!!
      از اوضاع وخیم اقتصادی و تحریم نفت ایران، عربستان سعودی بیشترین نفع را می برد
      نفت بیشتر تولید میکند و گرانتر می فروشد
      آونوقت ما تا چند وقت پیش به عربها دوست و برادر میگفتیم....................

    • اقای چلاغ

      من بیکارم مرد مومن

    • بدون نام

      داخلیها هم با اختلاس و سرکوب ایجاد ناامنی میکنند.

    • حسین

      سردار عزیز از بدو پیروزی انقلاب دشمنان در صدد براندازی بودن وعلت عدم موفقیت ونا کامی آنها حضور مردم درصحنه بود ولی با‌کمال تاسف امروز مردم بلحاظ چپاول وسو استفاده عده ای ... از انقلاب نا‌امید شده اند وامیدی به بهبود اوضاع ندارند تا زمانی که این چپاولگری توسط مدیران ادامه داشته باشد دشمن میتواند به موفقیت فکر کند درکشور هزینه کنید جلو‌چپاول را بگیرید منافع عده‌ ای را قربانی منافع عموم نکنید آنگاه خواهید دید مردم با چنگ و دندان از انقلاب دفاع خواهند کرد مطمئن باشید دشمن افکار عمومی را بدرستی رصد می‌کند وبا تحلیل آن حرکت می کند موفق باشید

    • مهدی

      برادر عزیز حرف شما درست است، ولی افسوس که در داخل کشور آنهائی که اختلاس‌های نجومی انجام میدهند بهترین کمکها را به حکومت عربستان میکنند، خیال عربستان راحت است، مسئولینی در ایران هستند که آنها را به راحتی به هدفشان میرسانند.

    • بدون نام

      تشریف ببرید حج و برای یاری آل سقوط ملیون ملیون ارز تقدیمشون کنید یاری کنندگان دشمن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج