۷۴۹۳۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازگشت معروف به تمرینات از چهارشنبه

کاپیتان تیم‌ملی والیبال برخلاف اعلام قبلی فدراسیون، امروز(یک شنبه) هم به دلیل کشیدگی عضله در تمرینات حاضر نشد و از چهارشنبه می تواند تمریناتش را پیگیری کند.

ایسنا: سعید معروف روز شنبه در جریان سومین جلسه تمرین تیم ملی والیبال برای اعزام به بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و در حین انجام کارهای توپی دچار کشیدگی مینیسک شد و با نظر کادر فنی و پزشکی برای عکسبرداری به بیرون از اردوی تیم‌ملی منتقل شد.

ساعاتی بعد از انتشار این خبر فدراسیون والیبال طی خبری اعلام کرد که مصدومیت معروف به هیچ عنوان جدی نیست و کاپیتان می تواند از فردای همان روز یعنی یکشنبه در تمرینات شرکت کند و مشکل خاصی ندارد اما او نه تنها دیروز و امروز، بلکه فردا هم به تمرینات نمی رسد.

تمرینات ملی پوشان والیبال که در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود امروز نیز آغاز شد اما با شروع تمرین باز هم خبری از معروف نبود. البته با توجه به حضور معروف در کلینیک دکتر نوروزی مشخص بود که او به این سرعت نمی تواند به تمرینات بازگردد.

در همین خصوص امیر خوشخبر سرپرست تیم‌ملی والیبال درباره وضعیت کاپیتان تیم‌ملی والیبال گفت: معروف مشکل خاصی ندارد اما با نظر کادر پزشکی و دکتر نوروزی او می تواند تمریناتش را از روز چهارشنبه پی گیری کند. معروف دچار کشیدگی عضلانی خیلی ساده شد و در حال حاضر کارهای درمانی‌اش را پشت سر می گذراند.

خوشخبر درباره حصور معروف در کلینیک پزشکی دکتر نوروزی و پیگیری مراحل درمانی‌اش در آنجا توضیح داد: معروف همیشه برای ریکاوری و انجام امور پزشکی به این کلینیک مراجعه می کند و این چیز تازه ای نیست.

او در پایان‌گفت: دکتر نوروزی درباره وضعیت معروف گفته که نباید عجله کنیم تا روند درمانی به مرور پیش برود و فکر می کنم معروف از چهارشنبه به تمرینات بازمی گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج