۷۴۹۴۰۴
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

اعتبار گران معروف‌ها، قربانی شایعه‌های ارزان

انگار تنها دنیای سیاست نبود که امثال «ب.ب»ها یا «پ.پ» ها در بستر پر هول و حذر آن پولهای کلان جا به جا کردند و پای لرزش هم نشستند. دنیای سلبریتی ها هم حالا دارد آرام آرام به این وادی می غلتد. گزارش یک روزنامه صبح هر چند ظاهرا با استناد به اسناد معتبری «م.م» و «ا.ع» را از دار و دسته رانتخواران معرفی کرد،اما تحلیل و رمزگشایی های بعدی چندان موثق نبود.

بانی فیلم: انگار تنها دنیای سیاست نبود که امثال «ب.ب»ها یا «پ.پ» ها در بستر پر هول و حذر آن پولهای کلان جا به جا کردند و پای لرزش هم نشستند. دنیای سلبریتی ها هم انگار نخواهد از این قافله عقب بماند، حالا دارد آرام آرام به این وادی می غلتد.

اعتبار گران معروف‌ها، قربانی شایعه‌های ارزان

یا بهتر بگوییم دارند خیلی از سلبریتی ها را به این ورطه سوق می دهند. حالا هم گویا نوبت به مهران مدیری و احسان علیخانی رسیده که به لطف شهرت فراوانشان دستمایه یک اتهام بزرگ قرار گیرند. شهرتی که سبب شد مخفف شدن نامشان ترفندی برای استفاده در بلند مدت نباشد و به سرعت انگشت اتهام سوی آندو نشانه رود.

گزارش یک روزنامه صبح هر چند ظاهرا با استناد به اسناد معتبری «م.م» و «ا.ع» را از دار و دسته رانتخواران معرفی کرد،اما تحلیل و رمزگشایی های بعدی چندان موثق نبود. با این حال همین وصله کافی بود تا موجی از طعنه و کنایه ها به سوی دو مجری شناخته شده و محبوب تلویزیون در دو حوزه متفاوت روانه شود.

مدیری در بازگشت به تلویزیون و بعد در ادامه راه انداختن آنچه به نام «دورهمی» معروف شد، خیلی ها را با تلویزیون آشتی داد. او خیلی از حرف ها را هم زد که شاید پیش از آن مجال طرحشان در این رسانه دولتی نبود و بارها به غافلگیری شیرین ما تماشاگران برنامه اش انجامید.

اگر او دستمزدهای نجومی می گیرد یا خرجهای آنچنانی می کند، تا وقتی که حقی از کسی ضایع نکرده به خودش مربوط است.مدیری این اواخر در «دورهمی» از خیلی از مسئولان و مدیران دولتی انتقاد کرد و اگر هم این یک بازی یا به اصطلاح برخی سوپاپ اطمینان و یا شوآف فرمایشی بوده، باز هم قابل احترام و توجه است. کنایه هایش چیزی بود که در این برهه واقعا لازمشان داشتیم. حالا وکیلش گفته اتهامات نادرست هستند و او از دو رسانه ای که نامش را رسانه ای کرده اند شکایت خواهد کرد.

احسان علیخانی هم در نامه بلند بالایی - که شاید بهتر بود همان ساعتهای اول انتشار مطالب و شایعات نوشته می شد-از خود رفع اتهام کرد و گفت «اشتباه گرفته اید»!

حالا افکار عمومی دست به گریبان با شایعه ای است که طی این دو روز در فضای مجازی حسابی فربه شده و در نزد وجدان خود هم بعد از تکذیب مدیری و علیخانی شرم حضور دارد. این نتیجه اتفاقی است که افتاده و به نوعی سردرگمی انجامیده است.

پرونده ای که به هر حال و در اشل بزرگتر، پای تلویزیون را هم به عنوان صاحب اصلی تولیداتی که سازندگانش امروز مواجه با این اتهامات میلیاردی هستند، وسط کشیده است. همان تلویزیونی که با سیاستهای اشتباهش، بعضا حکم به حکمرانی اسپانسرها و حامیان مالی بدون پشتوانه و بی اعتباری داد که برای آبرو ریزی آمده بودند!

اعتبار گران معروف‌ها، قربانی شایعه‌های ارزان

مدیری و علیخانی در این دو- سه روز کم لعن و نفرین نشدند و برنامه هایشان کم گرفتار فرضیه توطئه نشد. بخصوص علیخانی که از عید تا الان بابت ویژه برنامه نوروزی اش و همین «ماه عسل» بشدت تحت فشار بود و به چالش و مسخرگی کشیده شد.

این پرونده شاید با وجود رقم پایین ترش در مقایسه با ارقام چند صد میلیاردی و چند هزار میلیاردی خیل پرونده های مشابه در این سالها برای دستگاه قضا چندان در اولویت نباشد، اما برای مردم کوچه و بازار و همان ها که افکار عمومی می خوانیمشان جزو مسائل مهم است. مردم محق هستند بدانند آنان که برایشان تبدیل به سلبریتی شده اند و سالها به اعتبار مستقل و سلامت بودنشان،دست کم در ذهن بینندگان تلویزیون، حرفشان همیشه خریدار داشته کجای این پرونده و اتهامات هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      ببخشید دیگه واژه اعتبار و معتبر چه معنایی ازش انتظار دارید؟!!نویسنده مقاله فکر کنم در جریان اعتراف متهم در دادگاه خود و افشای اسناد و مدارک توسط وکیل متهم قرار نگرفته یا نخواسته بگیرد!!!!

    • بدون نام

      خدا هر دوی حراف کند کهاین دو مجری بازد وبند به اینجا رسیدن

    • زری

      ببخشید من چند وقت نبودم
      یکی واسم بگه ایجا چه خبره
      آیا مدیری رو بازداشت کردن
      چی کار کرده
      لطفا بهم بگید
      ممنونم

    • Araz soltan

      دیگه باید اسامی چند سلبریتی هم به میان بیاد .... متهم فراری و بقیه دوستان مختلس کمرنگ بشه. و از حجم ریالی اختلاس کم بشه. همه میدونن چقد اختلاس های هزار میلیاردی صورت گرفته که به امید خدا همه رسوا میشن. مهران مدیری وام گرفته و پس نداده آخرش مجبوره عودت بده . احسان علیخانی هم مشخص میشه پول رو اون برده یا مدیران صدا و سیمای میلی . اینبار اینا قربانی شدن در آینده نوبت کدوم سلبریتی هست. الله واعلم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج