۷۴۹۴۴۶
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

اولین نقش سینمایی تیلور سوییفت در فیلم «گربه‌ها»

تیلور سوییفت خواننده و ترانه‌سرای معروف موسیقی پاپ امریکا در اولین تجربه حضورش در سینما در کنار بازیگران مطرحی همچون ایان مک کلن، جیمز کوردن و جنیفر هادسن بازی می‌کند. تام هوپر کارگردان انگلیسی برنده اسکار که «سخنرانی پادشاه»، «بینوایان» و «دختر دانمارکی» را در کارنامه دارد این پروژه را کارگردانی خواهد کرد.

آی ‌سینما: تیلور سوییفت خواننده و ترانه‌سرای معروف موسیقی پاپ امریکا در اولین تجربه حضورش در سینما در کنار بازیگران مطرحی همچون ایان مک کلن، جیمز کوردن و جنیفر هادسن بازی می‌کند. تام هوپر کارگردان انگلیسی برنده اسکار که «سخنرانی پادشاه»، «بینوایان» و «دختر دانمارکی» را در کارنامه دارد این پروژه را کارگردانی خواهد کرد.

اولین نقش سینمایی تیلور سوییفت در فیلم «گربه‌ها»

به نوشته هالیوود ریپورتر، هوپر فیلم جدیدش را بر اساس نمایش موزیکال «گربه‌ها» اثر اندرو لوید وبر مقابل دوربین خواهد برد. سوییفت 28 ساله به عنوان یکی از چهره‌های سرشناس نسل جوان موسیقی پاپ امریکا تاکنون حضور مهمی در سینما نداشته است. او صداپیشگی شخصیت اودری در انیمیشن «لوراکس» (محصول 2012) را در کارنامه دارد.

قرار است تولید فیلم «گربه‌ها» از اواخر سال 2018 در لندن آغاز شود. جزییات کامل مربوط به نقش‌هایی که به بازیگران این پروژه پیشنهاد شده هنوز اعلام نشده است. با این حال، به احتمال زیاد سوییفت در نقش شخصیت «گریزابلا» ظاهر خواهد شد.

نمایش موزیکال «گربه‌ها» اولین بار در سال 1981 در وست اند لندن روی صحنه رفت و تا 21 سال بعد همچنان روی صحنه اجرا می‌شد. این نمایش در تئاتر برادوی هم 18 سال روی صحنه بود. تا امروز در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفته و به بیش از بیست زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

جدیدترین نسخه سینمایی «بینوایان» به کارگردانی هوپر سال 2012 روی پرده رفت و در ادامه علاوه بر کسب 441 میلیون دلار فروش جهانی، سه جایزه اسکار برای سازندگانش به ارمغان آورد.

استودیوی «ورکینگ تایتل» و «یونیورسال» که در ساخت فیلم «بینوایان» با هوپر همکاری داشتند، تهیه و تولید پروژه جدید او را نیز بر عهده دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نیکی

      تیلور عشقه عشق

    • بدون نام

      خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج