۷۴۹۵۵۴
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

نقص فنی «شیرون» برای بوگاتی دردسرساز شد

بسیاری از اتومبیل ها به دلیل نقایص فنی که در کارخانه ممکن است برای آنها به وجود آمده باشد، توسط کمپانی ها فراخوانی می شوند. در این بین شرکت بوگاتی به عنوان یکی از سوپراسپرت سازان فرانسوی به دلیل نقص فنی ایربگ یا کیسه هوا چند دستگاه شیرون را فراخواند.

وب سایت مجله سخت افزار: بسیاری از اتومبیل ها به دلیل نقایص فنی که در کارخانه ممکن است برای آنها به وجود آمده باشد، توسط کمپانی ها فراخوانی می شوند. در این بین شرکت بوگاتی به عنوان یکی از سوپراسپرت سازان فرانسوی به دلیل نقص فنی ایربگ یا کیسه هوا چند دستگاه شیرون را فراخواند.

نقص فنی «شیرون» برای بوگاتی دردسرساز شد

پیشتر خبر فراخوان مشکل در جوشکاری شیرون موجب ناراحتی صاحبان این ابراتومبیل شده و حال نوبت به یک فراخوان و نقص دیگر رسیده است. براساس بررسی سازمان ملی ایمنی بزرگراه های امریکا، محافظ حرارتی موجود در کیسه هوا نصب درستی نداشته و این خطرناک است.

این موضوع عملکرد کیسه هوا را کاهش داده و هنگام تصادفات سرنشین ممکن است دچار آسیب جدی شود. کیسه هوا نقش موثری در کاهش جراحت یا آسیب وارده به سرنشین می شود و مشکل پیش آمده شیرون یک موضوع خطرناک است. گفته می شود تولیدکننده کیسه هوا شیرون کمپانی رومانیایی Key safety Systems بوده که باتوجه به NHTSA، شرکت Key safety Systems در هنگام تست ایربگ به این موضوع پی برده است و بوگاتی نیز به دنبال آن فراخوانی صادر کرده است.

البته این فراخوان چندین دستگاه شیرون را دربرنمی گیرد و تنها چند دستگاه را شامل می شود. در جریان بررسی KSS اثرات سوختگی در کنار ژنراتور گازی کیسه هوا مشاهد شده و نتیجه به این شکل بوده که شرکت سازنده نتوانسته محافظ حرارتی ژنراتور گازی کیسه هوا را تولید کند. به نوعی نقص در تولید این قطعه موجب خطر برای سرنشینان شیرون می شود.

در میان صاحبین شیرون دو تن از صاحبان امریکایی نگرانی از این موضوع نخواهند داشت. زیرا شرکت با آنها تماسی برقرار می کنند و خود به بررسی مشکل می پردازند که در صورت وجود نقص شرکت آن را پیگیری کرده و برطرف می سازد. در این بین یک برچسب سبز رنگ به زیر صندلی بوگاتی شیرون های تازه تولید شده افزوده شده تا نشان دهد بررسی کیسه هوا صندلی به خوبی صورت گرفته است. گفته می شود مدل جدیدی از بوگاتی در راه است که به عنوان Divo شناخته می شود و قیمتی بیش از 5.8 میلیون دلاری دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      ای بابا!! تازه مشکل جوشکاریش حل شده بود حالا باید ببرمش برای ایر‌بگ!! شیطونه میگه بفروشمش برم یه پراید بخرم خیال خودما راحت کنم! خسته شدم دیگه! آخه چه قدر نقص فنی!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج