جاباما
۷۴۹۵۶۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش آملی‌لاریجانی به شهادت پاسداران در مریوان

رئیس قوه قضائیه با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران و بسیجیان در مریوان از سوی عده ای فریب خورده و مزدور اجانب، گفت: عاملان شهادت این عزیزان، پاسخ قطعی دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس قوه قضائیه با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران و بسیجیان در مریوان از سوی عده ای فریب خورده و مزدور اجانب، گفت: عاملان شهادت این عزیزان، پاسخ قطعی دریافت خواهند کرد.

آیت الله آملی لاریجانی در جلسه مسئولان عالی قضایی، با اشاره به شهادت تعدادی از پاسداران و بسیجیان عزیز در مریوان از سوی عده ای فریب خورده و مزدور اجانب طی روزهای اخیر، اظهار کرد: عاملان این جنایات و عناصر پشت پرده آن گمان می کنند که با چنین ایذاهایی می توانند بر حرکت و رفتار جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، تاثیر بگذارند.

این گمان، یک اشتباه محض است زیرا مردم این کشور در طول تاریخ انقلاب اسلامی، چنین حرکت ها و بزرگ تر از آنها را پشت سر گذاشته اند، بدون آنکه قدمی از آرمان های خود عقب بنشینند.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه عاملان و افراد پشت پرده این جنایات بدانند که جمهوری اسلامی بر چنین ایذاهایی صبر نمی کند و قطعا پاسخ قاطعی به آنها خواهد داد، برای این شهدای گرانقدر، علو درجات و ضمن تسلیت به بازماندگان، از درگاه الهی برای آنان طلب صبر و اجر کرد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه با اشاره به جنگ اقتصادی و روانی دشمن علیه ایران، تصریح کرد: مدتی است که هیات حاکمه آمریکا با توهمات ناشی از مشاوره های غلط عوامل ضد انقلاب گمان می کند که وضعیت اقتصادی کشورمان را بر هم زده است.

البته فشارهای دشمن بی تاثیر نیست اما در پیش آمدن برخی شرایط، مطمئنا سوء مدیریت ها اثرگذار بوده است. کشور ما دارای امکانات و استعدادهای فراوان از نظر ثروت های خدادادی و منابع انسانی است و فقط لازم است با تدبیر صحیح از این امکانات استفاده شود.

آیت الله آملی لاریجانی با بیان اینکه نگاه به درون، منافاتی با توسعه روابط با کشورهای دیگر ندارد، افزود: باید به گونه ای عمل کنیم که اگر زمانی دشمن خیال کرد با قطع برخی روابط می تواند تاثیری بر اقتصاد کشور بگذارد، این تاثیر به کمترین میزان ممکن برسد.

امروز، ایران اسلامی به عنوان یک کشور توانمند، قدرت بلامنازع منطقه است و تهدید و تحریم آن کاملا بی معناست. منتها به شرط اینکه همه مسئولان با انسجام و وحدت و مردم نیز با فکر و عمل متحد، تهدیدها را خنثی کنند.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه خنثی کردن اثر فشارها و تحمیل ها با یک برنامه ریزی منطقی امکان پذیر است و می توان با انسجام از سد مشکلات عبور کرد، یادآور شد: امروز در پی تهدیدات دشمن، مشاهده می کنیم که همه سلایق در کشور تحت پرچم نظارت ها و ارشادهای مقام معظم رهبری حرکت می کنند و مردم ما در طول ۴۰ سال اخیر نشان داده اند که مقاطعی بسیار سخت تر را با تدبیر مسئولان و اتحاد خود، پشت سر گذاشته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سانسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسور

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شروع جنگ تحمیلی هم از مریوان شروع شد مردم ناراضی مریوان رادریلبید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج