۷۴۹۶۲۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

علم الهدی: به من هجمه می‌کنند چون بی‌پرده صحبت می‌کنم

علم الهدی درباره هجمه‌‌هایی که بعضا به وی وارد می‌شود، گفت: هجمه‌هایی که به بنده وارد می شود از طرف یک جریان خاص است که به خاطر بی‌باکی و شفاف حرف زدن من در تربیون نماز جمعه است. من بی پرده صحبت می‌کنم. طبیعی است که این هجمه‌هایی که به بنده صورت می‌گیرد بی رحمانه و دروغ است. دروغ‌هایی که بعضا درباره خانواده و اطرافیان من نیز مطرح می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی صبح امروز در گفت وگو با برنامه "پارک شهر" رادیو تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه اتفاقی افتاده که در سال‌های بعد از انقلاب شاهد افزایش مفاسد اقتصادی در کشور هستیم؟ گفت: ما شاهد مفاسد اقتصادی در کشور هستیم و این مفاسد زیاد است. برای یک نظام دینی و الهی این مفاسد زیاد است و قابل تحمل نیست.

وی در پاسخ به این سوال که "نطفه این مفاسد در انقلاب از کجا شکل گرفت؟" ، افزود: این مسئله از زمان پیغمبر هم وجود داشت. مهم این است که کنترل شود. زمانی که از کنترل خارج شود، فساد رخ می‌دهد و باید تحت کنترل مستمر و مناسبی باشد تا به مقاصد خود نرسند، وقتی کنترل نشود افسار گسیخته می‌شود.

علم الهدی: به من هجمه می‌کنند چون بی‌پرده صحبت می‌کنم

علم الهدی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا مسئولان ما باید قبل از مسئولیت اموال و دارایی‌های خود را برای جلوگیری از فساد باید به اطلاع افکار عمومی برسانند، یاداور شد: قبل از اینکه بخواهیم مسئولان را از نظر دارایی‌ها و اموال کنترل کنیم باید آنها را از نظر مطامع کنترل کنیم. وقتی بخواهیم توسعه لذت و نفسانیت را در کشور به عنوان نشاط و شادی ترویج کنیم، فضایی ایجاد می‌‌شود که جریان قدرت و ثروت دارای امکانات و ابزاری می‌شوند که در جامعه ما ارزش تعریف شده و کنترل آن نیز سخت می‌شود.

متاسفانه جامعه ما اخیرا در توسعه بی بندو باری ها، مفاسد و نفسانیات بسیار پیش رفته و این مسئله باورمندی دینی را در مردم کم می‌کند.

وی درباره هجمه‌‌هایی که بعضا به وی وارد می‌شود، گفت: هجمه‌هایی که به بنده وارد می شود از طرف یک جریان خاص است که به خاطر بی‌باکی و شفاف حرف زدن من در تربیون نماز جمعه است. من بی پرده صحبت می‌کنم. طبیعی است که این هجمه‌هایی که به بنده صورت می‌گیرد بی رحمانه و دروغ است. دروغ‌هایی که بعضا درباره خانواده و اطرافیان من نیز مطرح می‌شود.

علم الهدی با اشاره به انتقادات خود در حوزه سیاسی و فرهنگی به دولت گفت: بنده دولت‌ستیز نیستم. منتها بعضی از عزیزان در دولت مسئولیت هایی قبول کردند که از عهده مسئولیت آن بر نمی‌آیند. یا توانش را ندارند یا اگر توانش را دارند، عمل نمی‌کنند که این خیانت به مردم است. تمام مشکلات اقتصادی که ما در حال حاضر در کشور داریم برای تحریم و تهدید به تحریم نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      هر چی حرف درسته الآن سانسور میشه مثل صداوسیما

    • بدون نام

      درود بر سید دلها

    • بدون نام

      اقا مجید نظر منم سانسور شد بیخیال

    • بیطرف

      درود بر سانسورچی
      واقعیت که همه میدانند.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج