۷۴۹۶۷۱
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

عزیزی: رهبری برای ترامپ اهمیتی قائل نیستند

عزیزی:‌ ملت ایران و مسئولان ما و در راس همه رهبر انقلاب برای شخصیت دیوانه ای مانند ترامپ اهمیتی قائل نیستند که اصلا بخواهند به مزخرفات وی پاسخی دهند.

خبرگزاری فارس: محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار در پی سخنان قاطعانه رئیس جمهور در جمع سفرای کشور خطاب به ترامپ، اظهار داشت: رئیس جمهور در این دیدار بیان کرد که امروز سخن گفتن با آمریکا معنایی جز تسلیم و پایان دستاوردهای ملت ندارد؛ که به واقع سخن درستی است.

وی افزود: در این سخنان اشاره شد که ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است که پس از آن ترامپ در توئیتی به سخنان روحانی واکنش نشان داد و بار دگر ایران را تهدید کرد اما بداند با این تهدیدها راه به جایی نخواهد برد.

عزیزی: رهبری برای ترامپ اهمیتی قائل نیستند

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس اضافه کرد: ترامپ و دولت آمریکا از هر حربه‌ای که توانستند علیه ایران اسلامی استفاده کردند تا ملت ما را به زانو در آورند و حال که نتیجه ای نگرفته رو به تهدیدات زبانی آورده اند اما با قاطعیت به آنها می‌گوییم کور خوانده‌اند.

عزیزی برهمین اساس اضافه کرد:‌ ملت ایران و مسئولان ما و در راس همه رهبر انقلاب برای شخصیت دیوانه ای مانند ترامپ اهمیتی قائل نیستند که اصلا بخواهند به مزخرفات وی پاسخی دهند.

وی ادامه داد: ما طی 40 سال از گذشت انقلاب شکوهمند اسلامی روزهای پرفراز و نشیبی را گذرانده‌ایم و طی این سال‌ها ادبیات تهدید ایران بر زبان مسئولان کاخ سفید جاری است ولی هیچکدام آنها تاکنون نتوانسته اند طرفی ببندند.

پس از سخنان قاطعانه رئیس جمهور در جمع سفرای کشورمان که خطاب به ترامپ گفت: «ما مرد شرف و ضامن امنیت آبراه منطقه در طول تاریخ هستیم ؛ با دم شیر بازی نکنید، پشیمان کننده است» صبح امروز ترامپ در توئیتی به سخنان روحانی واکنش نشان داده و نوشت: «دیگر هیچ وقت ایالات متحده را تهدید نکن، وگرنه با عواقبی مواجه می‌شوی که مشابه آن قبلاً بر سر عده انگشت شماری در تاریخ آمده است».

حاکی است همچنین علیرغم تهدیدات تند ترامپ و وزیر خارجه‌اش علیه کشورمان، در توئیتی که به نقل از رهبر انقلاب در فضای مجازی منتشر شد، به نقشه‌ شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی در «یهودی‌سازی فلسطین» اشاره شده و تصریح کرده‌اند: «یهودی‌سازی فلسطین خواب آشفته‌ای است که دیده‌اند. نه آن اتّفاق می‌افتد نه معامله‌ قرن.»

جمله معنادار فوق که تنها چند ساعت پس از تهدید توئیتری ترامپ انتشار یافت، نشان‌دهنده آن است که رهبر انقلاب حتی در حد پاسخ توئیتری نیز شانیتی برای این فرد قائل نیستند که بخواهند به تهدیدات وی پاسخ دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چی بگیم شما که چاپ نمیکنید

    • بی مخ

      جناب نماینده محترم سری به بازار بزن ببین تهدید چه کسی اثر دارد کار به عمل بر آید از حرف حرف زآید و ضعف

    • منتظر از مراغه

      ملت ایران 40سال است در تحریم هستند،هرآنچه امریکای جنایتکار از دستش بر میامد انجامداده،
      بنابراین 40سال دیگر هم تحریم کند باز
      هیچ غلطی نمی تواند بکند.....مرگ بر امریکا

    • متعجب!!!

      خیلی بد تیتر میزنین!

    • میلاد

      تو دیگه کی هستی خخخخخ

    • بدون نام

      شما هر پیامی که دلتان میخواهد و موافق نظر خودتان است را برای بازدید در قسمت نظرات ثبت میکنید اینطوری خیلی بد است من از بازدید کنندگان برترینها میباشم اصلا فکرش هم نمیکردم که شما هم سانسور کنید با این همه ادعایی که میکنید چرا .؟؟

    • bsaa

      یه عده...نشستن فقط ببینن ترامپ چی میگه اون چی میگه بابا یه کاری کنین فقط حرف زدن

    • بدون نام

      ایتست اقتدارودرک وفهم رهبری عزیز که پشتوانه عظیم انقلاب وآرمان مقدس امام ره مایه فخرتمامی انسانهاست که امریکا هیچ عددی نیست

    • بدون نام

      آقای مثلاً نماینده مردم یادت میاد وقتی که در مذاکرات برجام ضریف با کری چند قدم راه رفت کاسبان تحریم چه علم شنگه ای راه انداختند شنیدی در سفر نیویورک روحانی ترامپ 8باربه روحانی زنگ قدرت‌های پشت پرده به روحانی اجازه صحبت ندادند چرا پوتین هر وقت بخواهد می‌تواند با ایران گفتگو کند اما چهل سال است هنوز فرصت مذاکره با آمریکا پیش نیامده ماکه عمرمون در گذشت شاید نصلی دیگر......

    • بدون نام

      چه خبر از قیمت دلار
      که تاثیر مستقیم روی مردم ضعیف جامعه داره
      مسئولین براشون مهم نیست
      شاید که سود هم داشته باشه برا اینها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج