جاباما
۷۴۹۶۹۵
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

دموکرات‌های کنگره آمریکا: به ایران حمله نمی‌شود

اعضای دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا با دست انداختن پیام توئیتری اخیر رئیس جمهور این کشور علیه ایران، گفتند که آمریکا به ایران حمله نمی‌کند، ولی در عوض روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ به ایالات متحده حمله کرده است.

خبرگزاری تسنیم: صفحه توئیتری اعضای دموکرات کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا روز دوشنبه در پیامی که تمامی آن با حروف بزرگ لاتین نوشته شده، به دست انداختن مواضع ترامپ در پیام بامداد امروزش علیه ایران پرداخته و نوشت: «نوشته شدن کل جملات با حروف بزرگ حواستان را پرت نکند. ما به ایران حمله نمی‌کنیم.»

این اظهارات در واکنش به پیام توئیتری ترامپ بیان شد که آن هم با حروف بزرگ (به نشانه صحبت با صدای بلند و قاطع) تایپ شده بود و در آن از ایران خواسته شده بود تا مراقب تاوان تهدید کردن آمریکا باشد.

دموکرات‌های عضو کمیته امور خارجی همچنین روسیه را متهم به حمله به آمریکا طی انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ و کمک به ترامپ برای پیروز شدن کردند.

در این پیام آمده است: «ترامپ از مسئول دانستن روسیه خودداری می‌کند و در مقابل جامعه اطلاعاتی ما از پوتین حمایت می‌کند. این مشکلی است که ارزش نوشته شدن با حروف تمام بزرگ را دارد.»

دموکرات‌های کنگره آمریکا: به ایران حمله نمی‌شود

سخنان مطرح شده توسط دونالد ترامپ در کنفرانس خبری هفته گذشته‌اش پس از دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، خشم و انتقاد شدید بسیاری از مقامات آمریکایی را برانگیخت، تا جایی که عده‌ای او را یک خائن خوانده و خواستار برکناری وی از ریاست جمهوری ایالات متحده شدند.

رئیس سابق سیا جان برنان سخنان ترامپ در کنفرانس خبری با پوتین را چیزی "فراتر از جرایم سنگین و بزهکاری" توصیف کرده و خواستار برکناری رئیس جمهور آمریکا از مقامش شد.

وی گفت: «این (سخنان ترامپ) هیچ چیز از خیانت به کشور کم نداشت. اظهارات ترامپ نه تنها ابلهانه بود، بلکه وی کاملا تحت اختیار پوتین بود. کجایید ای وطن پرستان جمهوری خواه؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      خوب مسئولین ایرانی دل خوش به این چرندیات نشوند چون قوانین آمریکا مانند ایران نیست و ریس جمهور در آمریکا از قدرت خاصی برخودار هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما اميدمون به خدا و امام زمان و همت خودمونه همه سياسيون آمريكا كثيف و پست هستن

      • محمد

        ادم وقتی مقاله های ایران را می خواند فکر می کند همه مقالات را یک نفر نوشته.و سعی دارند بقبولانند که ترامپ هفته بعد از کار برکنار می شود. هفته بعد هم می اید و می رود باز ترامپ سر کار است .داستان از چه قرار است ??!!

    • امير

      حمله كنه كه چي بشه؟؟همينجوري مردم به خاك سياه نشستن ،،الان شرايط كشور ما از ١٠٠ تا جنگ بدتره كه البته فقط شرايط مردم نه دولتمردان

    • پیری

      حالا یا حمله حرفی یا حمله با تانک اتفاقا من می خوام حمله بشه خیته شدم

    • بدون نام

      جرأتشو ندارید !
      اون موقع که بوش وحشی ريیس جمهور بود و از شرق و غرب ایران به افغانستان و عراق حمله کرد جرأت نگاه چپ به ایران نداشتید حالا که یه دلال منفعت طلب عیاش ترسو ريیس شده ،البته هیچ غلطی نمیتونید بکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرت و چرت نکن بشین سر جات از این خراب تر نکن اوضاع رو

      • بدون نام

        باریک الله ، نه باریک الله

      • بدون نام

        یمشت وطن فروش هم منفی دادن. عجب مردم بی وجودی داریم که آب تو اسیاب دشمن میریزن و فکر میکنن امریکا خیر ایرانیارو میخاد در صورتی که خودشون رو به نادونی زدن و نمیبینن امریکا ایرانیارو به کشورش راه نمیده. این معنی زیادی داره که وطن فروش امریکایی پرست این چیزها رو متوجه نیست

      • بدون نام

        برو بابا چی زدی رو هوایی
        مردم نون ندارند با این گرونی حالا فکر کردی اگر جنگ بشه مثل اول انقلاب جوونها میرن جلو
        باور کن اگر هم بروند جلو نصفشون یا فرار میکنن یا تسلیم میشن یا اصلا نمیرن
        کاش حمله میکردن خسته شدیم
        یا زنگی زنگ بودیم یا رومی روم

    • بدون نام

      این نظر دموکراتهاست نظر جمهوری خواهان که در راس هستن چیه!!؟؟ نظر انها را هم بنویسین....خخخ

    • بدون نام

      آمريكا هيچ غلطي نميتواند بكند
      مرگ بر آمريكا

    • بدون نام

      من آخر نفهمیدم این روسیه طرف کیه!

    • حامد

      ترامپ یه احمق خودشیفته اس . متاسفانه ما از اقدامات ترامپ ضربه نمی خوریم بلکه نود درصد مشکلات کشور از حوزه مسولین اقتصادی دولت و بالاخص خود ملت هست . تا این ملت نخواد راه درست رو یاد بگیره وضع همینه که هست و هر کس خواست میتونه وضعیت ما رو بغرنج بکنه . اگه ترامپ تو خونه اش عطسه بکنه تو تهران یه عده آنفلونزا میگیرن . دختر ترامپ عصبانی میشه از شوهرش ، تو تهران پیر و جوون میریزن تو خیابون برا خرید دلار . خب مهمترین دلیلش همینه . یه عده هم که دستشون به دلار دولتی میرسه سریع یه مقدار زیادش رو میگیرن و میارن با بالاترین قیمت میفروشن به همون ملت گرسنه ارز . قیمت دلار تو یه روز هزار تومن میره بالا . بابا وضعیت تحریما از زمان جنگ که بدتر نیس . از دوره احمدی نژاد که بدتر نیس . تموم مشکلات مملکت هم از سمت خود پایتخت نشینهاست . یعنی اولین کاری که یه دولت با عرضه اگه بخواد بکنه اینه که اول یه فکری باید برای تمرکززدایی از تهران بکنه . والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ برآمریکا:به دلیل سرنگونی دولت ملی ودموکرات مصدق...مرگ بر آمریکا:به دلیل هم دستی باانگلیس درسرگونی شاه...مرگ برآمریکا:به دلیل نقض برجام...!دوستان دعاکنیداداره کشور مادست افراد نخبه،کاربلد،معقول که روابط وتصمیماتشون درسطح بین‌المللی براساس منافع ملی باشه،بیفته...آمریکا هرگز منجی ملت مانخواهدشد.منجی ملت تفکر وتصمیمات عقلانی خودماست...گول آمریکارانخوریم...

    • قلی

      شتر درخواب بیند پنه دانه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج