۷۴۹۷۷۵
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

نتیجه جالب یک نظرسنجی درباره مفسدان اقتصادی

بیش از ۸۳ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی برنامه «پایش» که با محوریت مسائل اقتصادی هر دوشنبه شب از شبکه اول سیما پخش می‌شود عنوان کردند، مجازات سریع مفسدان اقتصادی ما را برای مقاومت در برابر تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی مصمم‌تر می‌کند.

خبرگزاری فارس: شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی سؤالی از مخاطبان درباره راهکار مقاومت در برابر تحریمها پرسیده شد که اغلب پاسخ دادند مجازات سریع مفسدان اقتصادی مردم را درقبال تحریمها مقاومت‌تر می‌کند.

برنامه پایش که با محوریت مسائل اقتصادی هر دوشنبه شب از شبکه اول سیما پخش می شود در سؤال نظرسنجی خود از بینندگان پرسید: کدام تصمیم شما را برای مقاومت در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مصمم‌تر می‌کند؟

۱- ایجاد‌اشتغال و مهار تورم.

۲- مجازات سریع مفسدان اقتصادی.

در پایان این نظرسنجی ۸۳/۴ درصد از شرکت کنندگان عنوان کردند مجازات سریع مفسدان اقتصادی مردم را برای مقاومت در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی مصمم‌تر می‌کند، همچنین ۱۶/۹۶ درصد از شرکت کنندگان ایجاد‌اشتغال و مهار تورم را انگیزه‌ای برای مقاومت در برابر تحریم‌ها عنوان کردند.

گفتنی است مردم از مسئولان می‌خواهند بدون مسامحه با مفسدان اقتصادی در هر مقام و رتبه‌ای برخورد کنند در این زمینه نباید نگاه جناحی و قبیله‌ای داشت بلکه باید با نگاه عدالت جویانه با مجرمان اقتصادی برخورد کرد متاسفانه آزادی برخی متهمان فساد اقتصادی آن هم در سطح برادر معاون اول رئیس‌جمهور و... سبب کاهش اعتماد عمومی به وعده‌ها و شعارهای مسئولان قوا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مرگ بر فساد و بی عدالتی . مرگ بر مسئول بی لیاقت

    • جواد مقدم

      هر دو سوال جواب و انتظاری ازش نمیشه داشت. مفسدان اقتصادی که صاحب نفوذ و اقلیت و خواصند که به هیچ‌وجه بازخواست نمیشند. تورم و اشتغال هم که از اول در حد شعار انتخاباتی و رأی گرفتن و گرم کردن فضای انتخاباتی. و این در حالی که مردم دیگه چه تاوانی و فشارهای اقتصادی نمونده که پس نداده باشند و اصلا چرا مردم. بیاین بجای دشمنی با دنیا و تحمل فشار، دوستی و همکاری رو برای رونق اقتصادی انتخاب کنید تا انوقت با این ثروت عظیمی که از نفت و گاز و پتروشیمی و معادن داریم نتیجش رو تو زندگیشون مردم لمس کنند و در راه بالا بردن سطح آموزش و فرهنگ سازی و راهسازی و خدمات و درمان و اشتغال و صنعت توریسم استفاده شود. دنیا به ثروت کشور ما حسادت می‌کند ولی افسوس که مدیران مدبر و لایق نمی بینیم که دلسوز کشور و مردم باشند.

    • فرشاد

      زهی خیال باطل.....خانه از پای بست ویرانست

    • مریم

      رویایی دست نیافتنی

      پاسخ ها

      • خوش خیال

        شتر در خواب بیند پنبهدانه

    • بدون نام

      ای بابا اینجوری که باید کابینه را به چوب کشید؟ آبرومون میره بی حیثیت میشیم تو دنیا،
      شاید خیلی ها نخوان حماقتشون را برای انتخابات قبلی و انتخاب غلط دیگران متوجه بشن

    • بدون نام

      فسدان اصلی خود مسولان هستن بعد,بیان خودشونو محاکمه کنن خخخ

    • بدون نام

      کی چاقو دسته ی خودشو میبره؟

    • بدون نام

      اون ۱۶ درصداقازاده بودند

    • بدون نام

      بمیربابا خاک برسراسفندیاری دروغگو عوضی احمق من دیگه پایش به خاطراین مجری نفهم چای شیرین سگ افغان پیام نمیدم وچای شیرین دشمن برای خودت درست کردی نادان وبه دروغ میگفت کلا ۲تا۳ملیون افغانی توکشورهستن خوشم میادهم وطنان خوب ادب ش کردن وفحش وناسزاببه حق گفت اخه بی شرف چطورنمایندگان گفتن بیش از۳ملیون افغانی فقط توکارساختمان شغلهارواشغال وبیکارکردن وچندبرابران توشغلهای دیگه اشغال کردن وبیکاروچندبرابران توشغلهای دیگه هستن واینهازن وبچه ندارن خاین چقدرگرفتی لعنت به توامثال تو وهمین وزیرکارگفته اگه افغانیابرن مشکل بزرگ معضل بیکاری حل میش ومشکل بی ابی کم بودمگی وفقرواین تعدادبه هرایرانی بالای۳۰۰ملیون تومان درسال ضررمیزنن

    • بدون نام

      چه سوال مضحکی،، یعنی اگر فشار دوباره ی تحریم ها نبود، و دولت انتظار تحمل کردن از ملت را نداشت،، بازهم مفسدان اقتصادی به رانت و فساد خودشون ادامه می دادند بدون اینکه اسمی ازشون برده بشه؟ بدون اینکه به دادگاه کشیده بشوند؟ چقدر ملت ما ملت ساده لوحی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج