جاباما
۷۴۹۸۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

رتبه‌ی ۱۱۰ از ۱۱۷ نفر برای گلف‌بازهای ایران!

ملی‌پوشان گلف ایران که در مسابقات برترین های آسیا در چین شرکت کرده بودند از میان ۱۱۷ گلف باز حاضر در این رقابتها، در دور دوم به صورت مشترک در جایگاه ۱۱۰ جدول رده بندی قرار گرفتند!

ایسنا: ملی‌پوشان گلف ایران که در مسابقات برترین های آسیا در چین شرکت کرده بودند از میان ۱۱۷ گلف باز حاضر در این رقابتها، در دور دوم به صورت مشترک در جایگاه ۱۱۰ جدول رده بندی قرار گرفتند!

خودداری فدراسیون گلف از اعلام نتیجه دو گلف‌باز ایران در مسابقات برترین‌های آسیا با گذشت یک هفته از این مسابقات، خبرنگار ایسنا را بر آن داشت تا در سایت آسیایی نتایج رقابتها را جستجو کند که مشخص شد ایستادن دو ملی‌پوش ایران در رتبه مشترک ۱۱۰ بین ۱۱۷ گلف‌باز دلیل این پنهان‌کاری بوده است.

فدراسیون گلف در حالی که ۸ روز از پایان این مسابقات گذشته بود از اعلام این نتایج تا صبح امروز خودداری کرد و در نهایت امروز به صورت مبهم و تنها به اینکه ملی پوشان گلف ایران از صعود به مرحله نهایی مسابقات برترین های آسیا در چین بازماندند، اکتفا کرد!

حتی ایسنا برای اطلاع از نتایج با ابراهیم نوری یکی از ملی پوشان ایران در این مسابقات تماس گرفت که وی در پاسخ به این سوال که چه نتیجه ای در چین کسب کردید، تلفن خود را به طور خودجوش قطع و از دسترس خارج کرد!

امیدواریم فدراسیون‌ گلف به همان صورت که در زمان موفقیت سریعا اقدام به انتشار اخبار خود می‌کند در اینگونه مواقع نیز بر ضرورت اطلاع رسانی به مردم پایبند باشد.

نتایج گلف‌بازان ایران در مسابقات برترین‌های آسیا:

رقابتهای برترین های گلف آسیا با حضور ۱۱۷ ورزشکار از کشورهای آسیا و اقیانوسیه در شهر لانشان کشور چین از روز چهارشنبه ۳۱ مهر ماه آغاز شد و از ایران نیز دو ملی پوش با نام های ابراهیم نوری و سجاد کرم پور در این رقابتها شرکت کردند.

در پایان دور اول این مسابقات ابراهیم نوری از میان ۱۱۷ ورزشکار در رده ۱۰۰ جدول رده بندی قرار گرفت و سجاد کرم پور دیگر شرکت کننده ایران نیز در رتبه ۱۱۲ قرار گرفت. این دو ورزشکار ایران در دور دوم این مسابقات نیز از میان ۱۱۷ ورزشکار به طور مشترک در رتبه ۱۱۰ جدول رده بندی قرار گرفتند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج