جاباما
۷۴۹۸۴۴
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونی: از دست دادن مارسیال اشتباه بزرگی است

وین رونی اسطوره‌ی باشگاه منچستریونایتد با خارق‌العاده توصیف کردن آنتونی مارسیال معتقد است فروش این فوتبالیست فرانسوی از سوی ژوزه مورینیو اشتباه خواهد بود.

ورزش سه: مارسیال در فصل گذشته نتوانسته بود در یونایتد به طور منظم به عنوان بازیکن فیکس به میدان برود و حالا گزارش‌هایی مطرح شده که این فوتبالیست ۲۲ساله به زودی از یونایتد جدا خواهد شد.

رقبای یونایتد در لیگ برتر، چلسی و تاتنهام از جمله باشگاه‌هایی هستند که گفته می‌شود خواهان به خدمت گرفتن او هستند. مارسیال، مهاجم فرانسوی تیزپای یونایتد در سال ۲۰۱۵ به انگلیس آمده بود و به لیگ برتر پیوسته بود.

مدیر برنامه‌های مارسیال اعلام کرده بود که انتقال او به باشگاهی دیگر در جریان این فرصت نقل و انتقالات مورد بررسی قرار خواهد گرفت ولی رونی امیدوار است این بازیکن به قول او بسیار آینده‌دار در یونایتد ماندگار شود.

رونی، بهترین گلزن تاریخ یونایتد که این روزها با تیم واشنگتن دی‌سی در لیگ آمریکا بازی می‌کند به تاک‌اسپورت گفت:" توانایی‌های مارسیال به نظر من خارق‌العاده است. ولی مهم این است که تیم و مربی چطور می‌توانند از او بیشترین بهره را ببرند. من آنتونی را خوب می‌شناسم. اگر بتوانند از او بهترین استفاده را ببرند، او می‌تواند بهترین بازیکن لیگ برتر باشد. البته مارسیال شخصیت خاصی دارد که گاهی اوقات همراه شدن با او را سخت میکند ولی وقتی او را شناختید، دیگر هرگز از او دست برنخواهید داشت".

مارسیال تا امروز ۱۳۶ بار با پیراهن یونایتد به میدان رفته و ۳۶ گل به ثمر رسانده. او فصل گذشته در لیگ برتر جزیره ۹ گل به ثمر رسانده ولی تنها در ۱۸ بازی به عنوان یار فیکس به میدان رفته.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج