۷۴۹۸۵۴
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

دفاع تمام قد سلیمی نمین از سردار سلیمانی

عباس سلیمی نمین در گفتگو با روزنامه ایران می گوید: سردار سلیمانی با درک شرایط کشور، نامه‎ای را خطاب به دکتر روحانی نوشت. بلافاصله یکسری اصولگرایانی که شخصیت فکری‎شان بسیار نازل‌تر از شخصیت جنجالی‎شان است می‎آیند و به او هجمه می‎کنند.

عباس سلیمی نمین در گفتگو با روزنامه ایران می گوید: سردار سلیمانی با درک شرایط کشور، نامه‎ای را خطاب به دکتر روحانی نوشت. بلافاصله یکسری اصولگرایانی که شخصیت فکری‎شان بسیار نازل‌تر از شخصیت جنجالی‎شان است می‎آیند و به او هجمه می‎کنند.

فکر می‎کنید این اتفاق چرا رخ می‎دهد؟ مگر دیروز او را قهرمان ملی نمی‌دانستند. چه شد این قهرمان ملی؟

چطور شد وقتی که قهرمان ملی موضعی را گرفته‎ که به مذاق آنها خوش نمی‎آید مورد هجمه قرار می‎گیرد؟ دفاع از منافع ملی در شرایط مختلف هزینه دارد. سردار سلیمانی حاضر است این هزینه را پرداخت کند.

همین سرداری که دو ماه قبل در جلسه‎ای بر سر موضوعی با رئیس جمهوری اختلاف پیدا می‌کند و نظر مخالف خود را نیز صریح می‌گوید اما در شرایط خاصی هم می‏‌گوید که حاضرم دست شما را ببوسم تا از عزت خودمان دفاع کنیم. این آدم نشان می‎دهد که دنبال منافع خود نیست وگرنه باید هوای آدم‏‌های اصولگرای تندرو را داشته باشد.

...فلان تندرویی که وقتی بحث وحدت مطرح می‌‏شود احساس وظیفه می‏‌کند که آن را بشکند باید از سوی نیروهای دلسوز اصولگرا کنترل شود.

واقعاً آیا در این شرایط جایش است که بگوییم بهترین فرصت این است که آقای روحانی را از دولت ساقط کنیم؟ این جهالت است و نشان می‎دهد که من نمی‏‌فهمم و اینقدر در ذهنیت‎سازی‏‌های خود اسیر شده‎ام که نمی‌‏فهمم چه چیزی به نفع جامعه است.

تقویت دولت آقای روحانی به نفع جامعه است. هرچند که ما انتقادات اساسی به او داریم. تغییر دولت حداقل یک سال بی‎ثباتی ایجاد می‎کند. تا انتخابات برگزار کنیم، وزیران پیشنهادی از مجلس رأی بگیرند و تا مسائل را درک کنند نیاز به زمان داریم.

کدام آدم اهل فهمی است که بگوید حالا فرصتی است تا آقای روحانی را کنار بگذاریم. این نشان می‏‌دهد که اصلاً اهل اندیشه نیستیم. من می‎توانم در جریان اصولگرا او را حذف کنم اما هزینه دارد.

حتماً به من فحش خواهند داد. به سردار سلیمانی بی‎احترامی می‎کنند به آدمی که به هیچ جریان سیاسی وابسته نیست. وقتی او را مورد هجمه قرار می‎دهند من را هم مورد هجمه قرار دهند چه ایرادی دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      من سردار سلیمانی رو اصلا نمیشناختم و اسمشون رو در گیرودار داعش در اخبار شنیدم . من با هیچ حزب و گروه د دسته کاری ندارم ولی حضور امثال ایشان در عراق و سوریه باعث شد مملکتمون زیر چکمه های داعشی های سگ صفت لگدمال نشه . قبول دارم که مشکلات زیادی گریبانگیر همه ماست ولی امنیت داریم و شاکریم . ای کاش بقیه مسئولین هم مثل سردار سلیمانی قاطع و برا و گازانبری با معضلات برخورد میکردند . ای کاش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درودبرسرداربی ادعا که فقط مصلحت را در نظر میگیرد ونه احزاب را من از این شیرمردبختیاری که اجداد او هم فقط بفکر استقلال کشور بودند او همه ثابت کرد که خون ایرانی در رگهایش میجوشد.وبفکر پست ومقام نیست

      • بدون نام

        گل گفتی

      • بدون نام

        دمت گرم

    • بدون نام

      اگر از من بپرسند یک اصولگرای واقعی نام ببرم قطعا سردار سلیمانی را خواهم گفت. متاسفانه اینقدر جناح های سیاسی از حربه زشت کوبیدن رقیب استفاده کرده که امروز اصولگرایی مترادف با بی عقلی و تندروی و ... و اصلاح طلبی مترادف با ضد نظام بودن و غربگرایی و ... شده است. اینهایی هم که با این سردار عزیز سپاه اسلام حمله می کنند نه درکی از اصلاحات دارند و نه اعتقادی به اصول. کسانی هستند که با متشنج کردن جامعه دنبال مطامع و منافع خودشان هستند. از جمله همین جناب سلیمی نمین!

    • بدون نام

      ایرانیه شاکروقدرشناس،دوستدارسردارسلیمانی وسردارسلیمانیهایی است که حافظ کشور وآرامش مردمند.خدانگهدارشان

    • شیرزایی

      دوستی که بالا نظر دادی لازم به ذکر است خدمتت عرض کنم سردار ابوالقاسم سلیمانی .کرمانی است و بختیاری نیست .گر چه ما همه برادرو برابر هستیم و لازم بود خدمتتان عرض کنم

    • بدون نام

      خوشم میاد نظرات مثبت رو میزارین فقط... خیلی بیطرف هستید چشم نخورین

    • بدون نام

      سلیمانی بختیاری نیست.کرمانیه

    • بدون نام

      قصد سردار سلیمانی فقط حفظ وحدت بود ولی فکر کنم اوضاع خرابتر از این صحبت هاست.

    • بدون نام

      سرردار ایرانیه....ایران ....ایران زمین....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج