۷۴۹۸۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخواست شفر از خبرنگاران و ادامه غیبت غفوری

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور دو بازیکنی که روز گذشته در برنامه‌های تاکتیکی حضور نداشتند برگزار شد.

خبرگزاری فارس: در فاصله ۳ روز به اولین دیدار تیم فوتبال استقلال در فصل هجدهم اعضای این تیم از ساعت ۱۰ صبح امروز تمرینات خود را برای بازی با پیکان تهران پیگیری کردند.

* مثل روز گذشته تمرین آبی پوشان زیر آفتاب سوزان برگزار شد و برنامه‌های فشرده شفر نفس بازیکنان را گرفت. در همان ابتدای تمرین و بعد از گرم کردن، شفر تمرینات هوازی را برای بازیکنانش در تمرین پیاده کرد که تمامی اعضای تیم استقلال نفس‌نفس‌زنان ۲۰ دقیقه ابتدای تمرین را فشرده پشت سر گذاشتند. نکته جالب توجه این بود که کولی دستیار شفر که جسته‌ای درشت دارد در کنار بازیکنان جوان استقلال در برنامه‌های سرعتی حضور داشت و عرض زمین را با سرعتی عجیب می‌دوید که این موضوع تعجب سایر بازیکنان را در پی داشت.

درخواست شفر از خبرنگاران و ادامه غیبت غفوری

* علی کریمی که برای نهایی کردن قراردادش روز گذشته به باشگاه استقلال رفته بود امروز در کنار استقلالی‌ها حضور داشت و در تمامی برنامه‌های تمرینی این تیم شرکت کرد. همچنین محمد دانشگر دیگر بازیکن جدید استقلال که در تمرین دیروز غایب بود امروز پا به پای سایر بازیکنان در کار گروهی حضور داشت.

درخواست شفر از خبرنگاران و ادامه غیبت غفوری

* میثم تیموری، مرتضی آقاخان، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، مهدی قائدی و محسن کریمی نفراتی هستند که در تمرینات این روزهای آبی‌پوشان حضور ندارند. همچنین وریا غفوری که روز گذشته برای پیگیری مطالبات فصل گذشته‌اش به باشگاه استقلال رفته بود در تمرین امروز تیمش حضور نداشت، وضعیت غفوری به دلیل آسیب‌دیدگی که از ناحیه مچ دارد برای بازی با پیکان مشخص نیست.

درخواست شفر از خبرنگاران و ادامه غیبت غفوری

* از جمع نفرات سرشناس استقلال برای لیگ جدید، مهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، سید حسین حسینی، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، روح‌الله باقری، فرشاد محمدی‌مهر و آرمین سهرابیان در محل تمرین این تیم حضور داشتند و بقیه بازیکنان را نفرات جوانی تشکیل می‌دادند.

درخواست شفر از خبرنگاران و ادامه غیبت غفوری

* آرمین سهرابیان که در تمرین روز گذشته آبی‌پوشان دچار مصدومیت شده بود امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد.

* فرشید باقری در اواسط تمرین امروز برای دقایقی با بیژن طاهری به گفت‌وگو پرداخت.

درخواست شفر از خبرنگاران و ادامه غیبت غفوری

* در حاشیه تمرین امروز وینفرد شفر هنگامی که خبرنگاران را دید خطاب به آنها گفت: بعد از تمرین منتظر شما هستم، محل تمرین را ترک نکنید تا با هم صحبت کنیم. این صحبت شفر در حالی اتفاق افتاد که خبرنگاران روز گذشته وقتی شفر به جلسه رفته بود محل تمرین را ترک کردند.

* مرحله پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان به فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت، بازیکنان در قالب ۲ تیم صورتی و آبی فوتبال درون‌تیمی را انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه جمعه شب در ورزشگاه آزادی در اولین دیدار خود به مصاف پیکان خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج