۷۴۹۸۸۶
۱۹ نظر
۵۰۰۹
۱۹ نظر
۵۰۰۹
پ

ابتکار: آمار کودک آزاری نگران‌کننده است

معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس‌جمهوری در صحن علنی مجلس درباره لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: باید توجه کنیم این لایحه، لایحه‌ای قضایی است که از طرف قوه قضائیه آمده است و بسیار مترقی خواهد بود. دولت از این لایحه حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: معصومه ابتکار، معاون زنان رئیس‌جمهوری در صحن علنی مجلس درباره لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: باید توجه کنیم این لایحه، لایحه‌ای قضایی است که از طرف قوه قضائیه آمده است و بسیار مترقی خواهد بود. دولت از این لایحه حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: موضوع کودکان و نوجوانان برای جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی از مسائل بسیار مهم فرهنگی و اجتماعی است و لازم است با جدیت در این موضوع در ابعاد حقوقی و قضایی بررسی‌های لازم را انجام دهیم که این لایحه این جامعیت را دارد.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه ما کماکان آمار نگران‌کننده‌ای از کودک‌آزاری و سوء استفاده از کودکان داریم گفت: گرچه کارهای خوبی اتفاق افتاده ولی نیازمند یک قانون بازدارنده قوی هستیم.

وی با تشکر از قوه قضائیه، کمیسیون قضایی، فراکسیون زنان و دیگر کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها گفت: قوت این لایحه این است که همه افراد زیر ۱۸ سال را در نظر می‌گیرند و تعاریف شرعی را می‌توان برای آن در نظر گرفت و دیگر اینکه شرایط مخاطره‌آمیز برای کودکان را تعریف کرده است شرایطی که روح و روان و جسم فرزندانمان را آسیب می‌زند.

ابتکار اظهار کرد: اگر کودکی آسیب ببیند آن آسیب را تا آخر عمر با خود حمل می‌کند و فردی آسیب دیده برای خود خانواده و جامعه‌اش آسیب‌های بی‌حد و حصر را به همراه دارد.

ابتکار خاطرنشان کرد: قوه قضائیه باید مرکزی را تشکیل دهد همچون اورژانس اجتماعی که ایجاد شده بتواند در کنار این مراکز فعالیت قضایی داشته باشد. در کنار این تکلیف وظیفه دستگاه‌های دولتی معین شده است.

وی افزود: وظایف بهزیستی، نیروی انتظامی، سازمان زندان‌ها، وزارت کشور و صدا و سیما مشخص شده است. آگاهی بخشی در ارتباط با حقوق کودک و خودمراقبتی‌ها برای حفاظت از کرامت الهی قابل توجه است.

معاون رئیس جمهور ابراز داشت: جنبه عمومی جرم در این لایحه دیده شده است و ما از این موضوع نباید راحت بگذریم چرا که این لایحه مطالبه جدی جامعه ماست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا کاری صورت نمگیره......به خاطر خدا

    • بدون نام

      تو ۴۰ سال تو این دستگاهی ... یک کار مفید انجام ندادی !!! کی گفته یک نفر که هیچ خاصیتی نداشته اینقدر تو کارهای مدیریتی باشه ... !!!! واقعا به چه دردی میخوری ؟!!

    • بدون نام

      نکه چیزهای دیگمون نگران کننده نیست جرم جنایت فسادناامنی ناامیدی بیکاری نگران کننده نیست واقعاکه چشم بسته گل گفتی هرچندحنات دیگه رنگ نداره

    • بدون نام

      اگر نگران کننده هست هر آزارگری را بدون محکمه و تنها بامحرز شدن آزاروتجاوز اعدام کنید بعد ببینید بازهم ازار هست؟ نگران حقوق بشرش نباشید و نگران این باشید تعلل باعث خیانت هست.مثل بحران برخورد کنید با کفتاران

    • بدون نام

      از آقازاده شما چه خبر پول مرطب به ایشان میرسد عشقش براه است؟

    • سعید

      البته تو و خانوادت و بقیه مسولین هم برای مردم ایران نگران کننده اید این دستاورد مدیریت شما از اول تا به حال بوده خودتون باعثش بودین خودتون هم نگرانش شدید شاهکارین بخدا خانواده تو امریکا چطورن اونا وضعشون نگران کننده نیست

    • شهرام

      شما هم که کلا توی عکسهاتون یه انگشت داخل بینی هستین . درد مردم اون تو نیست خانم محترم . جلوی چشمهاتونه و نمیبینین و نمیخواین ببینین .

    • شهرام

      شما هم که کلا توی عکسهاتون یه انگشت داخل بینی هستین . درد مردم اون تو نیست خانم محترم . جلوی چشمهاتونه و نمیبینین و نمیخواین ببینین . واقعا که

    • 0000

      بهتراست بجاي اين اخبارانحرافي به فکر فرزندانتان در آمريکا ودرآمدهاي سرشار از رانت شان باشيد
      حناي شما رنگي ندارد وهيچ ابتکاري در آن نيست.

    • سحر

      ما خوزستانی ها ازت متنفریم ابتکار جان. جالبه فقط پستش عوض میشه همیشه باید تشریف داشته باشن اون بالا بالاها. گند بزن تو معاونت زنان هم

    • بدون نام

      بی خاصیت

    • کریم

      شکر خدا کودک شما در آمریکا امنیت دارد

    • بدون نام

      ایشون همون نیستند کل خانواده را فرستادن آمریکا به دور از هیا هو ها در آرامش زندگی کنن؟

    • کارمند

      شما آب تو دلت تکون نخوره یه وقت

    • بدون نام

      از امریکا چه خبر خانوم ابتکار

    • بدون نام

      همه چیز نگران کننده است. همه چیز!

    • بدون نام

      این بی عرضه هم که دوباره آمار داد.

    • بدون نام

      آمار حمله به سفارتخانه چه؟ نگران کننده نیست؟

    • ایرج

      شما خودتانرا نگران نکنید خدا ناکرده پوست صورتتان چروک میشه ....ااان یادشان اومده توی مملکت چه خبر شده .این یکی ازبدبختها مردم است..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج