۷۴۹۹۵۵
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

بهاروند: نگاه رنگی در انتخاب برترین‌ها نداشتیم

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برترین‌های فوتبال ایران با نظر و رأی کارشناسان انتخاب شدند و ما امانتدار آرای صاحب‌نظران بودیم.

خبرگزاری تسنیم: حیدر بهاروند در گفت‌و‌گو با سایت سازمان لیگ در مورد برگزاری سمینار اجرایی مسابقات برای فصل آینده گفت: کلاس خوبی برگزار شد. شماری از ناظران ارتقا پیدا کرده‌اند و شرایط سنی نیز برای مدیران اجرایی مسابقات طبق آیین‌نامه لحاظ شده است. تمامی ناظران مسابقات سازمان لیگ تحصیلکرده، فوتبالی و آگاه به قوانین هستند.

رئیس سازمان لیگ در مورد برگزاری مراسم برترین‌های فوتبال ایران که شب گذشته برگزار شد، اظهار داشت: یکی از بهترین مراسم سال‌های اخیر برگزار شد. سازمان لیگ نشان داد که در عمل به تیم‌های پایه توجه دارد و به همین دلیل هم اهدای جوایز ابتدا به برگزیده‌های رده‌های سنی پایه و بانوان انجام شد. متأسفانه کمتر در رسانه‌ها به فوتبال پایه و فوتبال بانوان توجه می‌شود و ما می‌خواستیم به بانوان و بازیکنان رده‌های سنی و تیم‌های پایه انگیزه بیشتری بدهیم.

وی در واکنش به برخی انتقادها در مورد انتخاب برخی از آیتم‌ها به ویژه در مورد پاسور برتر هفدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تصریح کرد: معمولاً در مراسم انتخاب برترین‌ها همیشه برخی از تیم‌ها که نفرات‌شان انتخاب نشده‌اند ناراضی هستند، با این حال در مراسم برترین‌ها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هیچ دخل و تصرفی در آرای کارشناسان نداشتند.

بهاروند همچنین خاطر نشان کرد: برترین‌های فوتبال ایران با آرای رؤسای هیئت‌های فوتبال، مدیران باشگاه‌ها، سرمربیان تیم‌ها، سردبیران رسانه‌های ورزشی و کارشناسان خبره فوتبال انتخاب شده‌اند. ما امانتدار این آرا هستیم و به این آرا خیانت نمی‌کنیم. در مورد پاسور باید بگویم که پاسور برتر هم با نظر کارشناسانی که گفتم انتخاب شده و آرا همگی در سازمان لیگ‌ موجود است.

رئیس سازمان لیگ ادامه داد: پاسور برتر براساس تعداد پاس گل انتخاب نشده، بلکه براساس نظر کارشناسان بوده است که آنها نیز فاکتورهای دیگری به جز پاس گل را در نظر گرفته‌اند، فاکتورهایی مثل تعداد پاس سالم در هر بازی و یا بازیسازی و ... . با این حال اگر بر فرض محال انتخاب پاسور برتر لیگ درست هم نبوده باشد، باید بگویم بازهم براساس نظر کارشناسان بوده است و نگاه رنگی در انتخاب‌ها نداشته‌ایم و فقط رأی و نظر کارشناسان اعلام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      ارواح پدرت، بیرانوند تولیک ضعیف بود بخاطر پنالتی جام جهان، حسینی لنگ خیلی فصل را مصدوم بود زدی بهترین مدافع، بخاطر یک لایی امیری شد بهترین بازیکن. مراسم بدرد عمه ات می خورد، خوب که حسینی لنگ هم گفت

    • مهرداد س

      آره از پاس گلهای چپارف تو آمارش معلوم بود نگاهتون رنکی نیست

    • بدون نام

      معلومه که رنگی انتخاب نکردی!حسینی بیشترین کلینشیت تمام ادوار فوتبال ایران و رقم زد اما بیرانوند بهترین شد!مجید حسینی یکی از پدیدهای جام جهانی شد اما جلال بهترین مدافع شد!خدایی امیری بهترین بازیکن پرسپولیس هم نبود چه برسه به لیگ
      اقای بهاروند مردم فوتبال و از شماها بهتر میفهمن

    • بدون نام

      اره جون خودت
      خوب بلدین ماس مالی کنین
      ولی خاک برسرتون

    • sadi

      معیار و میزان شما برای انتخاب بهترین پاسور لیگ چی بود؟

      خود جپاروف هم خودش رو انتخاب نمیکرد

    • بدون نام

      تف به شرفتون با این دروغ حق سید حسین حسینی رو پامال کردید

    • بدون نام

      جان خودت راست میگی سید مجید حسینی داخل جام جهانی بهترین عملکرد رو داشت سید جلال لنگی رو انتخاب کردن آخه سطح لیگ ایران بالاتر از جام جهانی هستش داخل لیگ هم بهترین دفاع ایران را اس اس داشت

    • شهرام

      اصلا رنگی قضاوت نکردید . تابلو بود . خود گویی و خود خندی عجب مردان هنرمندی

    • بدون نام

      عمه داری؟؟؟؟

    • binam

      ارواح ته مار

    • امیر

      به والله جایزه جبارف هم میخاستن بدن به مسلمان میدونیت چرا ندادن چون مسلمان امسال پرسپولیس رو به فنا داد دیگه اینجا اومدن سمت ما آبی ها... همین یه جایزه رو هم میدادیت به پرسپولیس ها.. ما حالا حالا حا باید تو ای دولت روحانی و جانب داری به سمت پرسپولیس تاوان بدیم ولی خدایی هست و اونجاست که تو آسیا دیگه این بساط برا پرسپولیس نیست و سوراخ میشه...

    • بدون نام

      آره لنگی کثیف تو راست میگی و دار و دستت
      آشغالای مافیا

    • بدون نام

      بله درسته از انتخاب ابراهیمی وجبارف مشخص بود.خود کیسه ها هم تعجب کردند که چطور اینها انتخاب شدند.

    • کریمی

      اره جان مادرت تو کفتی ما باورکردیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج