۷۴۹۹۵۶
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار سرلشگر باقری در حمایت از سخنان روحانی

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ غیر قابل تصور و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد.

خبرگزاری فارس: سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای از مواضع و گفتمان انقلابی و مقتدرانه رئیس جمهور کشورمان در دیدار سفیران، کارداران و مسئولان وزارت امور خارجه حمایت کرد.

در این بیانیه با اشاره به مواضع جنگ افروزانه هیأت حاکمه آمریکا و در رأس آنها رئیس جمهور کم خرد این کشور، تأکید کرده است: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحت امر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و تدابیر شورای عالی امنیت ملی، هرگونه تهدید و در هر سطحی علیه ملت ایران را با پاسخی کوبنده و پشیمان کننده مواجه خواهند ساخت.

در این بیانیه با تأکید بر این نکته که «باید خدا را شکر کرد که دشمنان ما از احمق‌ها آفریده شده‌اند»، به توهم رئیس جمهور آمریکا به عنوان منفورترین شخصیت جهان برای ایجاد شکاف و آشوب در صفوف ملت متحد و منسجم ایران از طریق اعمال فشارهای اقتصادی اشاره کرده و افزوده است: ملت سلحشور و انقلابی ایران به عنوان ولی‌نعمتان نظام اسلامی طی چهار دهه گذشته در فراز و نشیب‌های گوناگون و فشارهایی به مراتب بیشتر از این دوره زمانی، همواره نشان داده‌اند.

کاستی‌های از این دست را با تلاش مضاعف به فرصتی برای رشد بیشتر تبدیل می‌کنند و در مواجهه با دشمنان، به ویژه آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی و مزدوران آنان در منطقه و جهان با حفظ وحدت و انسجام مثال زدنی، همه توطئه‌های ریز و درشت دشمن را ناکام نموده و به شکست کشیده و در این دوره نیز با پیروزی قاطع بر دشمن غلبه نموده که وقایع و حوادث تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی گویای این واقعیت است.

عضو شورای عالی امنیت ملی در ادامه با اشاره به اینکه فرزندان سلحشور ملت در نیروهای مسلح به عنوان مدافع و پشتیبان ملت و نظام مقدس اسلامی، امروز به مراتب قوی‌تر و آماده‌تر از گذشته از اقتدار و توان دفاعی بسیار بالا و خارج از تصور دشمنان برخوردارند و در مقاطعی از تاریخ انقلاب طعم تلخ شکست را به کار دشمن نشانده‌اند و این آمادگی‌ها را محصول تجربه مقابله با دشمن در میدان‌های گوناگون از جمله دست‌آوردهای گرانبهای ۸ سال دفاع مقدس و عزم پولادین آنها در حراست از کیان کشور و ملت ایران دانسته و هشدار داده است.

همانطور که در سخنان رئیس جمهور محترم به درستی اشاره شده است: دشمنان به ویژه آمریکا که مراکز استقرار و منافع او در دسترس قدرت آشکار و پنهان دفاعی جمهوری اسلامی ایران است با دم شیر بازی نکنند که با پاسخ محکم، غیر قابل تصور، پشیمان کننده و در سطح بسیار وسیع در منطقه و جهان مواجه خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فولادی

      پیشنهاد میدم یک رزمایش بزرگ درخلیج فارس بین نیروهای سپاه و ارتش ایران جهت آمادگی و واکنش سریع برگذار کنید

      پاسخ ها

      • حشمت فردوس

        شما چیکاره حسنی که استراتژی تعیین میکنی ؟

      • بدون نام

        لمتو بده با

      • بدون نام

        با این قایق یه موتوره ها ؟ یا با کلاشینکف ؟ یا از اون هم بهتر میخوای مشتتو گره کنی بزنی توی دهن استکبار؟ همین ایده های پشمکی و بر آمده از عقل ناقص امثال تو هست که در تاریخ ایران رو به گند کشیده تا حالا

    • بدون نام

      من هم موافقم سریعتر در دستور کار نیروهای مسلح باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم قربان .همین الاان رسیدگی میکنم

    • بدون نام

      درود بر سرلشگر باقری عزیز و دوست داشتنی . کاش چندین سال گذشته از موقعیتها استفاده میکردیم و در خیلی موارد به خود کفایی میرسیدیم در جایی که شماها و دوستانتان به فکر پیشرفت بودید ی عده وطن فروش و مفسد و طماع با واردات بی رویه بزرگترین ضربه را به کشور وارد کردن متاسفانه امروز پوسته پفک هم وارد میشه کاش همه با هم متحد میشدیم و یکدل و یکصدا عزت و افتخار کشور را صدا میزدیم

    • بدون نام

      الان امریکا ترسید

    • بدون نام

      اره الان امریکا ترسید با مشت محکم شما

    • بدون نام

      اره الان امریکا ترسید با مشت محکم شما

    • هوشیار

      بشرطی که اگه جنگی شد مقامات با آقازاده ها و خانوادهشان سریع از کشور فرار نکنند و در کشور مانده وحتی کشته هم شوند.بعید است.

    • بدون نام

      چرا جنگ چرا از دیپلماسی استفاده نکنیم؟؟؟؟

    • محمد

      اقایان ،فقط گفتگو دولت -ملت.نجات کشور هست

    • محمد

      اقایان ،فقط گفتگو دولت -ملت.نجات کشور هست

    • رضا

      جناب سرلشگر باقری لطفا شما خطای آقای روحانی را تکرار نکن. تهدیدها از جانب هر کسی باشد نشانه ضعف است وگرنه در صورت قوی بودن و اطمینان از پیروزی عمل میکنند و حرف نمی زنند. نمونه بارز آن ترامپ است و شما هم سعی نکنید وارد بازی ترامپ شوید.

      پاسخ ها

      • هوشیار

        احسنت

    • لطفی

      درود خدا به روح پاک شهدا و رزمندگان اسلام و فرماندهی کل قوا،من به وطن فروش ها می‌گویم،ملت رشید ایران با تمام قدرت از ایران اسلامی حراست می کنند و آمریکا و ستون پنجم آنها که همان دوزدان وغارتگران بیت‌المال می باشند،غلط می کنند به ایران سربلند نگاه چب کنند،

    • کوروش

      شما خوسرانه بجای مردم تصمیم نگیرید حداقل ببینید ملت چه میخوان اونها جنگ نمیخوان چون به اندازه کافی جوان و پدر و همسر تو این مملکت شهید شدن ، اکنون وقت ساختن کشور است و زمان گفتمان است در جنگ عراق و ایران چه کسی متضرر شد اروپا یا امریکا ، بله فقط و فقط ملت دو کشور عراق و ایران ، کشورهای اروپائی و امریکا به دو کشور چه مستقیم و چه غیر مستقیم سلاح فروختند و نفت های مجانی بارگیری کردن ، هم ذخائر ارزی ما رفت و هم ذخائر معدنی

    • بدون نام

      بیکاریم زن و بچه داریم نون شب نداریم گرسنه ایم خدایا به داد ما برس داریم از بین میریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج